Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 30 april 2012, 13:32   #10381
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig hoe lang jullie deze draad gaan volhouden.
Als het maar niet eindigt als zo'n eindeloze, inhoudsloze zeverdraad die jarenlang krampachtig door hetzelfde kliekje forummers in leven wordt gehouden.
Mitgard is offline  
Oud 30 april 2012, 13:37   #10382
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Hoeveel sturen hun kindjes naar concentratiescholen? Welke Antwerpse groene had zijn kinderen school lopen in die 2 athenea gevuld met moslimfundamentalisten waar de directrice maatregelen moest treffen om het leefbaar te houden? Geen 1 me dunkt.
Zo verrijkend vinden ze dat in de praktijk allemaal niet.
De opiniestukken van Lukas Vander Taelen zijn ook veelzeggend.

Multicultuur, ja.
Maar niét voor de eigen kindjes.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8..._school__.html
Mitgard is offline  
Oud 30 april 2012, 13:43   #10383
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig hoe lang jullie deze draad gaan volhouden.

Hopelijk is de moderatie zo slim deze draad open te laten. 't Is jullie knokhoekje geworden, houden zo.
jep, als ze hier zitten te schelden, doen ze het niet in andere topics.
allé, toch minder.
Oud 30 april 2012, 13:48   #10384
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Daar weet jij alles van he Sjokkie?
Na een tijd op dit forum leer je wel één en ander.
artisjok is offline  
Oud 30 april 2012, 13:52   #10385
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Multicultuur, ja.

Het volgende daaruit:

"Halsema zei eerder in een interview als feministe moeite te hebben met 'allerlei gesluierde vrouwen' die zij op de school van haar kinderen tegenkomt."

Maw, mevrouw H. is de islam liever kwijt dan rijk.
Ik vraag me af waarom...

Mss moeten mevrouw A. en haar lefty partners in crime, deze racistische dame maar eens gaan aanmelden bij het Spionnencentrum.
Kwestie van konsekwent zijn.
Diego Raga is offline  
Oud 30 april 2012, 13:52   #10386
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Met jezelf blijven herhalen zal je niet veel 'didactisch materiaal' bijeen gescharreld krijgen vrouwtje, noch met wild om je heen schoppen om de focus te verleggen van jullie gekonkel.

Open er anders 'heel onschuldig en naïef' nog 'n draadje over om wat 'didactisch materiaal' bijeen te verzamelen, dat je dan kan gaan 'melden' indien moderatie je je zin niet wil geven en dingen die je niet zinnen, niet wil verwijderen.
Dat is de bedoeling niet.

Ik wilde CC duidelijk maken dat ze niet te klagen heeft van 'de goedertierendheid van de moderatoren'.
Ja. Wanneer ze een gepermbande laten terugkeren die eerder na haar zoveelste ban openlijk toegeeft.
"Het is natuurlijk een sport om zowel iets zinnigs te zeggen met als bonuspunt daarbij zoveel mogelijk "op het randje" te kunnen balanceren."
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=28
Hoeveel keer ben jij onderwijl al terug over het randje gegaan?
http://forum.politics.be/showthread....18#post6104218
Maar ik krijg daar nooit een antwoord op van haar.
artisjok is offline  
Oud 30 april 2012, 13:55   #10387
Mitgard
Banneling

Standaard

Behoorlijk ziek eigenlijk dat A. hier nog gewoon verder post alsof er niets gebeurd is.
Mitgard is offline  
Oud 30 april 2012, 13:57   #10388
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Multicultuur, ja.

Oh ja, dat heb ik intertijd ook gelezen.Volgens mij zit Groen vol met Halsema's die hun kinderen dat 'experiment' ontzeggen en liever opdringen aan de kinderen van anderen, waarna ze weer hun racismegescheld boven halen als die anderen rechtuit tegenpruttelen en weigeren te veinzen dat ze die multiculturele concentratieklassen zaligmakend vinden.

Wat mij opvalt is dat hooggeschoolde Robinus nog niet doorheeft dat alle partijen (met uitz. van de extremisten van de PVDA) migratie als core theme hebben en dat zijn Vlaams Belang plaatje dus wel blijft hangen. Nu ja het VB blijft handig als criminaliseringstechniek voor diegenen zonder argumenten.
Vandaag kondigde Monika Deconinck aan dat ons land wat selectiever moet worden in het toelaten van migranten. Als bekentenis kan dat gelden.Als ex-voorzitter van het grootste ocmw van België heeft zij natuurlijk de meeste ervaring met de "verrijking".

Maar zelfs voor de hoogopgeleiden van Groen is migratie big business. Die gaan het laagopgeleid imporkiesvee van de Spa proberen af te snoepen door te gaan mouwfrotten over hoe emanciperend de hoofddoekJES wel niet zijn .... behalve voor de vrouwen van hun eigen volk wel te verstaan. Dat durven ze nog net niet.
Elbow is offline  
Oud 30 april 2012, 14:00   #10389
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Als ik uw poco-dogma doortrek, dan zijn dus ook de meeste allochtonen racisten, gezien het gros ervan laaggeschoold is.
Of is racisme dan volgens u slechts voorbehouden aan diene vuile Vlaam ?
Neen. De conclusies die ik trek zijn niet van het laag intelligente type 'correlatie = oorzakelijk verband'.

De logische conclusie is dat er waarschijnlijk een oorzaak is die zowel vaker tot laaggeschoold zijn als tot Vlaams Belang stemmen leidt, bijvoorbeeld slechter ontwikkelde hersenen, slechtere opvoeding of in een slechte vriendenkring terechtkomen.

(Voor de laaggeschoolden onder de Vlaams Belangers vermeld ik het er maar even bij: het gaat over opvallende correlaties, niet over gelijk zijn aan. Het is niet omdat iemand laaggeschoold is of Vlaams Belangstemmer dat die per se minder intelligent is, een slechtere opvoeding gehad heeft of slechtere vrienden heeft.)
Robinus V is offline  
Oud 30 april 2012, 14:04   #10390
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Quote: Migard
Geen waarden en geen normen what so ever.

In mijn beroep ben je absoluut verplicht om een bovengemiddelde dosis mensenkennis te ontwikkelen.
Ik ben er eigenlijk wel een beetje fier op dat ik haar, zonder de bijzondere achtergrond te kennen, reeds veel eerder heb ontmaskerd als het verachtelijke en walgelijke sujet dat zij is.

Laatst gewijzigd door Fieseler : 30 april 2012 om 14:06.
Fieseler is offline  
Oud 30 april 2012, 14:05   #10391
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Behoorlijk ziek eigenlijk dat A. hier nog gewoon verder post alsof er niets gebeurd is.
Behoorlijk ziek eigenlijk dat jij voor een ander wilt bepalen hoe die persoon zich zou moeten gedragen.

Behoorlijk ziek eigenlijk dat je het behoorlijk ziek vindt dat een degelijke forummer nog steeds degelijke reacties schrijft.

Behoorlijk ziek eigenlijk, die heksenjacht op 'A.'
Robinus V is offline  
Oud 30 april 2012, 14:07   #10392
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Behoorlijk ziek eigenlijk dat jij voor een ander wilt bepalen hoe die persoon zich zou moeten gedragen.

Behoorlijk ziek eigenlijk dat je het behoorlijk ziek vindt dat een degelijke forummer nog steeds degelijke reacties schrijft.

Uit de mond van een ideologische en comploterende medeplichtige denk ik dat Mitgard nu hééél erg onder de indruk is hoor Rob......
Oud 30 april 2012, 14:10   #10393
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Na een tijd op dit forum leer je wel één en ander.
Vooral over jou.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 30 april 2012, 14:11   #10394
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen. De conclusies die ik trek zijn niet van het laag intelligente type 'correlatie = oorzakelijk verband'.

De logische conclusie is dat er waarschijnlijk een oorzaak is die zowel vaker tot laaggeschoold zijn als tot Vlaams Belang stemmen leidt, bijvoorbeeld slechter ontwikkelde hersenen, slechtere opvoeding of in een slechte vriendenkring terechtkomen.

(Voor de laaggeschoolden onder de Vlaams Belangers vermeld ik het er maar even bij: het gaat over opvallende correlaties, niet over gelijk zijn aan. Het is niet omdat iemand laaggeschoold is of Vlaams Belangstemmer dat die per se minder intelligent is, een slechtere opvoeding gehad heeft of slechtere vrienden heeft.)
De laatste alinea heft de argumentatiewaarde van de tweede op, maar daar zult ge ongetwijfeld te intelligent voor zijn, om dat te zien.

Maar om nu eens terug te komen op m'n eerdere vaststelling, die u hiermee niet beantwoordde:

"Als ik uw poco-dogma doortrek, dan zijn dus ook de meeste allochtonen racisten, gezien het gros ervan laaggeschoold is."

... evenzo aangevuld met het blijkbaar onlosmakelijke feit, dat die dan ook slechter ontwikkelde hersenen, een slechtere opvoeding of slechtere vrienden hebben.

Klopt dat of niet ?
Of is die correlatie alleen relevant, als het fout kiezende Vlamen betreft ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 30 april 2012 om 14:13.
Diego Raga is offline  
Oud 30 april 2012, 14:15   #10395
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Hoeveel hoogopgeleiden wonen er in allochtonenbuurten denk jij?
Die zitten in nette, residentiële witte wijken naar wereldmuziek te luisteren en gaan 1 keer per week naar de buikdansles.
Da's hun beleving van multiculturaliteit.
'Antiracisme' is voor sommigen dan ook niet meer dan een moderne vorm van aflaten.

Altijd grappig namelijk om te zien hoe sommige zelfverklaarde kampioenen van de verdraagzaamheid keihard door de mand vallen wanneer het bijvoorbeeld plotseling over ollanders gaat.
SDG is offline  
Oud 30 april 2012, 14:16   #10396
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Vooral over jou.
Over mij?
Wat leerde je over mij?
Graag beweringen met citaat en link aantonen.
Sorry, maar er wordt hier veel te veel leugens en laster verkocht.
artisjok is offline  
Oud 30 april 2012, 14:36   #10397
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:

Wie het schoentje past, trekke hem aan ...
Elbow is offline  
Oud 30 april 2012, 14:39   #10398
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:

Veel intellectueel klinkend gezwets over correlaties, nog meer vooroordelen van "tolerant" links, maar uiteraard geen antwoord op onweldenkende vragen .
Elbow is offline  
Oud 30 april 2012, 14:42   #10399
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
De laatste alinea heft de argumentatiewaarde van de tweede op, maar daar zult ge ongetwijfeld te intelligent voor zijn, om dat te zien.

Maar om nu eens terug te komen op m'n eerdere vaststelling, die u hiermee niet beantwoordde:

"Als ik uw poco-dogma doortrek, dan zijn dus ook de meeste allochtonen racisten, gezien het gros ervan laaggeschoold is."

... evenzo aangevuld met het blijkbaar onlosmakelijke feit, dat die dan ook slechter ontwikkelde hersenen, een slechtere opvoeding of slechtere vrienden hebben.

Klopt dat of niet ?
Of is die correlatie alleen relevant, als het fout kiezende Vlamen betreft ?
Bij immigranten zijn er nog extra oorzaken. Maar wat voor Vlamingen geldt, geldt inderdaad hoogstwaarschijnlijk ook voor immigranten: de minder intelligente zullen vaker racistisch zijn en vaker slecht leren. Het lijkt me ook niet meer dan logisch dat, zouden de rollen omgekeerd zijn en Belgen immigreren naar bijvoorbeeld het rijkere Marokko, Belgen ook racistisch behandeld zouden worden. Dat er meer 'potentiële racisten' zijn, dat maakt racisme niet minder walgelijk, voor de duidelijkheid.

En als die laatste alinea de argumentatiewaarde van de voorgaande opheft, dan heeft de correlatie tussen immigranten en criminaliteit ook geen argumentatiewaarde. Besef je dat? Immigranten zijn immers ook niet allemaal criminelen, zoals Vlaams Belangers niet allemaal achterlijk zijn.

Edit: Ik ben het er trouwens mee eens dat het geen argumentatiewaarde heeft. Ik wil dan ook geen immigranten of Vlaams Belangers minderwaardig behandelen.

Laatst gewijzigd door Robinus V : 30 april 2012 om 14:44.
Robinus V is offline  
Oud 30 april 2012, 14:49   #10400
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Over mij?
Wat leerde je over mij?
Graag beweringen met citaat en link aantonen.
Sorry, maar er wordt hier veel te veel leugens en laster verkocht.
Het voordeel is dat hij uw persoonlijkheid in een paar woorden kan samenvatten maar dat het forumreglement hem dat verbiedt.
A propos: Heeft u Edina/Akira reeds gemailed om in te grijpen mocht hij toch zo eerlijk te zijn om zonder omschrijving rechtstreeks te zeggen welk een verachtelijk kr***** u wel bent?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be