![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9401 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van bochtenwerk gesproken... ![]()
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 april 2012 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
#9402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9403 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dixit MM Het forum moet geen illegaal lappendeken worden. Vrijheid van meningsuiting stopt daar waar de wet het ons oplegt. Het voortbestaan van dit forum is óók een heilig goed.http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=748 Ik zie niet dat het helpen proper houden van een forum tegen het forum is. Integendeel. Weet er al iemand waarom het topic dat Wisord opstartte met als titel 'Standaard Racisme op politics.be' binnen de kortste keren verwijderd werd? |
|
![]() |
![]() |
#9404 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En? Ben jij effectief lid van dat forum - m.a.w. zijn het jóuw posts - of is die account een vervalsing?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 april 2012 om 19:10. |
![]() |
![]() |
#9405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de bedoeling was anders nl. dit forum schaden en dat kon hier uiteraard niet openlijk gebeuren. . Het is zo een beetje als een boef die betrapt wordt en nu zijn daden afzwakt en tegelijk om vergeving vraagt van diegenen die hij heeft willen schaden. Laatst gewijzigd door Pericles : 27 april 2012 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
#9406 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus jij nodigt iemand uit naar je tuinfeest en die persoon besluit je tuinfeest "proper te houden" door de politie te verwittigen dat jij en andere gasten een joint roken, dan is die persoon nog welkom op het volgende tuinfeest?
|
![]() |
![]() |
#9407 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#9408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal gezien is het hier afgelopen voor jou Artisjok , face it. Toch als de moderatie enig zelfrespect heeft. |
![]() |
![]() |
#9409 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En? Ben jij effectief lid van dat forum - m.a.w. zijn het jóuw posts - of is die account een vervalsing?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 april 2012 om 19:26. |
![]() |
![]() |
#9410 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De papa van de kinderen komt reclameren bij jou. Wat ga je doen? Die papa buiten smijten? |
|
![]() |
![]() |
#9411 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9412 |
|
![]() Als de papa van een van de kinderen (die analogie werkt hier trouwens niet, want we zijn hier allemaal - zogezegd - volwassenen ondereen) de flikken belt, dan moet hij de volgende keer inderdaad geen uitnodiging verwachten.
|
![]() |
![]() |
#9413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De pertinente vraag is natuurlijk of dit forum of de beheerder ervan geconfronteerd werd met een klacht van het CGKR naar aanleiding van wat er op dat andere forum besproken werd. Als dat zo is, dan moeten de verantwoordelijken daar maar de gevolgen van dragen. Als het niet zo is, lijkt dit alles me vooral een hevige storm in een heel klein glaasje water...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#9414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is al een stap verder . Hier gaat het al om de daadwerkelijke voorbereiding van een klacht. Dus , als de moderatie enig zelfrespect heeft .... |
|
![]() |
![]() |
#9416 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog eens proberen. Derde maal.
Ik bedoel, zó lang kan het toch niet duren om een simpele vraag te beantwoorden... En? Ben jij effectief lid van dat forum - m.a.w. zijn het jóuw posts - of is die account een vervalsing?
#9417 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ga je doen? Die papa buiten smijten? (Is er een leeftijdscontrole om je te registreren op dit forum?) De analogie klopt wel. Het is één van de gasten die de wet overtreedt (alcohol schenken aan kinderen tegenover : Wettelijk niet toegelaten zijn: aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc. (8 bp) fysieke bedreiging (8 bp) revisionisme en negationisme (= het schromelijk minimaliseren of ontkennen van de holocaust) (8 bp) privacy-schending (in het bijzonder het vrijgeven van privé-gegevens van forumdeelnemers zonder hun uitdrukkelijke toestemming) (5 bp) het schenden van auteursrechten (5 bp) |
|
![]() |
![]() |
#9418 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jij ook niet:
|
![]() |
![]() |
#9419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9420 | |
|
![]() Citaat:
Dus ik zal je tegenvraag wat aanpassen: ik geef op mijn tuinfeest Kiddibul aan de kinderen, een van de vaders klaagt omdat hij denkt dat ik alcohol serveer aan kinderen, en nadat ik hem uitleg dat het helemaal geen alcohol is, maar Kiddibul belt die man alsnog de flikken, ja, dan vliegt hij buiten. Overigens zou bij mij iemand die de flikken belt omdat ik op mijn tuinfeest een joint rook ook gewoon vliegen, hoor. |
|
![]() |