Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 27 april 2012, 23:58   #9541
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Toch wel.

Ik had wel door dat het hun niet om "discuteren" te doen was om via een eerlijk debat tot de best mogelijke gemene deler te komen of zo...

Ik dacht dat het hun vooral te doen was hun politieke mening te verkondigen en zij dit forum misbruikten als reclamebord voor hun gedachtengoed, zonder echt geïnteresseerd te zijn in de waaroms van het gedachtengoed van iemand anders.

Maar dat zij dit forum wilden stukmaken via het CGKR,....?

.... zo veel kwaad had ik in hen niet gezien.

En ze zijn er begot nog fier op ook.

Voor mij net zo onbegrijpelijk als de fierheid van de Duitsers over wat ze de Joden aandeden.

Denkende goed te doen... blind voor de waarheid..... ach, ik heb er eigenlijk geen woorden voor.

Smerig tot en met....

Paulus.
Opzettelijk kwaadaardig, ja, dat had ik al even door, maar zò erg, nee, op zo'n lafhartige, achterbakse manier konkelfoezen...wie haalt zich zoiets nog maar in 't hoofd???

Eigenlijk best triest als je leven voor 't grootste deel daaruit bestaat.

Zulke dingen zie je enkel maar in barslechte wannabe komedies, in 't echte leven kan je je zoiets toch nauwelijks voorstellen, van volw�*ssenen...
SDX is offline  
Oud 28 april 2012, 00:02   #9542
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Man man man...wat iedereen al lang met de ellebogen aanvoelde is eindelijk uit de doeken gedaan...

Geconfronteerd met een vrijplaats waar freedom of speech als een hoog goed wordt beschermd heeft een tros linkse frustrees een aanval opgezet op dit forum in het algemeen en een aantal forummers in het bijzonder.
Voor dat doel is ontegensprekelijk een schaduwforum opgericht teneinde de aanvallen, afrekeningen en taktieken te verfijnen en te coordineren.

De leden waren:

Hoe komt het nu dat ik niet verwonderd ben als ik deze lijst bekijk...

Uit ervaring kan ik zeggen dat ik de afgelopen jaren een paar keer ben gesteamed door een groep van die gozers hierboven. Het duurde geen bladzijde of ik had door dat het hier over en gecoordineerde actie ging. De bedoeling is om een geisoleerde forummer te frustreren door hem met half debiele interpretaties van zijn schrijfsels te bestoken.
Bij elke ontsporing van die geviseerde forummer komt de ganse groep in actie om een gecoordineerde driehoekenactie te ondernemen en, erger nog, een klacht richting racismecentrum te sturen.
Gelukkig heb ikzelf een zeer slecht karakter en had ik dat dus onmiddellijk door.

Laat mij hier in deze discussie ook even laten opmerken dat men ook niet mag voorbij gaan aan de medeplichtigheid van binnenuit op dit forum.
Nu bewezen is dat Artisjok en Alboreto de meest achterbakse en onreglementaire methodes bezigen teneinde het ganse forum in het algemeen en bepaalde medeforummers in het bijzonder te "pakken" mag men niet voorbij gaan aan de rol van een zekere Edina die hier mod is als Akira.
Ik heb weet van een bepaalde medeforummer die, gestalkt door Artisjok, een waarschuwing oploopt vanwege Akira. Niets aan de hand behalve dat Artisjok deze medeforummer hier kwam uitlachen....terwijl niemand van die waarschuwing gewag had gemaakt.
Interessant.
Maar nog steeds speculaas. Smakelijk.
smosty is offline  
Oud 28 april 2012, 00:06   #9543
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Het is gewoon een kwestie van het forumreglement toepassen.

Dat is toch wat jij en artisjok willen, dat men het forumreglement toepast?

Of deel je nu die mening niet meer, nu de hele bende door de mand gevallen is?
Jouw mand
smosty is offline  
Oud 28 april 2012, 00:07   #9544
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Al die bedriegers zijn pocolinkiewinkies....

Toeval?
Oorzaak?
Gevolg?

tjonge tjonge...
Oud 28 april 2012, 00:08   #9545
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Zelfs in dit topic blijf je je spelletjes voortzetten.
Kiddibul? Niet te geloven.

Er is geen schaamte meer.
Jouw schaamte
smosty is offline  
Oud 28 april 2012, 00:08   #9546
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Ook voor u, want je hebt me geciteerd.

Paulus.
'k weet het, en zelfs alleen maar ik
smosty is offline  
Oud 28 april 2012, 00:12   #9547
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Dubbel.
Dubbele onzin dus
smosty is offline  
Oud 28 april 2012, 00:13   #9548
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Paulus je verontwaardiging komt zowaar oprecht over
Zeg nu niet dat je verrast bent over het gedrag van deze achtergestelden
Stop met dubbelposten
smosty is offline  
Oud 28 april 2012, 00:16   #9549
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Al die bedriegers zijn pocolinkiewinkies....

Toeval?
Oorzaak?
Gevolg?

tjonge tjonge...
Wat is er daar verkeerd mee?
smosty is offline  
Oud 28 april 2012, 00:19   #9550
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

1) Ik sta op 'de lijst'. Niet eens één keer heb ik op zo'n driehoekje gedrukt. Daar heb ik de goesting niet voor. Het is dus aantoonbaar geen 'clubje bedoeld om bepaalde leden van het forum monddood te maken'.

2) Een vijftal mensen van dit forum –ik respecteer hun privacy– heeft me al wel eens gesproken buiten dit forum, al dan niet op privé-forums. Is dat verboden, misschien, dat mensen die andere mensen appreciëren ideeën met ze willen uitwisselen? Voor zover ik weet, is er absoluut niets mis met een praatbarak.

3) Op welke manier is het een probleem dat leden de moderatie helpen door overtredingen te melden?

4) Iedereen post hier volledig uit eigen initiatief. Er wordt nergens afgesproken wie wat waar post, of iets dergelijks. Als iemand hier iets verkeerds zou doen –ik zou niet weten wat– dan heeft de rest van 'de lijst' daar niets mee te maken.

5) Alle andere zaken die hierover verteld worden zijn wat ze zijn: complottheorieën.

6) Wisord heet inderdaad niet Jurgen en werd hier dus onterecht uitgesloten.
Robinus V is offline  
Oud 28 april 2012, 00:19   #9551
Today
Banneling

Standaard

Het frustreert sommigen danig dat er media bestaan zoals het internet, die enigszins ontsnappen aan de politiek correcte censuur van het regime.

Triest dieptepunt voor dit forum, deze affaire.
Today is offline  
Oud 28 april 2012, 00:24   #9552
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smosty Bekijk bericht
Wat is er daar verkeerd mee?
Uit 't forumreglement;
Citaat:
Onmiddellijke verbanning
In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties:
dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen
forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)
forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc.
Indien ze hun geloofwaardigheid willen behouden...

Maar ik ben 't eens met hetgeen Diego Raga eerder schreef, gewoon laten blijven onder hun huidige niks, dan weet je met wie en wat je te maken hebt, bij verbanning wordt er toch onder andere niks teruggekeerd, zoals bvb wisord/Noorderlicht (e.a.), Zeikstraal/Oblique/Munglik etc etc...

Er kan ook over in discussie gegaan worden dat er geen bedreigingen naar de moderatie toe geweest zijn, en niet op dìt forum, maar in hun eigenste kleine schamelijke achterhoekje.
SDX is offline  
Oud 28 april 2012, 00:25   #9553
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Today Bekijk bericht
Het frustreert sommigen danig dat er media bestaan zoals het internet, die enigszins ontsnappen aan de politiek correcte censuur van het regime.

Het frustreert sommigen danig dat er media bestaan zoals het internet, die gelijkgezinden kunnen gebruiken om onderling wat met elkaar over politiek en andere zaken te kunnen kletsen zonder steeds bekritiseerd te worden voor de afwisseling.

Niemand van 'de lijst' is hier moderator, voor zover ik weet. Niemand van hen kan dus censureren.
Robinus V is offline  
Oud 28 april 2012, 00:26   #9554
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
1) Ik sta op 'de lijst'. Niet eens één keer heb ik op zo'n driehoekje gedrukt. Daar heb ik de goesting niet voor. Het is dus aantoonbaar geen 'clubje bedoeld om bepaalde leden van het forum monddood te maken'.

2) Een vijftal mensen van dit forum –ik respecteer hun privacy– heeft me al wel eens gesproken buiten dit forum, al dan niet op privé-forums. Is dat verboden, misschien, dat mensen die andere mensen appreciëren ideeën met ze willen uitwisselen? Voor zover ik weet, is er absoluut niets mis met een praatbarak.

3) Op welke manier is het een probleem dat leden de moderatie helpen door overtredingen te melden?

4) Iedereen post hier volledig uit eigen initiatief. Er wordt nergens afgesproken wie wat waar post, of iets dergelijks. Als iemand hier iets verkeerds zou doen –ik zou niet weten wat– dan heeft de rest van 'de lijst' daar niets mee te maken.

5) Alle andere zaken die hierover verteld worden zijn wat ze zijn: complottheorieën.

6) Wisord heet inderdaad niet Jurgen en werd hier dus onterecht uitgesloten.

Moderatie help je niet door in achterhoekjes plannen te smeden om bij 't racistisch centrum aangifte te doen, wat effectief gebeurd is.
SDX is offline  
Oud 28 april 2012, 00:31   #9555
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Today Bekijk bericht

Een dieptepunt sinds 3 maart 2012 of wat?
Steve_M is offline  
Oud 28 april 2012, 00:37   #9556
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Uit 't forumreglement;

Maar ik ben 't eens met hetgeen Diego Raga eerder schreef, gewoon laten blijven onder hun huidige niks, dan weet je met wie en wat je te maken hebt, bij verbanning wordt er toch onder andere niks teruggekeerd, zoals bvb wisord/Noorderlicht (e.a.), Zeikstraal/Oblique/Munglik etc etc...

Er kan ook over in discussie gegaan worden dat er geen bedreigingen naar de moderatie toe geweest zijn, en niet op dìt forum, maar in hun eigenste kleine schamelijke achterhoekje.
Mijn bedoeling was te vragen wat er verkeerd is met pocolinkiewinkie?

Over de rest spreek ik me niet uit omdat ik het allemaal speculaas vind. Mod moet maar zien wat ze doen met die ene die voor zijn klacht uitkwam. Overbruggingsnicks niet verwijderen is elke verdere moderatie zinloos maken.

Laatst gewijzigd door smosty : 28 april 2012 om 00:52.
smosty is offline  
Oud 28 april 2012, 00:40   #9557
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Wisord heet inderdaad niet Jurgen en werd hier dus onterecht uitgesloten.
Terecht, want volgens een regel die voor iedereen geldt.

Laatst gewijzigd door smosty : 28 april 2012 om 00:40.
smosty is offline  
Oud 28 april 2012, 00:45   #9558
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:

Moderatie help je niet door in achterhoekjes plannen te smeden om bij 't racistisch centrum aangifte te doen, wat effectief gebeurd is.
O jawel, fora dienen racismevrij te zijn en zo gehouden te worden.
smosty is offline  
Oud 28 april 2012, 00:56   #9559
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uit 't forumreglement;

Citaat:
Zeikstraal/Oblique/Munglik etc etc
Elbow/Machiavelli/Sus Iratus en circe/cochinillo/cynara en de 25 dubbelnicks van carlgustaaf en die van Floppy niet vergeten, hé. ook die van Guderian niet.

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 april 2012 om 00:57.
filosoof is offline  
Oud 28 april 2012, 01:09   #9560
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Maar allez. Hoe kan je nu je eigen forumbijdragen nu zo overmatig ernstig nemen?!
CGKR bijhalen, strategieën bespreken op een schaduwforum...
Da's gewoon krankzinnig :/

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be