![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Piano : Je mag direct opkramen kerel, als je dat wenst zal ik je eigenhandig de laatste schop onder je achterste geven
Terwijl je aandacht daarop gericht is, richt ik mijn aandacht op een vrouwelijke untermensch van Slavische afkomst, is die laatste schop onder z'n achterste dat waard ? Piano kan immers niet op twee plaatsen tergelijketijd zijn. Volledig mee akkoord, met politieke wil kan de vreemdelingeninvasie nu nog een halt toegeroepen worden, maar hoe langer men hiermee wacht, des te moeilijker te realiseren. De vraag dit we ons moeten stellen is : wanneer gaan er voldoende ogen open zijn voor deze vreemdelingenproblematiek ? Het is dan pas dat er serieus iets aan gedaan kan worden. Ik pleit ook voor een volledige terugkeer zonder die integratiebullshit die toch niet blijkt te werken (af en toe is er wel een uitzondering, maar bon, als je voor één een uitzondering wil maken, dan moet je dat voor iedereen gaan beginnen te doen, dus daarom : iedereen zonder pardon). |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() De nationalistische gemoedelijkheid is gewoon meer en meer aan het uitsterven. Te wijten aan allerlei hippieverenigingen zoals de VN waar blank en zwart hand in hand "Que Sera" lopen te zingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of toch minstens hun advies in de wind slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Als dat schorum er toch ooit mocht in slagen de macht te grijpen, geven we ze een nekschot, en sturen we de rekening van de kogel en de kist naar hun nabestaanden. Dat deden ze met de joden ook tijdens WOII.
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Hahaha ... denk maar gerust zo naiëf verder.
Integendeel, Hitler zou juist heel fier zijn wetende dat mensen, die geboren zijn na zijn dood, trouw zweren aan hem en zijn gedachtengoed doorgeven aan zijn / haar nakomelingen, reeds van in het beginne, waarvan deze nakomelingen op hun beurt dit weer doorgeven naar hun eigen nakomelingen toe, van generatie overgeleverd naar de volgende generatie, een ware kettingsreactie dus waarbij geduld onze trouwe bondgenoot is. Onze rangen kunnen alleen maar groter worden met der tijd. Het Derde Rijk was een duizendjaar durend bestaan voorbestemd, geduld als bondgenoot zal ons al de resterende voorbestemde jaren van dit rijk verschaffen. Piano kan hier niets aan doen, enkel met lede ogen zijn grootste angst langzaam zien vervuld geraken. Toen WO I achter de rug was dachten vele mensen ook : "nee, zoiets kan niet meer teruggebeuren. Onmogelijk !" Niet zolang na deze gedachten kwam er toch wat zovelen niet meer voor mogelijk achtte, nl. WO II. Opnieuw denken velen nu : "nee, zoiets kan niet meer teruggebeuren. Onmogelijk !". Grappig. Wat een stelletje goedgelovigen zeg ! De les van de geschiedenis wijst er immers op : het verleden wordt vroeg of laat in de toekomst steeds terug het heden. Gedenk mijn spreekwoord Piano : "Wat éénmaal kon gebeuren, betekent dat het een tweede keer kan geschieden" (op het cijfer 1 volgt immers onontkomelijk het cijfer 2). Ik groet je reeds toe met rechterarm : op de toekomst ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Schutz is een linkse provocateur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Waar jullie toch mee inzitten.
Tobback heeft Brussel al tien jaar geleden onbestuurbaar verklaard en voorgesteld het maar helemaal aan de Europese Unie te geven. Overspoeld als het is door euro-technocraten, zou dat geen groot verlies zijn. Persoonlijk lijd ik wel aan Polifobie (grote-steden-angst) en kom er nooit. Van racisme daarentegen heb ik geen last, en ook geen angst - het moet en zal vernietigend bestreden worden. Op het platteland zie je nog niet zoveel technocraten, tunnels en tegennatuurlijk tergende toestanden. Daar is het nog tamelijk te toen. Eno2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Uitschot! ![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Er stond bij "voor hen wie hetzelfde principe onderschrijft". Jouw racistisch Blok en hun aanhangsels vielen meteen van de boot. Pech gehad VS.
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Europa mist elk voluntarisme in de politiek en dat is nefast. We worden verlamd door het heersende multiculturele fatalisme en marktfundamentalisme.
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 6 augustus 2004 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 6 augustus 2004 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |