Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 28 april 2012, 23:42   #9941
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
De facto wel, want ze kunnen processen inspannen op kosten van de belastingbetaler.
oh? wie heeft de magistraten van de rechterlijke macht (rechters) benoemd van het CGKR? jij?

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 28 april 2012 om 23:43.
Sywen is offline  
Oud 28 april 2012, 23:43   #9942
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
tja ik zie enkel dat ze het CGKR hebben gecontacteerd. als jij dat verwart met een 'bedreiging' of 'gerechtelijke procedure' is dat niet mijn probleem.

heeft het CGKR nu plotseling rechterlijke macht ofzo?
Waarvoor denk je dat 't CGKR dient of 'gecontacteerd' werd?

Om samen koffiekoeken te nuttigen?
SDX is offline  
Oud 28 april 2012, 23:48   #9943
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Waarvoor denk je dat 't CGKR dient of 'gecontacteerd' werd?

Om samen koffiekoeken te nuttigen?

om een onderzoek te doen.

ik dacht dat je die mail gelezen had die alboreto kreeg. het staat er letterlijk in.

of is een onderzoek doen nu ook al 'bedreigend' of een 'gerechterlijke procedure' ?

een onderzoek is enkel bedreigend als je ergens fout zit en je weet het.

Laatst gewijzigd door Sywen : 28 april 2012 om 23:50.
Sywen is offline  
Oud 28 april 2012, 23:54   #9944
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
om een onderzoek te doen.

ik dacht dat je die mail gelezen had die alboreto kreeg. het staat er letterlijk in.

of is een onderzoek doen nu ook al 'bedreigend' ?
Voor mij niet hoor meiske, daar is heel wat meer voor nodig dan wat marginalen die menen wat te moeten complotteren.

Soit, ik merk dat jij geen graten ziet in achterbakse achterhoekkamertjescomplottensmederij. Doodnormaal, dat kleuterklasje, enkel en omwille van de ban van wisord die 'onverdiend' was, �*lle �*ndere bannelingen hebben 't allemaal aan zichzèlf te danken, enkel wisord niet, die dan maar uit pure rancune 'n eigen privé-militie - amateuristisch als de neten - opricht, en de satellieten trappen er met open ogen in.

Je moet 't maar kunnen, de Che was er 'n kind bij vergeleken met dit...

Welterusten.
SDX is offline  
Oud 28 april 2012, 23:56   #9945
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
aan de andere kant, vind ik het wel goed dat het CGKR dit onderzoekt, want naar mijn mening loopt het hier soms wel de spuigaten uit...
Idd, in de islam durft het nogal eens de spuigaten uitlopen.
Stuur het CGKR anders deze haatdragende en discriminerende smeerlapperij ook maar eens door: http://www.ex-moslim.nl/ en vraag hen hoe ze daar op dat psychosetaaltje zouden reageren, mocht het vandaag geschreven zijn.
Diego Raga is offline  
Oud 28 april 2012, 23:58   #9946
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor mij niet hoor meiske, daar is heel wat meer voor nodig dan wat marginalen die menen wat te moeten complotteren.
ik merk dus op dat er geen 'bedreiging' of 'gerechterlijke procedure' is

Sywen is offline  
Oud 28 april 2012, 23:59   #9947
Diego Raga

Standaard

Citaat:
een onderzoek is enkel bedreigend als je ergens fout zit en je weet het.
Ah, vandaar dat die linkse bende geen voorstander is van etnische vermelding bij een veroordeling.
Diego Raga is offline  
Oud 29 april 2012, 00:00   #9948
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Idd, in de islam durft het nogal eens de spuigaten uitlopen.
Stuur het CGKR anders deze haatdragende en discriminerende smeerlapperij ook maar eens door: http://www.ex-moslim.nl/ en vraag hen hoe ze daar op dat psychosetaaltje zouden reageren, mocht het vandaag geschreven zijn.
Nederlandse site, valt buiten de Belgische wetgeving.
filosoof is offline  
Oud 29 april 2012, 00:01   #9949
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
die heksenjacht beste, is begonnen met de oprichting van een extremistisch nevenforum om de linkse technieken te coordineren om het andersdenkenden gedachtengoed te ondermijnen...
1) Wat is er extremistisch aan de mensen die zich daar geregistreerd hebben?

2) Wat is er mis mee dat mensen elkaar om raad vragen, of eventueel zelfs strategieën afspreken?

3) Jij wisselt nooit ideeën uit met mensen met wie je een raakvlak hebt? Waarom gun je dat mensen met een ander gedachtegoed niet?

4) En het is nogal logisch dat een mens probeert om tegen iemand met ander gedachtegoed te 'winnen'. Dat gebeurt in de eerste plaats in discussies, door fout gedachtegoed te becommentariëren. Eigenlijk is het hele doel van dit forum mensen de kans bieden om het gedachtegoed van andersdenkenden te ondermijnen, lijkt me. Jouw platte demagogie maakt geen indruk.
Robinus V is offline  
Oud 29 april 2012, 00:03   #9950
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, vandaar dat die linkse bende geen voorstander is van etnische vermelding bij een veroordeling.
Zoiets jup!
SDX is offline  
Oud 29 april 2012, 00:04   #9951
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
1) Wat is er extremistisch aan de mensen die zich daar geregistreerd hebben?

2) Wat is er mis mee dat mensen elkaar om raad vragen, of eventueel zelfs strategieën afspreken?

3) Jij wisselt nooit ideeën uit met mensen met wie je een raakvlak hebt? Waarom gun je dat mensen met een ander gedachtegoed niet?

4) En het is nogal logisch dat een mens probeert om tegen iemand met ander gedachtegoed te 'winnen'. Dat gebeurt in de eerste plaats in discussies, door fout gedachtegoed te becommentariëren. Eigenlijk is het hele doel van dit forum mensen de kans bieden om het gedachtegoed van andersdenkenden te ondermijnen, lijkt me. Jouw platte demagogie maakt geen indruk.
Ik denk dat jij ergens iets niet goed begrepen hebt aan 't concept 'forum'.
SDX is offline  
Oud 29 april 2012, 00:06   #9952
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als je er ook de inkomenscategorie bij vermeldt, dan lijkt het me eerlijke informatie te zijn. Anders is het uiteraard misplaatste sfeerschepperij.
Robinus V is offline  
Oud 29 april 2012, 00:06   #9953
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik ben geen betrokkene. Nergens zie ik staan dat 'suqar_7loe' lid is. Wel zie ik dat bepaalde kornuiten mijn naam tussen de lijst hebben gemoffeld.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
@mkb: waarom beschuldig je mij en moffel je mijn naam tussen die ledenlijst?
Wel ernstig blijven hé. De andere gestapo agenten noemen je op dat forumpje - ondanks je andere nick - constant su[qg]ar.

Laatst gewijzigd door mkb : 29 april 2012 om 00:08.
mkb is offline  
Oud 29 april 2012, 00:10   #9954
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik denk dat jij ergens iets niet goed begrepen hebt aan 't concept 'forum'.
Door in een discussie mensen van de eigen ideeën te overtuigen –hetzij andere deelnemers, hetzij mensen die enkel meelezen– ondermijn je de ideeën van de ander. Het ondermijnen van andermans ideeën is een normaal democratisch proces. Het kan slechts tegengehouden worden door discussies onmogelijk te maken.
Robinus V is offline  
Oud 29 april 2012, 00:15   #9955
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Nederlandse site, valt buiten de Belgische wetgeving.
Je antwoord is even verfrissend als ne kouwe kak in nen natte handdoek, gezien de betreffende teksten het hebben over alle vrouwen en niet-moslims, onder welke wetgeving die ook vallen.
Ook jij wordt daarin als minderwaardig tov een moslim beschouwd, al is dat dan ook maar een akkefietje voor onze forum-dhimmies, zolang ze elke rechtse kritiek daarop maar kunnen wegtrollen.
Diego Raga is offline  
Oud 29 april 2012, 00:16   #9956
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je er ook de inkomenscategorie bij vermeldt, dan lijkt het me eerlijke informatie te zijn. Anders is het uiteraard misplaatste sfeerschepperij.
Uhm nee, want dan moet je �*lle mensen met diezelfde inkomenscategorie gaan registreren, d�*n pas kan je vergelijkingen gaan maken of 't wel degelijk 'kansarmoede' is dat drijft naar criminaliteit.

Begrijp je?

Procentueel bekeken; kansarme criminele autochtonen vergelijken met 't percentage kansarme criminele allochtonen.

BTW; Met allochtonen heb ik 't niet over de Italianen, Spanjaarden, Grieken, Polen etc...die al decennialang wèl geïntegreerd zijn, ondanks hùn kansarmoede. Want voor die mensen, destijds gastarbeiders genoemd, stond er ook geen gespreid bedje klaar waar ze zich maar in hoefden te nestelen, maar keihard werken en opgestapeld in barakken...kan je nagaan...
SDX is offline  
Oud 29 april 2012, 00:17   #9957
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Door in een discussie mensen van de eigen ideeën te overtuigen –hetzij andere deelnemers, hetzij mensen die enkel meelezen– ondermijn je de ideeën van de ander. Het ondermijnen van andermans ideeën is een normaal democratisch proces. Het kan slechts tegengehouden worden door discussies onmogelijk te maken.
Er is hier de laatste tijd nog niet veel discussie geweest. Slappe cafépraat, ja. Er zijn discussies tussen twee strontzatte boelzoekers die elkaar de kop willen inslaan die gefundeerder zijn dan wat er hier gebeurd.
En zoals iemand het hier zei: teveel meta geworden.
Oud 29 april 2012, 00:20   #9958
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je antwoord is even verfrissend als ne kouwe kak in nen natte handdoek, gezien de betreffende teksten het hebben over alle vrouwen en niet-moslims, onder welke wetgeving die ook vallen.
Ook jij wordt daarin als minderwaardig tov een moslim beschouwd, al is dat dan ook maar een akkefietje voor onze forum-dhimmies, zolang ze elke rechtse kritiek daarop maar kunnen wegtrollen.
Weet je wat? Stuur een koran en een bijbel naar het CGKR.
filosoof is offline  
Oud 29 april 2012, 00:23   #9959
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Door in een discussie mensen van de eigen ideeën te overtuigen –hetzij andere deelnemers, hetzij mensen die enkel meelezen– ondermijn je de ideeën van de ander. Het ondermijnen van andermans ideeën is een normaal democratisch proces.
Nee, je ondermijnt niet andermans mening of idee, je wisselt meningen uit, je gaat in discussie, je poogt jouw mening/ideeën/gedachtegoed zo goed mogelijk te verdedigen en te onderbouwen met argumenten, dat heet meningen uitwisselen, niet ondermijnen.

Citaat:
Het kan slechts tegengehouden worden door discussies onmogelijk te maken.
Daar zeg je zowat...en daarvoor strategieën gaan bespreken in 'n achterhoekje hoe je zo goed mogelijk 'n normale discussie onmogelijk maakt, door bvb ontelbaar X jezelf te herhalen, rond 'n onderwerp heenfietsen, de discussie verleggen naar 'n woordspelletje, tig aantal bladzijden over de betekenis van 1 woord gaan 'fretten' (excusez my french, maar dat woord heb ikzelf niet verzonnen), etc etc...dat is nou niet bepaald volwassen gedrag te noemen.

Maar maak je geen zorgen, jij bent maar 'n pionneke, je hoort niet eens bij de 'kliek', of dacht je van wel?
SDX is offline  
Oud 29 april 2012, 00:23   #9960
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Waarom zou dat ?
Dan is de Nederlandse regering die wél etnie vermeld in de misdaadrapporten en psychologische studies daarover, ook van een misplaatst sfeerscheppend kaliber ?
En de Noorse regering ook ?
En is iemand die verklaart te zijn beroofd en afgetuigd door een allochtonenbende, dan ook een misplaatste sfeerschepper ?
Diego Raga is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be