Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 28 april 2012, 14:51   #9641
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik denk dat iedere forummer terecht verwacht dat er opgetreden wordt tegenover medeforummers die als doelstelling hebben via provocerend gedrag een kliklijn te openen, wat de dood van dit forum inhoudt,dus probeer niet van Gestapopraktijken slachtoffer te maken.
Er is helemaal niemand die het forum ten gronde wilt richten.

Wel willen sommigen dat het forum vrij blijft van racistische opmerkingen die haat opwekken, conform de wet.

Begrijpelijk. We willen immers geen nieuwe Breivikjes e.d. creëren die door complottheorieën gestuurd worden die volop op internet geuit worden. De kans op besmetting met gevaarlijke ziekten moet geminimaliseerd worden, hetzij besmetting met bacteriën of virussen, hetzij besmetting met gevaarlijke complottheorieën.
Robinus V is offline  
Oud 28 april 2012, 14:54   #9642
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dank u wel..wie volgt? Iemand nog iets toe te voegen?
Ik ben het er ook mee eens. Zoals u met Marie werd aangesproken, werd ik met Alice aangesproken. Een kleingeestige, treiterachtige manier van doen die slechts één doel had in mijn ogen : pesten.
En nu ik deze draad gevonden heb (door die link van Paulus) kan ik alleen maar zeggen dat ik vreselijk gedegouteerd ben.
Ik begrijp gewoon niet dat sommige mensen (ja, A + A - ik denk in eerste instantie aan u beiden, ik wil eigenlijk niet met de vinger wijzen maar het is allemaal tè opvallend) zo schijnheilig en enggeestig kunnen zijn!
Oud 28 april 2012, 15:02   #9643
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Er is helemaal niemand die het forum ten gronde wilt richten.

Wel willen sommigen dat het forum vrij blijft van racistische opmerkingen die haat opwekken, conform de wet.
Begrijpelijk. We willen immers geen nieuwe Breivikjes e.d. creëren die door complottheorieën gestuurd worden die volop op internet geuit worden. De kans op besmetting met gevaarlijke ziekten moet geminimaliseerd worden, hetzij besmetting met bacteriën of virussen, hetzij besmetting met gevaarlijke complottheorieën.
wie bent u ? bent u een zelfverklaarde forumridder met een hoger doel ?

Ga buiten wat spelen onnozelaar..
Eigenzinnig is offline  
Oud 28 april 2012, 15:03   #9644
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik heb de laatste bladzijden gelezen..dit kan toch echt niet!
Persoonlijk stoor ik me aan het getrol van mevrouw A waarbij iedere discussie om zeep wordt geholpen, maar ik negeer haar gewoon, dankzij die houding heb ik nog enigszins de mogelijkheid te doen waarvoor het forum dient, discussie voeren op basis van argumenten.Ik vond het ook niet kunnen dat deze mevrouw moderator speelt, door in citaten van medeforummers te knippen en te beweren dat er sprake was van racisme, waardoor ze niet volledig kan citeren, een standpunt waarbij iedere logica ver te zoeken was.
En nee, ik ga niet iedere discussie uitpluizen om dat gedrag aan te tonen, ik heb daar op aangesproken, wanneer mevrouw A enige morele eerlijkheid heeft zal ze zich dat ongetwijfeld herinneren, bovendien geven veel forummers aan zich blauw te ergeren aan haar gedrag. Ik denk dat we daaar zelf iets aan kunnen doen, door haar commentaren totaal te negeren. Wie dat wel wil reageren moet dat maar doen, maar dan moet je niet schrikken bladzijden vol getrol aan je been te hebben.

Alboreto is meesterlijk in manipulatie, met knip en plakwerk manipuleert hij de inhoud van citaten om dan vervolgens te " reageren" waardoor het net lijkt alsof je iets hebt geweerd wat er eigenlijk niet stond.
Ook daar sprak ik op aan, net zoals mevrouw A krijg je dan de dooddoener dat ze enkel "weergeven wat hen van belang lijkt".

En ja, je wordt gestalkt door deze forummers, ik las wekenlang dat ik toch wel " Marie" was en werd steevast aangesproken op de commentaren van Marie alsof ik dezelfde persoon was, te gek voor woorden maar dat soort zaken blijven eindeloos bezig.

Over anderen zal ik geen uitspraken doen, ze vormen meestal de " oppositie" maar wie daar niet tegen kan, heeft niets te zoeken op een discussieforum. Wanneer ze over de lijn gaan is er het driehoekje, wat ik zelden gebruik.

Maar dat mevrouw A en Alboreto bewust trollen, manipuleren, om zo melding te maken van " uitspraken" van medeforummers bij andere instanties dan de moderatie vind ik totaal niet kunnen, een forum is geen kliklijn, waar je na manipulatie van de discussie medeforummers als een Gestapo kunt aangeven!
Dat soort praktijken betekenen de dood van dit forum en getuigt van geen enkel respect,niet tegenover medeforummers, niet tegenover de moderatie, smerige praktijken zijn dit wat het vertrouwen totaal ondermijnt.
Ik wacht de reactie af van de moderatie, maar wanneer hier geen gevolgen zijn voor dit gedrag, kunnen ze het forum beter sluiten.

Want het zijn niet de Alboreto's of mevrouw A die het forum boeiend maken, integendeel, vaak vormen zij het struikelblok waardoor discussies verzanden in overloos getrol en gemanipuleer.
Ja, ken ik. Heb geleerd om over die berichten heen te lezen. Je bent trouwens nog een grote forum-Nazi vergeten.

(Voor de rest volg ik deze draad niet.)
F.B. is offline  
Oud 28 april 2012, 15:05   #9645
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel bij de vaststelling dat veel forumleden vinden dat u trolt, discussies steevast lamlegt, uitmelkt, verdraait, de focus verplaatst, drogredenen aanhaalt, liegt, en provoceert, en bovendien samen met Alboreto manipuleert om zo reacties te ontlokken die u zonder medeweten van anderen doorgeeft aan instanties onder de verdenking van racistische uitlatingen.
"Iets vinden" kan ook betekenen:

Citaat:
vinden: 3 Iets op een bepaalde wijze beschouwen of ervaren.
vinden: achten, denken, geloven, menen, van mening zijn
En dat kan best gebaseerd zijn op gevoelens, wat natuurlijk moeilijk aangetoond kan worden. De befaamde - al dan niet exclusief vrouwelijke - intuïtie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Jij en je vele forumleden zullen dat alweer niet kunnen aantonen zeker?
Grappig is dan weer de volgende betekenis van vinden

Citaat:
bedenken, beramen, verzinnen
http://www.woorden-boek.nl/woord/vinden
HRobin is offline  
Oud 28 april 2012, 15:06   #9646
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar jullie niet. Jullie willen ze buiten krijgen. Dat is wat ik bedoel.
WIJ willen inderdaad de EXTREMISTEN buiten krijgen...'normale' mensen blijven welkom, links zowel als rechts...als je al gaat 'samenzweren' om een forum naar uw hand te zetten ben je goed bezig..

Ik verbind mijn aanwezigheid hier aan de maatregelingen van de mods,komen er geen dan blijf ik ook weg..zo simpel is dat..ik ga geen derde partij inschakelen om de ideologie bij te sturen..laffe hypocrieten..
Eigenzinnig is offline  
Oud 28 april 2012, 15:09   #9647
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik het goed begrijp zijn er hier enkele rechts-extremisten op het forum die samenspannen tegen enkele medeforummers met wie ze discussies als 'vervelend' beschouwen (omdat ze discussiëren en andere standpunten hebben). Het is de bedoeling om die medeforummers, die op compleet propere wijze discussiëren, bij gebrek aan degelijke verdediging van standpunten dan maar buiten te proberen krijgen.
Ofwel begrijp u helemaal niks van deze draad ofwel bent u van slechte aard..de samenspanning tegen de rechtsen en dit forum komt uit de tegenovergestelde hoek...
Eigenzinnig is offline  
Oud 28 april 2012, 15:10   #9648
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht

Ga buiten wat spelen onnozelaar..
Ik heb in heel mijn leven nog geen enkele opmerking gemeld aan een moderatie of wie dan ook.

Jouw opmerking zou ik eigenlijk kunnen melden, aangezien er gescheld inzit, maar dat doe ik niet.

De strijd tegen racistische uitlatingen vind ik een moeilijke kwestie. Aan de ene kant wekken gevaarlijke racistische complottheorieën gevaarlijke racistische complottheorieën bij anderen op. Aan de andere kant vergroot je de complottheorieën nog meer bij wie reeds zwaar racistisch is door er tegen op te treden. In afwachting van een standpunt laat ik gewoon begaan. Ik ben dan ook geen beheerder van een forum met verantwoordelijkheden. Indien dit mijn forum zou zijn, zou ik ook begrijpen dat ik de wet moet naleven, en zou ik niet alles kunnen laten begaan.
Robinus V is offline  
Oud 28 april 2012, 15:11   #9649
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
'Wij', Xenophon en ik waren daar wel gebleven.
Jij kan dat niet weten, want jij negeert mij zogezegd, sedert je in die discussie, over het registreren van factoren bij onderzoek naar criminaliteit, zo uit de bol ging dat de moderatie in posts van jou moest knippen.

Toon me het gemanipuleerde bericht dat deze uitspraak ontlokte.
http://forum.politics.be/showthread....24#post5329224

Natuurlijk. Heb ik ergens geschreven dat je dat niet mag?

Ja dat weet ik ondertussen al.
Hoeveel dergelijke oproepen heb je al in die richting gepost?
En daar gaan we weer. U bent genoeg keren aangesproken op uw getrol, op uw manipuleren met berichten waarin u knipt omdat u zogenaamd "geen zaken mag weergeven strijdig met het forumreglement " op uw leugens( onlangs nog in verband met M Storme, weet u dat al niet meer??) op uw gemanipuleer, uw heksenjacht op andere meningen, en nu bent u door de mand gezakt. Hoevaak beschuldigde u onterecht mensen van racisme? Ga je nu in alle ernst beweren dat je " niet meer weet" hoe vaak je door anderen werd aangesproken op dat gedrag??

Ik heb er alle vertrouwen in dat de moderatie vaak genoeg discussies volgt om te oordelen wat er best met u kan gebeuren, ik denk er nog niet aan te verzanden in uw gekende trucken, waarbij u de Heilige maagd uithangt met Alzheimer, de moderatie zal u beoordelen, in het vervolg maak ik in ieder geval gehakt van uw getrol en zal dit vanaf nu ook steeds melden.
alice is offline  
Oud 28 april 2012, 15:13   #9650
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb in heel mijn leven nog geen enkele opmerking gemeld aan een moderatie of wie dan ook.

Jouw opmerking zou ik eigenlijk kunnen melden, aangezien er gescheld inzit, maar dat doe ik niet.

De strijd tegen racistische uitlatingen vind ik een moeilijke kwestie. Aan de ene kant wekken gevaarlijke racistische complottheorieën gevaarlijke racistische complottheorieën bij anderen op. Aan de andere kant vergroot je de complottheorieën nog meer bij wie reeds zwaar racistisch is door er tegen op te treden. In afwachting van een standpunt laat ik gewoon begaan. Ik ben dan ook geen beheerder van een forum met verantwoordelijkheden. Indien dit mijn forum zou zijn, zou ik ook begrijpen dat ik de wet moet naleven, en zou ik niet alles kunnen laten begaan.
ik hou het simpel, iemand die zich geroepen voelt om op te treden tegen vermeende breivikclonen op een forum is een ONNOZELAAR...noem het wat je wilt, maar je bent een naief broekventje als je dit soort onzin uitkraamt..breivikken worden niet geboren op fora..

Als je dan nog acties gaat cooordineren op een besloten zijdelings forum moet je een pak voor je broek krijgen...bende extremisten..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 28 april 2012 om 15:15.
Eigenzinnig is offline  
Oud 28 april 2012, 15:14   #9651
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Ga buiten wat spelen *snip*..
Wist je dat de 2 de hoofdregel van het forumreglement "Beleefdheid is essentieel voor een goede discussie." is?

Heb je er al aan gedacht dat je mogelijk interessante forum-gebruikers afschrikt met je gescheld?
artisjok is offline  
Oud 28 april 2012, 15:16   #9652
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waar ziet u hier gevaarlijke racistische complottheorieën?

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 28 april 2012 om 15:16.
Marie van de koster is offline  
Oud 28 april 2012, 15:16   #9653
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het is helemaal niet aan medeforummers om dit te melden aan andere istanties, dus moeilijk is de kwestie dit keer eens niet.
Wanneer je denkt dat iets strijdig is met het forum is er het driehoekje,maar zelfverklaarde moraalridders hebben het blijkbaar nodig gevonden om Gestapopraktijken toe te passen waarbij blijkbaar de moderatie of niet werde ingelicht, of hen ongelijk gaf.

Zwaar racisme??Komaan zeg,volgens wie, de moraalridders van dit forum wiens moraliteit nu wel duidelijk is?
Sorry, maar ik deel uw mening niet, dit gedrag van mevrouw A en Alboreto is er dik over.
alice is offline  
Oud 28 april 2012, 15:16   #9654
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Waar ziet u hier gevaarlijke racistische complottheorieën?
Zit er hier een Breivikclub?
alice is offline  
Oud 28 april 2012, 15:18   #9655
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Wist je dat de 2 de hoofdregel van het forumreglement "Beleefdheid is essentieel voor een goede discussie." is?

Heb je er al aan gedacht dat je mogelijk interessante forum-gebruikers afschrikt met je gescheld?
Ik ben rechtdoor rechtuit, iets wat van extremistische trollen NIEt kan gezegd worden, bespreek nog maar wat ziekelijke strategieën met uw wisordclan..leugenachtig manipulerend kreng..
Eigenzinnig is offline  
Oud 28 april 2012, 15:19   #9656
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wanneer mogelijke interessante forumleden ergens door afschikt worden dan is het de kliklijn naar andere instanties die u blijkbaar zou openhouden.
Hopelijk biedt de moderatie snel duidelijkheid over uw betrokkenheid hierbij.
Dat u nog de les durft lezen betreffende andere meningen vind ik een arrogante houding in de discussie.
alice is offline  
Oud 28 april 2012, 15:20   #9657
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
'Wij', Xenophon en ik waren daar wel gebleven.
Jij kan dat niet weten, want jij negeert mij zogezegd, sedert je in die discussie, over het registreren van factoren bij onderzoek naar criminaliteit, zo uit de bol ging dat de moderatie in posts van jou moest knippen.

Toon me het gemanipuleerde bericht dat deze uitspraak ontlokte.
http://forum.politics.be/showthread....24#post5329224

Natuurlijk. Heb ik ergens geschreven dat je dat niet mag?

Ja dat weet ik ondertussen al.
Hoeveel dergelijke oproepen heb je al in die richting gepost?
Citaat:
En daar gaan we weer. U bent genoeg keren aangesproken op uw getrol, op uw manipuleren met berichten waarin u knipt omdat u zogenaamd "geen zaken mag weergeven strijdig met het forumreglement " op uw leugens( onlangs nog in verband met M Storme, weet u dat al niet meer??) op uw gemanipuleer, uw heksenjacht op andere meningen, en nu bent u door de mand gezakt. Hoevaak beschuldigde u onterecht mensen van racisme? Ga je nu in alle ernst beweren dat je " niet meer weet" hoe vaak je door anderen werd aangesproken op dat gedrag??
Hoeveel keer werd dat aangetoond?
Citaat:
Ik heb er alle vertrouwen in dat de moderatie vaak genoeg discussies volgt om te oordelen wat er best met u kan gebeuren, ik denk er nog niet aan te verzanden in uw gekende trucken, waarbij u *snip*, de moderatie zal u beoordelen, in het vervolg maak ik in ieder geval gehakt van uw getrol en zal dit vanaf nu ook steeds melden.
Omdat ik de gewoonte heb om wel aan te tonen wat ik beweer.
(zie eerste alinea van mijn post)
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=372
http://forum.politics.be/showthread....50#post5814850

Laatst gewijzigd door artisjok : 28 april 2012 om 15:21.
artisjok is offline  
Oud 28 april 2012, 15:21   #9658
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
WIJ willen inderdaad de EXTREMISTEN buiten krijgen...'normale' mensen blijven welkom, links zowel als rechts...als je al gaat 'samenzweren' om een forum naar uw hand te zetten ben je goed bezig..

Ik verbind mijn aanwezigheid hier aan de maatregelingen van de mods,komen er geen dan blijf ik ook weg..zo simpel is dat..ik ga geen derde partij inschakelen om de ideologie bij te sturen..laffe hypocrieten..
Extremisten, links of rechts, moeten inderdaad niet geholpen worden om hun ideeën te verspreiden. Als iemand zou oproepen om alle miljardairs te onthoofden, dan dient die daarop aangesproken te worden. Iedereen hoort enigszins voorzichtig te zijn in de communicatie. Eigenlijk heeft het niet zozeer te maken met idealen, maar eerder met 'extreem taalgebruik'.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kemaleon Bekijk bericht
Jaja, en schietspelletjes zijn de schuld van alle geweld in de maatschappij.
Ook van "eremoorden"?
Schietspelletjes, duidelijk bedoeld als spelletje, en racistische complottheorieën, bedoeld om mensen ervan te overtuigen, zijn toch nog lichtjes van elkaar verschillend, lijkt me.
Robinus V is offline  
Oud 28 april 2012, 15:21   #9659
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kemaleon Bekijk bericht
Al eens aan gedacht dat trollen sterven zonder voedsel en dat jij dit per mammoettanker aanvoert?
Ik negeerde trollen, maar geef hen vandaag eens lik op stuk!
alice is offline  
Oud 28 april 2012, 15:23   #9660
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik negeerde trollen, maar geef hen vandaag eens lik op stuk!
idem dito..de grond in stampen zolang ze hun hufterige smoel nog durven laten zien..
Eigenzinnig is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be