![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Elioke zal nog flink campagne moeten gaan voeren in Frankrijk, of er komt iets in huis van zijn Plan-B. Rechts heeft links overtuigend afgetroefd in de eerste ronde.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Minister
|
Citaat:
Kijk dit vind ik nu zo geweldig van die NVA'ers.. ik zie daar bv een Vlaams front staan. En échte veranderingen nog wel. Het eerste wat ze doen zijn hun Vlaamse broeders politiek aan de kant zetten en zich aansluiten bij Belgicistische partijen zoals CD&V. Is het niet de VLD dan is het wel CD&V of SP.a die jullie "bashen" of kleineren of whatever; en keer op keer stoten jullie opnieuw aan dezelfde steen. Komaan hé; dit is niet ernstig meer; of geloven jullie nu echt wat jullie zeggen?? Jullie einddoel zal met die partijen NOOIT LUKKEN. En toch doen jullie iedereen geloven alsof dat wel zo zou zijn.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 23 april 2012 om 22:36. |
|
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat is er nu eigenlijk van Danny Pieters gekomen sinds die uitspraak ? Mag 'em nog naast de grote mensen aan een tafel zitten ? |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
http://www.humo.be/humo-archief/2655...aams-parlement
De man die altijd recht uit spreekt in 2009 en het Bam dossier gedurende 5 jaar bestudeert heeft, liet de Antwerpenaren toen al weten, dat ondanks het referendum, ze oktober 2012 moeten afwachten. Ik vermoed dat hij het interview wel heeft nagelezen, ook al was het van de HUMO. De 6 weken linkiewinkie. Volksdemocratie? Laatst gewijzigd door subocaj : 24 april 2012 om 06:39. |
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hollande heeft Sarkozy verslagen. LePen zou haar kiezers vrij laten beslissen, Mélenchon en waarschijnlijk ook Bayrou zullen zich Hollande scharen. Waar heb jij het toch over??? |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#134 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Wel kereltje als ge geen scheef woord van de concurentie kan verdragen dan hoor je niet thuis op dit fdorum. Hiermee onderstreep je nog maar eens het feit dat nationalisten er op uit zijn de vrijheid van mening wat in Blgie nog steeds een democratisch recht is te fnuiken. Van een verachterlijke politiek gesproken. |
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#136 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U weet over mij volstrekt niets. En de Geïllumineerde al evenmin. Ik stel wel vast dat de Geïllumineerde hier nauwelijks een paar maanden geleden is binnengevallen en onmiddelijk tegen iedereen een grote bek heeft opgezet alsof hij het hier voor het zeggen heeft. Bovendien is zijn taaltje beschamend vulgair. Dergelijk soort proza stinkt.
|
|
|
#138 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Iemand die niet anders dan vuil spuit wordt door u in verdediging genomen. Dat zegt heel veel over u, zeer veel. Het ware beter dat u even verontwaardigd was als ik over dit soort beledigingen die nergens toe leiden. Maar blijkbaar is enige vorm van norm totaal verdwenen bij de regime partijsoldaatjes. |
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De kracht van de verandering. ![]() De Bengel in het gestreepte pak. |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Minister-President
|
Ivm de vervolgreportage van Humo, hoeveel zouden hierna nog gekomen als PVVD niet opstapte? As much as it takes? Tot op heden nog geen enkele klacht.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 24 april 2012 om 18:29. |
|
|
|