![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5981 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Extremisme langs beide kanten is verwerpelijk.
![]() |
![]() |
#5982 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat onze beleidsmakers wat meer die moslimsites zouden moeten lezen. Ze zouden uiteindelijk beseffen wat ze in huis hebben gehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is tenslotte hun "cultuur". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5984 |
Banneling
|
![]() Toppunt van ridiculiteit.
Plaats van het gebeuren: ziekenhuis. Omgeving: wachtzaal waar verschillende patienten IN HUN BED liggen te wachten voor verdere onderzoeken. Kleding: zo'n medisch schortje achteraan helemaal open. Ondergoed moest op de kamer blijven, dus blote poep onder dat schortje. Situatie: ik moest uitstappen om te voet naar het onderzoek te gaan, ik grabbel die achterkant zo'n beetje bij elkaar als ik voorbij de rij bedden ga, geen idee of mijn blote kont nu al dan niet helemaal bedekt is. Kom ik toch voorbij een bed waar de patient MET HOOFDDOEK op en lakens tot onder haar kin ligt te wachten zeker! Het is dat in het bed naast haar een heer lag te wachten die ik niet wou storen, of ik had mijn medische burka helemaal opengelaten en met mijn blote kont voorbijgehuppeld! Mèt hoofddoek naar een aderonderzoek! hoe ridicuul kan je wel wezen! helemaal in je blootje, maar ze blijven zedig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5985 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5986 |
Banneling
|
![]() Als er maar hoop is dat ze met ze'n allen bloot rondlopen maar met een boerka op hun kop, mogen ze van mij morgen allemaal met een bourka rondlopen. Hoef ik zelfs hun stomme achterlijke kop niet te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5987 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kinderachtig.
![]() |
#5988 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey, ik zou met plezier gekeken hebben. Indien Cynara's posterieur er leuk uitzag.
Of in andere gevallen, met plezier snedige commentaar geleverd hebben.
![]() |
#5989 |
Banneling
|
![]() Mijn posterieur is zeker en vast niet om naast te kijken! Maar veel commentaar kon er niet geleverd worden want zelfs mijn grapje hierover tegen de begeleidende verpleegster kwam totaal niet terecht. Die mensen zijn volledig getraind om zulke stupide toestanden totaal te negeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5990 |
Partijlid
|
![]() Meest van diegene die een islamitische hoofddoek dragen doen dit als uitdaging tegen onze westerse beschaving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5991 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5992 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tenzij het een moslim/a is. Ik heb de indruk dat die hun gevoel voor humor chirurgisch is verwijderd.
![]() |
![]() |
#5993 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5994 |
Banneling
|
![]() goede beschrijving...daarom moet er een strikte beperking opgelegd worden...alleen in de vrije tijd..totaal verbod in openbare functies, particulier verbod in bedrijven toestaan...verbod in openbare gebouwen als dit hinderlijk is..(ziekenhuizen bij bepaalde behandelingen bv. )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5995 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5996 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus totaal en in het geheel niet omdat het volgens hen moet volgens de islam. Ze mogen dat natuurlijk niet zeggen dat ze die vod op hun kop uit provocatie dragen en daarom, zoals heel de islam trouwens een groot hypocritisch gedoe is, zeggen ze als uitvlucht dat het zo moet volgens hun leer. Maar wij weten beter uiteraard. De hooddoek die nu gedragen word valt juist op door zijn kleur alleen al maar zelfs vele jonge vrouwen dragen er totaal geen bijpassende kleding bij, maar opzichtig en schreeuwerige kleding. Ik heb het voorbeeld aangehaald van jonge vrouwen die in een doorzichtige kleding rondlopen -tanga duidelijk zichtbaar-, maar toch hun islam vodje op hun kop dragen. Zij weten dus in het geheel niet wat de achterliggende bedoeling in feite is van de kopvod. Niet dat ik het met die achterliggende bedoeling eens ben. Maar toch Mohamed zou zich in zijn graf omkeren bij het aanschouwen van zo'n carnavalesk gedoe. Exact het omgekeerde van wat hij in feite bedoelde. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 4 mei 2012 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5997 |
Banneling
|
![]() Mohammed bedoelde helemaal niks. Eén van zijn haremvrouwen moest naar toilet er werd lastiggevallen door één van zijn commandanten. Daarom moesten zijn haremvrouwen iets van hun kleding over zich laten hangen zodat ze als vrouw van Mohammed herkenbaar waren en bijgevolg met rust werden gelaten door zijn bende karavaanrovende "volgelingen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5998 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best aangenaam op dit forum , nu Noord Korea weg is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5999 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Detail, maar toch... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6000 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men moet herkenbaar zijn voor het EIGEN volk, zodat het eigen volk de anderen lastig valt. Indien het de mensen van Mekka waren die zijn harem lastig viel, dan hadden ze zich niet herkenbaar moeten maken: niet voor eigen volk maar zeker niet voor de Mekkanen. Of denk je dat men soldaten een legerpakje aandoet zodat de tegenpartij stopt met schieten als ze een vijandig uniform zien? |
|
![]() |
![]() |