![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#363 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gezien het aantal *snips*, lijkt me die vrij gelijklopend met die van mij.
#364 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het werkt, zeker weten. |
|
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() Er was eens een forumnarretje en die rapporteerde alles wat hij aan overtreding zag tegen het forumreglement met het rode driehoekje...
![]() Laatst gewijzigd door smosty : 1 mei 2012 om 19:39. |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom wordt die dubbelnick van eno2 hier eigenlijk nog geduld? Smosty had toch al lang een permban moeten hebben?
|
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eno2 is toch geen banneling?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel hoor. Dubbelnicks zijn alleen niet toegelaten wanneer ze gebruikt worden om een ban te omzeilen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#373 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....19#post6105519 Citaat:
![]() soms geeef k kommmentaar , maaa rapportren .... , tenzij mijnhandicap wordt aaangevallen (afhankelijk van ernst der aa,nval !!!!) Meeestal negeer ik depersooon , ofgeef soms wederkommmentaar !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 mei 2012 om 22:28. |
||
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op slaapmiddelen staat geen ban.
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voeg dìt ook maar toe aan de 'open brief';
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#379 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een ban omzeilen door een dubbelnick aan te maken is maar onschuldig tegenover het volgende :
een onderonsje tussen Wisord en Suqar...euh ...excuseer Jokerina "Alice is een (gevaarlijke) trut (die undercover werkt) en we weten nu haar échte naam"
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 2 mei 2012 om 05:33. |
![]() |
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus Jokerina is Suqar?