![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#9262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Men kan met deze soap terecht lachen. De combinatie van waarheden, halve waarheden, insinuaties en hypocrisie in de gelekte informatie is anders wel "interessant".
#9263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#9264 |
Banneling
|
![]() de onze is ook nep
bedoel je een nepnepfilosoof? Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 april 2012 om 09:06. |
![]() |
![]() |
#9265 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was ik Maarten Malaise, ik smeet jullie zo goed als allemaal van dit forum. Zo eenvoudig is dat.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#9267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit begint serieus een kapot trieste vorm aan te nemen, ga allemaal een leven zoeken of zo (Op een paar uitzonderingen na, maar die weten dat zelf wel).
|
![]() |
![]() |
#9268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk worden de meeste discussies metadiscussies. Heb het ook elders zien gebeuren, zelfs op redelijk streng gemodereerde fora. Toch blijven de mensen posten (moi aussi, jij ook blijkbaar), al klaagt zowat iedereen dat het niveau onder nul zit.
![]() |
#9269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan moet hij beginnen met Story te kopen of naar Familie te kijken om evengoed te kunnen lachen, die is niet zot hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#9270 |
Banneling
|
![]() Het gaat verder dan dat bij de gestappo, niet waar?
In hoeverre zijn jullie de bedreiging die hier slechts aangekaart wordt, dát is de vraag. Spiegeltje, spiegeltje aan de wand: De gestappo trekt naar het CGKR en probeert simultaan gebruikers hier te bannen: ![]() ![]() Jij als rechtvaardige rechter op zoek naar bruikbaar materiaal: ![]() En zo geschiedde: ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Enticer : 27 april 2012 om 10:06. |
![]() |
![]() |
#9271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee mensen, je wordt gebanned als je de regels overtreed, zo simpel is het. Samenzweringen, ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#9273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mij is dat forum op poten gezet door rechtsen, die de nicks van linksen op politics gekaapt hebben om er daar vervolgens allerlei zogezegde complotten mee te smeden. Te gepasten tijde moest dat dan natuurlijk door een rechtse hier aan de kaak gesteld worden. There, how's that for a conspiracy! ![]()
|
![]() |
![]() |
#9275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hitler was een Joodse acteur en Josef Mengele was een onschuldige kraamverzorger.
|
![]() |
![]() |
#9276 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#9277 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als dit waar is, toch drie bedenkingen: 1) Vettig van de mensen die berichten op een privéforum doorspelen om tegenstanders te nekken op nog een ander forum. 2) Vettig van de posters in de screenschots om toch maar via gerechtelijke weg te proberen dit forum de kop in te drukken. 3) Lomp van de posters in de screenshots om de eigenaar/andere gebruikers van dat forum te vertrouwen. Anderzijds: zijn die screenshots wel te vertrouwen? Nog steeds hebben we geen link gekregen naar het bewuste forum. Een screenshot faken kan ik ook wel, dat is pakken gemakkelijker dan foto's van de holocaust faken. Het zal hoe dan ook tot op de bodem moeten uitgezocht worden en een van beide partijen (en het gaat in beide gevallen om verschillende personen, of toch tenminste verschillende nicks) zal moeten vliegen. Eigenlijk moet ik het eens zijn met Txiki. Laatst gewijzigd door Steve_M : 27 april 2012 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
#9278 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9279 | |||
Banneling
|
![]() Wie speelt er hier gestapo?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Herinner jij je de hier opgestarte draad over rascimse op dit forum, die binnen de kortste keren verwijderd werd, en waarvoor Wisord niet gebannen werd? |
|||
![]() |
![]() |
#9280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |