![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9641 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel willen sommigen dat het forum vrij blijft van racistische opmerkingen die haat opwekken, conform de wet. Begrijpelijk. We willen immers geen nieuwe Breivikjes e.d. creëren die door complottheorieën gestuurd worden die volop op internet geuit worden. De kans op besmetting met gevaarlijke ziekten moet geminimaliseerd worden, hetzij besmetting met bacteriën of virussen, hetzij besmetting met gevaarlijke complottheorieën. |
|
![]() |
![]() |
#9642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het er ook mee eens. Zoals u met Marie werd aangesproken, werd ik met Alice aangesproken. Een kleingeestige, treiterachtige manier van doen die slechts één doel had in mijn ogen : pesten.
En nu ik deze draad gevonden heb (door die link van Paulus) kan ik alleen maar zeggen dat ik vreselijk gedegouteerd ben. Ik begrijp gewoon niet dat sommige mensen (ja, A + A - ik denk in eerste instantie aan u beiden, ik wil eigenlijk niet met de vinger wijzen maar het is allemaal tè opvallend) zo schijnheilig en enggeestig kunnen zijn!
#9643 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga buiten wat spelen onnozelaar.. |
|
![]() |
![]() |
#9644 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
(Voor de rest volg ik deze draad niet.) |
|
![]() |
![]() |
#9645 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#9646 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verbind mijn aanwezigheid hier aan de maatregelingen van de mods,komen er geen dan blijf ik ook weg..zo simpel is dat..ik ga geen derde partij inschakelen om de ideologie bij te sturen..laffe hypocrieten.. |
|
![]() |
![]() |
#9647 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9648 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jouw opmerking zou ik eigenlijk kunnen melden, aangezien er gescheld inzit, maar dat doe ik niet. De strijd tegen racistische uitlatingen vind ik een moeilijke kwestie. Aan de ene kant wekken gevaarlijke racistische complottheorieën gevaarlijke racistische complottheorieën bij anderen op. Aan de andere kant vergroot je de complottheorieën nog meer bij wie reeds zwaar racistisch is door er tegen op te treden. In afwachting van een standpunt laat ik gewoon begaan. Ik ben dan ook geen beheerder van een forum met verantwoordelijkheden. Indien dit mijn forum zou zijn, zou ik ook begrijpen dat ik de wet moet naleven, en zou ik niet alles kunnen laten begaan. |
|
![]() |
![]() |
#9649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er alle vertrouwen in dat de moderatie vaak genoeg discussies volgt om te oordelen wat er best met u kan gebeuren, ik denk er nog niet aan te verzanden in uw gekende trucken, waarbij u de Heilige maagd uithangt met Alzheimer, de moderatie zal u beoordelen, in het vervolg maak ik in ieder geval gehakt van uw getrol en zal dit vanaf nu ook steeds melden. |
|
![]() |
![]() |
#9650 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je dan nog acties gaat cooordineren op een besloten zijdelings forum moet je een pak voor je broek krijgen...bende extremisten.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 28 april 2012 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
#9651 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je er al aan gedacht dat je mogelijk interessante forum-gebruikers afschrikt met je gescheld? |
|
![]() |
![]() |
#9652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 28 april 2012 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
#9653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je denkt dat iets strijdig is met het forum is er het driehoekje,maar zelfverklaarde moraalridders hebben het blijkbaar nodig gevonden om Gestapopraktijken toe te passen waarbij blijkbaar de moderatie of niet werde ingelicht, of hen ongelijk gaf. Zwaar racisme??Komaan zeg,volgens wie, de moraalridders van dit forum wiens moraliteit nu wel duidelijk is? ![]() Sorry, maar ik deel uw mening niet, dit gedrag van mevrouw A en Alboreto is er dik over. |
|
![]() |
![]() |
#9654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9655 |
Banneling
|
![]() Ik ben rechtdoor rechtuit, iets wat van extremistische trollen NIEt kan gezegd worden, bespreek nog maar wat ziekelijke strategieën met uw wisordclan..leugenachtig manipulerend kreng..
|
![]() |
![]() |
#9656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk biedt de moderatie snel duidelijkheid over uw betrokkenheid hierbij. Dat u nog de les durft lezen betreffende andere meningen vind ik een arrogante houding in de discussie. |
|
![]() |
![]() |
#9657 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
(zie eerste alinea van mijn post) http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=372 http://forum.politics.be/showthread....50#post5814850 Laatst gewijzigd door artisjok : 28 april 2012 om 15:21. |
|||
![]() |
![]() |
#9658 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Schietspelletjes, duidelijk bedoeld als spelletje, en racistische complottheorieën, bedoeld om mensen ervan te overtuigen, zijn toch nog lichtjes van elkaar verschillend, lijkt me. |
|
![]() |
![]() |
#9659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9660 |
Banneling
|