![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10441 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10442 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10443 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals gewoonlijk. Citaat:
Jullie driehoek praktijken, gecoördineerde aanvallen van bvb. filosoof tegen bgf324, klacht indienen wegens racisme dat er helemaal niet is, het is echt om te kotsen meisje. Als het je hier niet aanstaat, hoepel dan op. |
||
![]() |
![]() |
#10444 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 30 april 2012 om 16:26. |
|||
![]() |
![]() |
#10445 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artisjok roept op dat mensen zich aan het forumreglement moeten houden, en filosoof die behoort tot het clubje links extremisten komt trollen.
Blijkbaar is het forumreglement er enkel voor de politieke tegenstanders.
Laatst gewijzigd door Demper : 30 april 2012 om 16:39. |
![]() |
![]() |
#10447 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Berichten zijn steeds voor rekening van de gebruikers zelf, .... De moderatie kan ook ingrijpen zonder melding indien ze overtredingen tegenkomt op het forum. Het is echter onmogelijk om alles te lezen, er wordt dan ook ten dele op de gebruikers gerekend om zaken te weren van het forum die strijdig zijn met het forumreglement. Citaat:
Als er me iets niet aanstaat probeer ik dat te veranderen. Waarom zouden we niet samen dit forum verbeteren? Besef jij niet dat het net diegenen zie die het forumreglement continue overtreden, ook het forum naar de kloten helpen? |
||||
![]() |
![]() |
#10448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hele forumcarrière is te herleiden tot dit soort van gespeelde onschuldigheid en naïviteit, om mensen het leven zuur te maken en slechte reacties uit te lokken. En het lukt je aardig hoor meisje, ik moet mij aardig inhouden momenteel, en daar haal jij veel plezier uit. |
|
![]() |
![]() |
#10449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft die maar één diplommeke?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#10451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u dat even uitleggen, welk " pleziertje" ik daar aan zou hebben? Graag uw toelichting over uw " vreemde" opmerking! |
|
![]() |
![]() |
#10452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In welke zin zou ik niet verdraagzaam zijn en hoe voer ik die " vunzige strijd tegen mensenrechten"? Ik veronderstel dat je je beweringen kunt onderbouwen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10453 |
Banneling
|
![]() Dat is inderdaad Artisjoks interpretatie van het forumreglement. Nochtans, met haar dagelijks kampioenschap trollen, provoceren en ruziestoken had ze al lang buiten geschot moeten worden. Maar ik lees dat ze bescherming geniet.
|
![]() |
![]() |
#10454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10455 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je al een klacht ingediend?
Je weet wel, die kerel die jouw naam misbruikt op bash the fascists? Of ga je nog andere leugens verzinnen om je in te dekken? |
![]() |
![]() |
#10457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt.
|
![]() |
![]() |
#10458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien het onderwerp van deze discussie begint het boeiend te worden, ik provoceer dus volgens u , kunt u even aantonen hoe? Ik lok uit volgens u, graag aantonen waarop u zich voor die uitspraak in deze discussie baseert! Waarom wil ik precies racist genoemd worden, om wat te doen? Ik ben echt benieuwd naar argumenten waarop u zich baseert om andere leden van uw clubje te moeten " waarschuwen" en wil graag uw redenering begrijpen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10459 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg jij het maar , want het zijn u en uw collega's op het bash forum die het over de puntmutsen , hier aanwezig , hebben .
Ge zult dan toch wel weten over wie dat ge het dan specifiek hebt zeker. ![]() Op dat forum had je precies veel meer praat dan hier. ![]() |
![]() |