Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 25 april 2012, 20:46   #9221
annieRUok
Banneling

Standaard

Behoorlijk akelig allemaal.
annieRUok is offline  
Oud 25 april 2012, 20:55   #9222
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Dus volgens u, zou iemand jou viseren met jouw profiel te gebruiken op dat forum en dat maandenlang volhouden, terwijl andere deelnemers aldaar bestaande forummers zijn hier op politics.be, met dezelfde nick, dikke maatjes onder mekaar en dat niet gewaarworden dat jij het niet bent?? Misschien moet jij je vrienden hier dan eens aanspreken dat ze jou nick misbruiken????

Uw recentelijke gecoordineerde aanval op mij hier met sommige van je companen is ook niet onopgemerkt gebleven. Dat is de realiteit: dat jij hier constant mensen viseert, niet anderen die u viseren. Vandaar de reactie.

Hier, nog wat instructies van ''filosoof'' hoe men subversief van en naar politics.be moet surfen vanuit de andere stek, zonder gedetecteerd te worden van welk IP address de visite komt:
Jij bent dus zelf ook lid van dat forum?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 25 april 2012, 21:02   #9223
Enticer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dat zal jij wel beter weten? Vertel eens, is Filosoof daar werkelijk een "gestolen" nick?

Enticer is offline  
Oud 25 april 2012, 21:10   #9224
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Zijn er zo nog onthullingen? Een ledenlijst van dat forum misschien?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Alle gekheid op een stokje, screenshots zonder links zijn niet netjes.
Die is er.

Er zijn intussen idd meerdere whistleblowers die om stricte anonimiteit gevraagd hebben, wat ik uiteraard zal respecteren.

Wat van belang is, is dat dit initiatief géén fake is. Het is een zéér ongezonde situatie, niet in het minst omwille van aantasting van vrijheid van meningsuiting, en omwille van het actief framen van forummers met een andere mening op politics.be en zelfs politics.be zelf.

Ik wil en zal echter de anonimiteit van allen respecteren, zowel wat leden van dat schaduwforum betreft als uiteraard wat ''whistleblowers'' betreft. Ik hoop dat ze dit lezen. Wat uitgelekt is over filosoof en hier al geplaatst werd door anderen, heeft hij enkel aan zichzelf te danken.

.
straddle is offline  
Oud 25 april 2012, 21:15   #9225
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus volgens u, zou iemand jou viseren met jouw profiel te gebruiken op dat forum en dat maandenlang volhouden, terwijl andere deelnemers aldaar bestaande forummers zijn hier op politics.be, met dezelfde nick, dikke maatjes onder mekaar en dat niet gewaarworden dat jij het niet bent?? Misschien moet jij je vrienden hier dan eens aanspreken dat ze jou nick misbruiken????

Uw recentelijke gecoordineerde aanval op mij hier met sommige van je companen is ook niet onopgemerkt gebleven. Dat is de realiteit: dat jij hier constant mensen viseert, niet anderen die u viseren. Vandaar de reactie.

Hier, nog wat instructies van ''filosoof'' hoe men subversief van en naar politics.be moet surfen vanuit de andere stek, zonder gedetecteerd te worden van welk IP address de visite komt:

Bijlage 85562

.
Citaat:
Het begint erop te lijken.
En mijn antivirus geeft
Citaat:
The latest tests indicate that this site contains malicious software or could defraud visitors.
op de post van straddle

Waar hangt die allemaal rond?

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 april 2012 om 21:19.
filosoof is offline  
Oud 25 april 2012, 21:16   #9226
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enticer Bekijk bericht
Dat zal jij wel beter weten? Vertel eens, is Filosoof daar werkelijk een "gestolen" nick?
Het werkt daar toch enkel op uitnodiging.

Dan hebben ze de verkeerde filosoof uitgenodigd.

.
straddle is offline  
Oud 25 april 2012, 21:24   #9227
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annieRUok Bekijk bericht
Behoorlijk akelig allemaal.
Het is de-gou-tant.

.
straddle is offline  
Oud 25 april 2012, 21:59   #9228
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die is er.

Er zijn intussen idd meerdere whistleblowers die om stricte anonimiteit gevraagd hebben, wat ik uiteraard zal respecteren.

Wat van belang is, is dat dit initiatief géén fake is. Het is een zéér ongezonde situatie, niet in het minst omwille van aantasting van vrijheid van meningsuiting, en omwille van het actief framen van forummers met een andere mening op politics.be en zelfs politics.be zelf.

Ik wil en zal echter de anonimiteit van allen respecteren, zowel wat leden van dat schaduwforum betreft als uiteraard wat ''whistleblowers'' betreft. Ik hoop dat ze dit lezen. Wat uitgelekt is over filosoof en hier al geplaatst werd door anderen, heeft hij enkel aan zichzelf te danken.

.
Je gooit wel 'n hele dikke stok in dat hoenderhok!

Nu gaat daar niemand niemand meer vertrouwen, de hele zooi gaat mekaar verdenken...whahahahaaaaaaa.

... en nu weet ik verdorie nog niet welk forum 't is, of geraak je er enkel binnen op uitnodiging?

Tsjongejonge, wie had ooit gedacht dat er zoveel virtuele intriges bestaan.

Manman, hoe zielig is dat?

SDX is offline  
Oud 25 april 2012, 22:27   #9229
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Waar hangt die allemaal rond?
Ben je de link naar het Gestapo forum verloren?

P.S.: gebruik anonym.to om de referrer website te verbergen bij je volgende internet complot.
mkb is offline  
Oud 25 april 2012, 22:32   #9230
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het werkt daar toch enkel op uitnodiging.

Dan hebben ze de verkeerde filosoof uitgenodigd.

.
Citaat:
Iedereen kan zich er vrij registreren.
Dus...

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 april 2012 om 22:33.
filosoof is offline  
Oud 25 april 2012, 22:47   #9231
Enticer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dus...
Iedereen kan er zich vrij registreren, van zodra hij/zij de url doorgespeeld krijgt.

Zonder de link te kennen, zal je de site niet vinden want ze is verborgen en niet geïndexeerd.

Dus... Werkt het enkel op uitnodiging en klopt zijn statement. En dat wéét jij ook.
Enticer is offline  
Oud 26 april 2012, 00:23   #9232
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen kan er zich vrij registreren, van zodra hij/zij de url doorgespeeld krijgt.

Zonder de link te kennen, zal je de site niet vinden want ze is verborgen en niet geïndexeerd.

Dus... Werkt het enkel op uitnodiging en klopt zijn statement. En dat wéét jij ook.
Speel mij diejen url 's door, ik wil ook complotteren.
SDX is offline  
Oud 26 april 2012, 00:25   #9233
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Necronomia Bekijk bericht
Dikke stok? Eerder een dikke "plug" diep in de "butt"
SDX is offline  
Oud 26 april 2012, 05:18   #9234
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Die is er.

Er zijn intussen idd meerdere whistleblowers die om stricte anonimiteit gevraagd hebben, wat ik uiteraard zal respecteren..
Dat komt niet geloofwaardig meer over.

Citaat:
Wat van belang is, is dat dit initiatief géén fake is. Het is een zéér ongezonde situatie, niet in het minst omwille van aantasting van vrijheid van meningsuiting,
Hoezo? Zijn beledigingen melden een aantasting van de vrijheid van de meningsuiting?
Citaat:
en omwille van het actief framen van forummers met een andere mening op politics.be en zelfs politics.be zelf.
Zoiets als waar jij nu mee bezig bent.

Citaat:
Ik wil en zal echter de anonimiteit van allen respecteren, zowel wat leden van dat schaduwforum betreft als uiteraard wat ''whistleblowers'' betreft.
Op voorwaarde dat ze geen andere mening hebben.
Citaat:
Ik hoop dat ze dit lezen. Wat uitgelekt is over filosoof en hier al geplaatst werd door anderen, heeft hij enkel aan zichzelf te danken.
En Raf?
artisjok is offline  
Oud 26 april 2012, 15:19   #9235
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die is er.

.
Whistleblowers, "stricte anonimiteit", schaduwfora ... vind je nu zelf niet dat je het allemaal een beetje serieus neemt? Het is tenslotte maar wat gezever van halve garen op het internet.

Maar als ik het goed begrijp, dan zijn er dus mensen die "geïnfiltreerd" zijn in een privéforum om vervolgens berichten van de al dan niet echte filosoof door te spelen aan straddle, zodat die op zijn beurt kan proberen filosoof te naaien op dit forum.

Ja, dat is op allerlei vlakken de-gou-tant. En ook wel een beetje triest.
Steve_M is offline  
Oud 26 april 2012, 16:20   #9236
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Wisord is de mol!
SDX is offline  
Oud 26 april 2012, 18:42   #9237
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Wisord is de mol!
Jij houdt Wisord nog steeds in gedachten.
Je mist hem ook.
artisjok is offline  
Oud 26 april 2012, 19:16   #9238
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Whistleblowers, "stricte anonimiteit", schaduwfora ... vind je nu zelf niet dat je het allemaal een beetje serieus neemt? Het is tenslotte maar wat gezever van halve garen op het internet.

Maar als ik het goed begrijp, dan zijn er dus mensen die "geïnfiltreerd" zijn in een privéforum om vervolgens berichten van de al dan niet echte filosoof door te spelen aan straddle, zodat die op zijn beurt kan proberen filosoof te naaien op dit forum.

Ja, dat is op allerlei vlakken de-gou-tant. En ook wel een beetje triest.
Allemaal waardeloos gestoei.
smosty is offline  
Oud 26 april 2012, 20:49   #9239
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Toch wel raar...
Die zogenaamde "nepfilosoof" zit al op dat forum sinds 08-02-2011 en kon er al 66 berichten plaatsen, zonder door de mand te vallen.
Raf zit daar ook op dat forum... en die heeft niets gemerkt?
Raf kon toch een pm sturen naar filosoof, dat ze hem zwart maken op een gesloten forum? Kan je eigenlijk iemand zwart maken op een gesloten forum?
Het is namelijk niet de bedoeling dat de berichten naar buiten komen.

Dezelfde persoon die oproept om mensen te driehoeken zit hier ook in dit topic minutieus met een verbazingwekkende precisie bij te houden wie een ban krijgt. Ik vroeg hem al eerder of hij hier plezier uithaalt en vanwaar die interesse komt. Nu is natuurlijk het een en ander duidelijk omwille van de uitgelekte berichten.

Zo was de ban van bgf324 ook een aanval van dezelfde persoon. Hij achtervolgde bgf324 in elk topic om hem te provoceren. Zodra de vis beet moesten hij en de bash the fascists vriendjes natuurlijk op het driehoekje gaan rammen. Zelfs grapjes in K&K werden gerapporteerd, hij moest en zou een ban krijgen.

Ik kreeg onlangs 5 strafpunten omwille van een persoonlijk topic.
Het topic ging over de groente artisjok, niet over de gebruikster artisjok. Raf als lid van bash the fascists gaf openlijk toe dat hij het topic driehoekte en was blij dat ik strafpunten kreeg.
Ik kreeg strafpunten van....Akira. Een mod die sinds jaar en dag beschuldigingen krijgt van partijdigheid. Ik vraag aan Akira om mij met bewijzen en argumenten aan te tonen hoe dit een persoonlijk topic kan zijn tegen artisjok. Dat doet ze niet, omdat ze dat helemaal niet kan! Ze zegt dat dit zou gaan om een vete tussen ons. Er is tussen mij en artisjok echter helemaal geen vete. Wat Akira doet is een vete creëren, en niet voorkomen of bestraffen. Ik leg dit voor aan Maarten Malaise maar heb nooit een antwoord gekregen.

Dan zien we opeens dit bericht verschijnen op het forum:

Citaat:
Welkom terug, Akira. We hebben je hier gemist. Er is heel wat werk aan de winkel, vrees ik...
Een lid van bash the fascists die een niet onbesproken moderator openlijk begroet op een vriendschappelijke manier, want de politieke tegenstanders krijgen strafpuntjes. Onlangs besloot diezelfde heer om mij in een serieus topic persoonlijk aan te vallen. Het ging over mijn zogenaamde homofiele neigingen. Ik driehoek die persoonlijke aanval, en raar maar waar, deze persoon werd geknipt en kreeg strafpuntjes van... Akira!
Hij is momenteel zo kwaad dat hij op mijn berichten, eendert waar, weigert te reageren. Hij wil mij natuurlijk nog altijd trollen en uit mijn kot lokken, vandaar zijn handtekening.

Wie het nu nog niet ziet, zal het nooit zien.
Demper is offline  
Oud 26 april 2012, 20:51   #9240
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Toch wel raar...
Die zogenaamde "nepfilosoof" zit al op dat forum sinds 08-02-2011 en kon er al 66 berichten plaatsen, zonder door de mand te vallen.
Raf zit daar ook op dat forum... en die heeft niets gemerkt?
Raf kon toch een pm sturen naar filosoof, dat ze hem zwart maken op een gesloten forum? Kan je eigenlijk iemand zwart maken op een gesloten forum?
Het is namelijk niet de bedoeling dat de berichten naar buiten komen.

Dezelfde persoon die oproept om mensen te driehoeken zit hier ook in dit topic minutieus met een verbazingwekkende precisie bij te houden wie een ban krijgt. Ik vroeg hem al eerder of hij hier plezier uithaalt en vanwaar die interesse komt. Nu is natuurlijk het een en ander duidelijk omwille van de uitgelekte berichten.

Zo was de ban van bgf324 ook een aanval van dezelfde persoon. Hij achtervolgde bgf324 in elk topic om hem te provoceren. Zodra de vis beet moesten hij en de bash the fascists vriendjes natuurlijk op het driehoekje gaan rammen. Zelfs grapjes in K&K werden gerapporteerd, hij moest en zou een ban krijgen.

Ik kreeg onlangs 5 strafpunten omwille van een persoonlijk topic.
Het topic ging over de groente artisjok, niet over de gebruikster artisjok.
Raf als lid van bash the fascists gaf openlijk toe dat hij het topic driehoekte en was blij dat ik strafpunten kreeg.
Ik kreeg strafpunten van....Akira. Een mod die sinds jaar en dag beschuldigingen krijgt van partijdigheid. Ik vraag aan Akira om mij met bewijzen en argumenten aan te tonen hoe dit een persoonlijk topic kan zijn tegen artisjok. Dat doet ze niet, omdat ze dat helemaal niet kan! Ze zegt dat dit zou gaan om een vete tussen ons. Er is tussen mij en artisjok echter helemaal geen vete. Wat Akira doet is een vete creëren, en niet voorkomen of bestraffen. Ik leg dit voor aan Maarten Malaise maar heb nooit een antwoord gekregen.

Dan zien we opeens dit bericht verschijnen op het forum:

Een lid van bash the fascists die een niet onbesproken moderator openlijk begroet op een vriendschappelijke manier, want de politieke tegenstanders krijgen strafpuntjes. Onlangs besloot diezelfde heer om mij in een serieus topic persoonlijk aan te vallen. Het ging over mijn zogenaamde homofiele neigingen. Ik driehoek die persoonlijke aanval, en raar maar waar, deze persoon werd geknipt en kreeg strafpuntjes van... Akira!
Hij is momenteel zo kwaad dat hij op mijn berichten, eendert waar, weigert te reageren. Hij wil mij natuurlijk nog altijd trollen en uit mijn kot lokken, vandaar zijn handtekening.

Wie het nu nog niet ziet, zal het nooit zien.

-H. Marcuse
Munglik is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be