![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik rapporteer in principe alleen berichten waarin scheldpartijen of persoonlijke aanvallen voorkomen. Als ik elk bericht moest rapporteren omdat het me "ergert", dan kon ik de godganse dag niets anders doen dan berichten rapporteren. Dat is nog van een andere orde dan te vragen om een hele draad te sluiten, omdat je je daar toevallig aan ergert. Als de inhoud je niet zint, ga dan gewoon ergens anders. Da's toch niet zo ingewikkeld?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#10302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die quote legt véél uit. |
|
![]() |
![]() |
#10304 |
Banneling
|
![]() Uitlaatpijpen sluiten leidt tot nog meer stank binnen
|
![]() |
![]() |
#10305 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vroeg me al af waar je bleef... Jij bent er anders toch ook als de kippen bij...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#10307 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Simple comme bonjour.
![]() |
![]() |
#10309 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10310 |
Banneling
|
![]() Exactly
|
![]() |
![]() |
#10311 |
Minister
|
![]() Onmenselijk ? Dat zou ik niet opmaken uit je schermafbeelding.
![]()
#10312 |
Banneling
|
![]() Eindelijk eens een vergelijking met benen (die niet manken)
Laatst gewijzigd door smosty : 29 april 2012 om 23:37. |
![]() |
![]() |
#10313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vraagt maar een eind weg, jongen. Je hoogmoedigheid siert je alleszins niet. Ik hoop dat je je dat tenminste realiseert.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 30 april 2012 om 01:47. |
![]() |
![]() |
#10314 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die eerste doet aan kansrekenen en probeert zoveel mogelijk winst te maken. Die tweede doet wat nodig is om net als de mensen rondom zich van een degelijke welvaart te kunnen genieten. Ik ben zelfs tegen positieve discriminatie. Het maakt mij niet uit WIE werkloos is. Het raakt me wel dat er dan beweerd wordt dat het de eigen schuld van de individuele immigrant is dat die niet geselecteerd wordt, en arm blijft. Geen rechtvaardiging voor stelen, maar wel volstrekt normaal dat een groep met meer armen meer dieven kent, en dat die groep minder makkelijk verandert wanneer hen minder kansen geboden wordt. Citaat:
Mijn bewering i.v.m. anti-immigratie is gebaseerd op een studie i.v.m. stemmers van partijen en scholingsgraad, waarin CD&V, Open VLD, sp.a, Groen, N-VA en Vlaams Belang met elkaar vergeleken werden. Er waren twee opvallende uitschieters: Vlaams Belang had percentueel de meeste laaggeschoolden en amper de helft hooggeschoolden van het gemiddelde. Groen haalde ongeveer de helft van de stemmen van hooggeschoolden, bijna het dubbele van het gemiddelde. De rest zat, vergeleken met de verschillen van Groen en Vlaams Belang, zeer dicht bij elkaar. En daarbij: niemand is echt pro immigratie. Iedereen zou liever hebben dat er geen noodzaak was om te migreren; dat de situatie in alle landen uitstekend zou zijn. Waar het werkelijk om draait, is of we solidair willen zijn met immigranten; of we onze altruïstische gevoelens kunnen aanwenden om anderen onbaatzuchtig te helpen. Het is heel begrijpelijk dat laaggeschoolden meer dan anderen zo weinig mogelijk solidair willen zijn met immigranten, in de hoop dat zijzelf zo gespaard worden. (Dat zijzelf zo gespaard worden is uiteraard wishful thinking.) |
||
![]() |
![]() |
#10315 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#10316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
cijfers kan je zelf opzoeken. Je weet al dat 70% van de bajesklanten van allochtone origine is. Dat betekent dat 30% van de bajesklanten autochtone belg is. Op een verhouding van 92% autochtonen tegen 7% allochtonen (of is het ondertussen al meer?) lijkt me dit toch straffe kost. Tenzij er natuurlijk van die 92% slechts ..... hoeveel % arme sukkelaars zitten? zal al niet meer in percenten uit te drukken zijn. laten we dus aannemen dat er een man of 2000 aan het OCMW zit en de rest van de OCMW klanten zouden dan allochtoon zijn. ge moet er toch gemakkelijk een cijfer op kunnen plakken met je "sociaal achtergestelden" hé. |
|
![]() |
![]() |
#10317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die tel je niet mee in de bevolkingsgroep, want daar hebben we geen cijfers voor. De oververtegenwoordiging van illegalen toont eerder aan dat niet etnie of cultuur bepalend is maar wel de sociale status/ het inkomen. |
|
![]() |
![]() |
#10318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Werkgevers discrimineren niet op basis van uiterlijk, maar op basis van arbeidsattitude die bij de ene groep sneller in vraag gesteld wordt dan bij de andere. - Het hebben van een laag inkomen is allerminst een excuus op te stelen,of gaat u aan de volgende bejaarde die op straat beroofd wordt maar even uitleggen dat die sukkel dat doet omdat zijn uitkering te laag is en stelen dus een makkelijke bijverdienste is ![]() - Uw studie houdt geen enkel verband met uw beweringen, nogal wiedes dat wie de sociale leefruimte van migranten deelt in " aandachtswijken" meer hinder ondervindt dan een " middenklase" die leuk stemt maar in de straat amper een allochtoon heeft wonen. Het Vlaams belang haalt stemmen in Antwerpen Noord, Hoboken en Kiel, Deurne Noord en het Dokske in Merksem, wat " toevallig" wijken zijn waar veel migranten wonen en sociale verdringing ontstaat, dat verklaart stemgedrag! Dat komt omdat die mensen zich door traditionele partijen niet gehoord of gezien voelen,Hoboken was vroeger een " rood nest". Laatst gewijzigd door alice : 30 april 2012 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
#10319 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je was me voor, Alice.
![]() Trouwens, Robinus gaat voort over de 'studies', omtrent die zgn 'discriminatie' van werkgevers tov allochtonen, maar gaat voorbij aan de lamantabele werkattitude van velen onder hen. Duidelijk dat ie zelf geen praktische ervaring heeft met allochtone werknemers, anders zou ie wel anders piepen. |
![]() |
![]() |
#10320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Het is natuurlijk een sport om zowel iets zinnigs te zeggen met als bonuspunt daarbij zoveel mogelijk "op het randje" te kunnen balanceren." http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=28 Hoeveel keer ben jij onderwijl al terug over het randje gegaan? |
|
![]() |