![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#9681 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Normaal gezien negeer ik mevrouw A maar nu ik dit weet, maar ik speciaal voor haar vandaag een uitzondering! |
|
|
|
|
|
#9682 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als je het verband met armoede meerekent, dan blijft er maar weinig 'verschil' over. En dan zou jij moeten kunnen verklaren waarom autochtonen stelen wanneer ze arm zijn en allochtonen daar niet vatbaar voor zijn, maar dan weer om andere redenen stelen. Je zou een complottheorie moeten bedenken. En nogmaals: ik heb nog nooit iemands opmerking gemeld, ook al begrijp ik dat anderen dat wel willen doen. |
|
|
|
|
|
#9683 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
oei nu lees ik net het onderschift van Elbow ... zum kotsen
|
|
#9684 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U toont trouwens lang niet altijd aan wat u beweert, net zoals andere forummers geeft u een mening, die lang niet altijd te staven is met cijfers. Daarop werd u vandaag nog gewezen in verband met uw uitspraak dat "allochtonen bijdragen aan de economie" wat onjuist is, slechts wie werkt draagt daar taarbij en cijfers bestaan niet, omdat allochtonen vaak als Belg geregistreerd staan. Evengoed wees ik u donderdag op uw gemanipuleer met opmerkingen van Cynara, mijn antwoord en de link naar M Storme, uw selectief geheugen is uw zaak, maak er niet deze van anderen van. |
|
|
|
|
|
#9685 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Je hebt steeds de gewoonte om aan te tonen wat je beweert. Dat is toch wel de grap van de eeuw zeker . In uw vele tienduizenden posts heb je nog nooit om het even wat aangetoond. Zeg Artisjok , wat ga je na je permban doen met die dagelijkse dosis van acht uur plots opnieuw in te vullen vrije tijd. Ge gaat in een zwart gat vallen hé. Duiven melken ? |
|
|
|
|
|
#9686 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En vaak worden meningen goed onderbouwt met argumenten, uw lening is niet gelijk aan juist of waar, dat lijkt me een arrogant standpunt. Het verband met armoede en criminaliteit gaat maar gedeeltelijk op, wanneer je dar dus anders over denkt dan u doet is dat een " complotheorie"...wat doet u eigenlijk op dit forum??? |
|
|
|
|
|
#9687 |
|
Lokaal Raadslid
|
@sdx:
iedereen die jou maar een beetje op je plaats zet is wisord is me al opgevallen. neen, ik ben wisord niet en ik wil wisord ook helemaal niet zijn. |
|
|
|
|
#9688 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#9689 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
En goed onderbouwd met complottheorieën beschouw ik niet als goed onderbouwd met argumenten. En hoezo gaat het verband tussen armoede en criminaliteit maar gedeeltelijk op? |
||
|
|
|
|
#9690 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#9691 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#9692 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....95#post6101595 En dat toon ik aan. Omdat ik de gewoonte heb om wel aan te tonen wat ik beweer. (zie eerste alinea van mijn post) http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=372 http://forum.politics.be/showthread....50#post5814850 Jij en 'jouw' forummers maken beweringen die jij/ze niet kunnen aantonen. Dat is het verschil. Citaat:
Mijn uitspraak was niet wat jij hier aanhaalt, maar wel ''Dan zijn we het er alvast over eens dat er allochtonen zijn die bijdragen tot de sociale zekerheid en tot de groei van de economie.Typisch jouw manier van discussiëren. Iemands uitspraak verdraaien en die dan 'weerleggen'. Dat wordt ook wel eens 'stropop' genoemd. Citaat:
Zal ik je leren hoe je dat kan doen? Nu nog "discussies steevast lamlegt, uitmelkt, verdraait, de focus verplaatst, drogredenen aanhaalt, liegt, en provoceert" Laatst gewijzigd door artisjok : 28 april 2012 om 16:14. |
|||
|
|
|
|
#9693 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En, ja, onafhankelijk zal het voor jou waarschijnlijk nooit zijn, als de studie niet zegt wat je wilt horen. |
|
|
|
|
|
#9694 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#9695 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#9696 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#9697 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#9698 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#9699 | |
|
Banneling
|
Citaat:
goed,als je denkt dat het forum alleen leeft van de ongestrafte schelders en beledigers, dan wens ik je een leuke survival. |
|
|
|
|
|
#9700 |
|
Banneling
|
|
|
|