![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9701 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De stilte is inderdaad oorverdovend.
![]() |
![]() |
#9702 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9703 |
Banneling
|
![]() Is immigratie en integratie gesloten ofzo? Bol het eens op.
|
![]() |
![]() |
#9704 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9705 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9706 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9707 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9708 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9709 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9710 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja, ik heb me ook geregistreerd op dat forum, nadat ik daartoe uitgenodigd werd. Ik heb daar op de dag van mijn registratie welgeteld 3 berichtjes gepost. Dat heb je ondertussen zelf ongetwijfeld al nagekeken. Dan zal je ook wel kunnen bevestigen dat er in die berichten weinig of geen samenzweringen schuilen. Ik heb me verder niet met dat forum beziggehouden, omdat het niet mijn ding was. Ik heb me in deze discussie inderdaad op de vlakte gehouden. Ik vind niet dat het aan mij of aan de andere leden van dit forum toekomt om hier publiekelijk het proces te maken van de "samenzweerders". De moderatie van dit forum zal daar wel over oordelen. Wat me wel opvalt, is hoe sommigen hier als gieren rondcirkelen. Ze beseffen blijkbaar niet dat zich daarmee ook niet echt van hun fraaiste kant laten zien.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#9712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mag er dan wel een mening bestaan over de kant die u hebt laten zien door uw aanwezigheid op " dat forum"? Laatst gewijzigd door alice : 28 april 2012 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
#9714 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9715 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wordt gezegd, ja... En wat dan nog? Als ik vind dat iets niet door de beugel kan, dan rapporteer ik dat op de wijze die dit forum mij aanbiedt. Soms gaat de moderatie daar op in, soms ook niet. Maar weet dat ik l�*ng niet de enige ben die gebruik maakt van dat driehoekje.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#9716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik begrijp je vraag niet...
|
![]() |
![]() |
#9717 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik het niet mee eens. Iedereen weet van het bestaan van dat driehoekje af en dat werkt op zich al een beetje als een afschrikmiddel voor zij die al scheldend en beledigend doorheen dit forum laveren. Voor zij die tòch over de schreef gaan, is het een tik op de vingers om hen eraan te herinneren dat er zoiets bestaat als goed fatsoen. Zo blijft het forum al bij al toch nog een klein beetje proper...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 28 april 2012 om 17:17. |
![]() |
![]() |
#9718 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk: naar aanleiding van de bovenstaande reactie heb ik gebruik gemaakt van het driehoekje. Ik maak daar ook helemaal geen geheim van. Dat heb ik overigens nooit gedaan... Dat soort taalgebruik hoort hier immers niet thuis.
![]() |
![]() |
#9720 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |