![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#17961 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Duizend in een dozijn doen dat. Citaat:
Vanaf 3000 km. verder zal ik bewondering hebben.
|
|
|
|
|
#17962 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#17963 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eventjes terug naar de vraag:"Waarom er meer en meer mensen iets tegen...enz"
Ook in de tot nu toe relatief kalme kuststreek krijgen de inwoners meer en meer met die grootse verrijking van andere culturen en tutti quanti te maken... De multiculpest en -cholera blijft zich verspreiden... Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 26 april 2012 om 17:22. |
||
|
|
|
|
|
#17964 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17965 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#17966 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 26 april 2012 om 20:55. |
||
|
|
|
|
|
#17967 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En?
Krijg je er voldoende bewondering voor?
|
|
|
|
#17968 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#17969 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#17970 | |
|
|
Citaat:
Tram of trein? En indien het laatste, eersteklas?
|
|
|
|
|
#17971 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#17972 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kan het vervoermiddel van mevrouw A even terzijde gelaten worden, maar het onderwerp weer centraal staan?
|
|
|
|
|
|
#17973 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#17974 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik eet graag mayonaise op mijn frieten, moet ik een klacht indienen bij het cgkr omdat pittahuizen weigeren van mayonaise om hun kaart te plaatsen? Moet ik racisme roepen omdat die weigering een niet mis te verstaan wegwerpgebaar is naar mijn gebruiken, mijn culturele achtergrond? Neen, ik gun die onverdraagzamen hun onverdraagzaamheid en ga wel frieten in de frituur eten.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 27 april 2012 om 11:29. |
|
|
|
|
|
|
#17975 |
|
Banneling
|
Ik vind dat het hoog tijd wordt dat de straatnamen worden aangepast aan de nieuwe kolonisatie.
----------------- 'Schrik Varkensstraat' wacht celstraf Mechelen (2800) De veertigjarige Mohammed T., de man die in de woonblokken in de Varkensstraat nu al een jaar lang de buurt terroriseert, hangt een gevangenisstraf van 15 maanden effectief boven het hoofd. Dat heeft de openbare aanklager van de correctionele rechtbank in Mechelen gevorderd tegen T. * in de buurt De 'Schrik van de Varkensstraat' genoemd -, die ook op het beklaagdenbankje zich verbaal aanstelde. Al een jaar lang krijgt de huisvestingsmaatschappij Woonpunt klachten binnen van ontevreden huurders van de woonblokken in de Varkensstraat. De eerste pesterijen zijn in mei 2010 begonnen. Hij spuwt naar voorbijgangers, zet zijn muziek heel luid, scheldt iedereen uit en plast tegen de gevels. Sommigen worden zelfs met de dood bedreigd. Glas van deuren en bloembakken bij flatbewoners zijn er gesneuveld en er wordt ook met stenen gegooid. Mensen zijn daar bedreigd geworden met een samoeraizwaard en wie denkt dat de toestand er nu al bekoeld is heeft het mis. "Begin april is er nog een proces-verbaal binnen gekomen dat hij daar iemand met een bijl heeft bedreigd. Betichte heeft een strafblad van 9 bladzijden dik. Een straf met uitstel is dus niet meer mogelijk", vond de procureur. De advocaat van de sociale woningmaatschappij Woonpunt vroeg 1 euro provisioneel en benadrukte dat het daar met die man op deze manier niet meer verder kan. Woonpunt dien de al een klacht in tegen de man, maar de vrederechter heeft de maatschappij ongelijk gegeven. De zaak wordt in beroep volgende maand verder behandeld. Meester Van Hemelrijck, die T. verdedigt, zei dat de buurt en de pers een heisa voert tegen zijn cliënt. "Het is een man met een klein lontje en hij heeft ook een drankprobleem", gaf de raadsman toe. De rechter doet op 24 mei uitspraak in deze zaak. http://www.gva.be/regio-mechelen/mec...-celstraf.aspx ------------------------------ Het wordt tijd dat de "VARKENSSTRAAT" van naam gaat veranderen, dan wordt Mohammed vast ook ineens een pak rustiger. |
|
|
|
|
|
#17976 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#17977 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17978 | |
|
Banneling
|
Zijn die mannen van het Minderhedenforum op trolcursus geweest in Kortrijk?
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17979 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|