![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan vrees ik dat jij het bestaan van die foto zelf hebt verzonnen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door mkb : 25 april 2012 om 23:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() [quote=Het Oosten;6097954]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() [quote=quercus;6097979]
Citaat:
![]() Kijk er is een gouden regel in de wereld van de humor : hoe serieuzer ge uzelf neemt hoe flauwer de 'grappen' : u bent daar het levende voorbeeld van ![]() Ik bijvoorbeeld neem mezelf HELEMAAL niet serieus, maar kan dan weer op veel bijval rekenen onder de forummers met een ECHT gevoel voor humor! ![]() Kortom, u bent een doordrenkte soepkip op een leeg plein ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het steekt blijkbaar een beetje....
Het is niet omdat u een groot liefhebber bent van sprookjesboeken,dat wij hier met zijn allen dezelfde literaire voorkeuren hebben... Kan ik het helpen dat uw favoriete sprookjesboek "Er was eens,La Belgique" na 180 hoofdstukken waarin les francophones de eerste viool mochten spelen nu stilaan veranderd in een edgar Allen Poe horrorverhaal... En dan nog eentje waarin de Vlaamse untermensch een einde poogt te maken aan de franstalige dominantie én zodoende het oude belgique en de bijbehorende potverteerderij naar de prullenmand te verwijzen..... Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Ach de koninklijke menagerie komt ook op alle mogelijke manieren door in scene gezette acties in het nieuws.... Daarvoor hebben ze zelfs verleden jaar speciaal de Marathon van New York georganiseert om Astridje haar sportieve kant te laten bewonderen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 26 april 2012 om 00:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Als ik van u was zou ik hierover eens een poll opstarten zodat wij kunnen controleren of uw gedachten niet ietwat té optimistisch worden ingeschat... ![]() Als u schelden gelijk plaatst met humor zegt alvast méér over u,dan over de rest van het forum... Laatst gewijzigd door Svennies : 26 april 2012 om 00:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Minister-President
|
![]() Op zo'n uitgemergeld lijf jaloers zijn.... nee dan liever dik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vervolgens begin jij die fotos hier te posten om te kunnen zeggen dat Bart De Wever en lelijke mens is en iets later begin je dan te lullen over hoe hij sportmanifestaties gebruikt om in de pers te komn. Hoe hypocriet kan je eigenlijk zijn. Trouwens, vergeten hoe je in het verleden zelf sportmanifestaties hebt misbruikt omwille van je politieke agenda? http://forum.politics.be/showthread....ls#post5489467
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een man van 60 ziet hij er in ieder geval verdomd goed uit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe heet dit forum ook al weer?
Politics.be? Gaat het hier over het uitzicht en de inhoud van politici en dan bedoel ik letterlijk gewicht, of gaat het hier over de inhoud en het figuurlijk gewicht van partijen en hun standpunten? Zijn jullie jezelf niet aan het bashen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar andere info over gekregen.
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij laat zich zeer goed begeleiden. Hij mag trouwens terug vlees en dergelijke eten.
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |