![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens klacht ingediend. Ik volg niet eens de racismedraad. Echt, jij daast maar wat provocatiefs. Laatst gewijzigd door smosty : 30 april 2012 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik verwacht een gigantische explosie. Filosoof zit met zijn kop in het zand en roept "Ich habe es nicht gewusst". Normaal gezien is hij niet meer te redden. Hij zoekt een goede forumadvokaat. Kan jij dat niet zijn ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Ik geloof nooit dat dit forum zijn top gaat afblazen.
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dit soort haataanvallen bereikt u natuurlijk juist het omgekeerde: iedereen die van de vrijheid en de democratie houdt, gaat zich rond de forumleiding scharen, en de fascisten gaan eruit, al dan niet om anti-clubjes op te richten.
|
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel. En zelfs die aan geen enkele democratische verantwoording onderworpen is. Het is veelzeggend dat u hier nog nooit op ingegaan bent.
Citaat:
Mijn stelling slaat op eenieder die dat wel zou doen.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 30 april 2012 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben mss al beslist, maar is het niet dat wat jij wilt.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie terecht naar het CGKR stapt, dus zijn gelijk kan halen, dat zijn allicht mensen die al gebannen zijn en niets meer te verliezen hebben. |
|
![]() |
![]() |
#152 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik geloof niet dat actieve leden hier zelfmoordplannen hadden in die richting. Citaat:
Aangezien je niet stopt met mij te stigmatiseren als bedreiger van moderatie stop ik de communicatie met jou in deze zaak, je bent zoals een paar anderen gewoon door het dolle heen. |
||
![]() |
![]() |
#153 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ga jij doen als vele 'linksen' worden verbannen? Tegen jezelf beginnen kwebbelen?
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen vrijgeleide om een straf te ontlopen.
|
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 30 april 2012 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet altijd in 1 stuk maar toch Laatst gewijzigd door born2bewild : 30 april 2012 om 22:03. |
|
![]() |