![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() http://www.metronieuws.nl/nieuws/rui...lzfjafUVaqW3M/ Afgezien van deze al lang durende kwestie viel mij deze week in de Centrale Bibliotheek van Den Haag op, waar ik al dertig jaar een bezoeker ben, dat er tijdens een beurs van historische instellingen een 'apartheidssfeer' heerste. De uitstraling was wit, de met belastinggeld gesubsidieerde instellingen hadden duidelijk geen moeite gedaan alle groepen erbij te betrekken, en keken mij weg. Eerder had ik geprobeerd een mevrouw die ansichtkaart verkoopt in de bibliotheek namens zo een instelling, dat er geen enkele allochtoon element te zien was. Dus was haar collectie nauwelijks representatief voor Den Haag. Ze kon maar niet begrijpen waar ik op doelde, maar ze was wel erg boos. Als ik naar deze praktijken kijk denk ik dat Nederlanders verlangen naar de tijd wanneer alle allochtonen verdwenen zullen zijn. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 26 april 2012 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dit zal altijd blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant zal Den Haag steeds meer een 'allochtone' stad worden. Men zit nu al rond de 50 %, en het is een kwestie van tijd dat we boven de 70 a 75 % zitten. En dan geldt gewoon de macht van het getal. Allochtonen weigeren betekent gewoon geen business meer... Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 26 april 2012 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het liever wat bruiner ziet, kan je misschien een geleid bezoekje aan een gevangenis brengen? Citaat:
Als je die samenzet, dan zal je onvermijdelijk ook een wit sfeertje ervaren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je staat lekker ansichtkaartjes te verkopen, en dan komen ze je daar doodleuk suggereren dat je racististisch discriminerend of toch erg fout bezig bent... Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 26 april 2012 om 15:17. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Weet je wat Egmond, Zet die overduidelijk racistische vrouw ook op je negeerlijst, net als 99.999999999999999 % van de wereldbevolking...
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat ik merk is de indoctrinatie, ook de gedachte dat de geschiedenis en cultuur hen niet aangaat. Zwarte mensen denken dat Jane Austen voor witten, over witten is. Daarnaast heeft men ook een verdwaalde Arabisch auteur, maar dan overweegt weer het erg witte Arabische element. Ramsy Nasr bv. Terwijl wij allemaal evengoed belasting betalen, worden wij weggekeken, maakt men geen oogcontact, geeft men je het gevoel dat je er niet hoort en dat men niet kan wachten tot alle allochtonen zijn vergast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://edge.ebaumsworld.com/picture/...ryin/snow1.jpg Ado fan ![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 26 april 2012 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarvoor is gas echt iets te duur geworden.
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Dat men zo iets al heel lang op zijn beloop laat zegt meer over de intenties: immers de beloning voor integratie is een halalverbod.
http://www.nrcnext.nl/blog/2010/05/28/geweigerd-janee/ Geweigerd Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 26 april 2012 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de klimatologische omstandigheden (Noord Europa) waarin de witten zich gedurende tienduizenden jaren ontwikkelden vergden gewoon meer analytische/mentale vaardigheden om te overleven. Andere klimatologische omstandigheden vergden eerder fysieke vaardigheden (vandaar ook de verschillen in lichaamsbouw). Darwin deed de rest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Angry Black man Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 26 april 2012 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die man heeft honger.
Snel ingrijpen voor hij iemand opeet. ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je blijft best op de hoogte van wat je vijanden verkondigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want eigenlijk vind je mij interessanter dan al die muffe kaaswitte linksprogressieve lapzwanzen die steeds hetzelfde voorspelbare politiek correcte versje opdreunen maar die diep vanbinnen veel etnocentrischer zijn dan ik ooit zal kunnen zijn. Vraag ze anders eens hoeveel andersgekleurde vrienden ze hebben. En of ze 1 'soukous' artiest kunnen opnoemen. Want zie je, als ik zwarten bewonder, dan doe ik dat omdat ze iets kunnen en ik daarvan geniet. En niet omdat ze zwart zijn. http://www.youtube.com/watch?v=1HIGCUMEJcg Laatst gewijzigd door Mitgard : 26 april 2012 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |