Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 mei 2012, 17:01   #5981
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Als ik objectief ben: ongeveer 10% van de berichten was inhoudsvol. Ik heb drie uren ongeveer berichten gelezen.

Ik vermoed dat daar Marokkaanse mannekens op zitten die hun stoom kwijtgeraken.
Het niveau van spelling, van woordgebruik en qua inhoud is beneden alle peil. Een pubersite vermoed ik.
Dat lijkt me een goede beschrijving van I&I hier.

Extremisme langs beide kanten is verwerpelijk.
Oud 1 mei 2012, 17:10   #5982
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Twee maanden geleden of zo zat ik per toeval op een Marokkaanse site in Nederland. Uit pure nieuwsgierigheid. En dat was naar aanleiding van die presentatrice op Ndl2 die in een programma voor allochtone Nederlanders (iets met 'Maan') in het publiek ging zitten omdat de invité een moslimman was die niet met een ongesluierde vrouw aan tafel wilde zitten. (terug te vinden in de pers).

'snol' voor westerse vrouwen was een courant gebruikt woord. 'We nemen het hier over' heb ik gelezen in verschillende posten. Zelfs het feit dat die presentatrice in het publiek was gaan zitten en van daaruit enkele vragen had gesteld kon rekenen op heel veel kritiek. Zelfs het feit dat ze vragen had gesteld vanuit het publiek was teveel. Zij werd afgeschilderd als een verraadster.

Ik heb ingelogd maar nooit een antwoord gekregen. Die hebben aan mijn email gezien dat ik niet allochtoon was, denk ik.

Als ik objectief ben: ongeveer 10% van de berichten was inhoudsvol. Ik heb drie uren ongeveer berichten gelezen.

Ik vermoed dat daar Marokkaanse mannekens op zitten die hun stoom kwijtgeraken.
Het niveau van spelling, van woordgebruik en qua inhoud is beneden alle peil. Een pubersite vermoed ik.

Ik had graag een enquête daar willen houden met vragen over het speelgoed dat zij zich herinneren mee gespeeld te hebben tussen de leeftijd van 4 en 8 jaar oud. Thuis.

Ik kijk graag achter de coulissen. Mijn oogkleppen zijn al lang afgevallen.
Na drie uren post lezen had ik een soort indoctrination bad' gekregen. Toch wel verschoten, hoor.
Ik heb er iets van gehoord van die uitzending, maar ik heb ze niet gezien.

Ik vind dat onze beleidsmakers wat meer die moslimsites zouden moeten lezen. Ze zouden uiteindelijk beseffen wat ze in huis hebben gehaald.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2012, 08:28   #5983
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Ik heb er iets van gehoord van die uitzending, maar ik heb ze niet gezien.

Ik vind dat onze beleidsmakers wat meer die moslimsites zouden moeten lezen. Ze zouden uiteindelijk beseffen wat ze in huis hebben gehaald.
Nee , dat is foei daar kritiek op hebben.
Het is tenslotte hun "cultuur".
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2012, 08:38   #5984
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Toppunt van ridiculiteit.

Plaats van het gebeuren: ziekenhuis.

Omgeving: wachtzaal waar verschillende patienten IN HUN BED liggen te wachten voor verdere onderzoeken.

Kleding: zo'n medisch schortje achteraan helemaal open. Ondergoed moest op de kamer blijven, dus blote poep onder dat schortje.

Situatie: ik moest uitstappen om te voet naar het onderzoek te gaan, ik grabbel die achterkant zo'n beetje bij elkaar als ik voorbij de rij bedden ga, geen idee of mijn blote kont nu al dan niet helemaal bedekt is.

Kom ik toch voorbij een bed waar de patient MET HOOFDDOEK op en lakens tot onder haar kin ligt te wachten zeker!
Het is dat in het bed naast haar een heer lag te wachten die ik niet wou storen, of ik had mijn medische burka helemaal opengelaten en met mijn blote kont voorbijgehuppeld!

Mèt hoofddoek naar een aderonderzoek! hoe ridicuul kan je wel wezen! helemaal in je blootje, maar ze blijven zedig!
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2012, 09:09   #5985
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Toppunt van ridiculiteit.

Plaats van het gebeuren: ziekenhuis.

Omgeving: wachtzaal waar verschillende patienten IN HUN BED liggen te wachten voor verdere onderzoeken.

Kleding: zo'n medisch schortje achteraan helemaal open. Ondergoed moest op de kamer blijven, dus blote poep onder dat schortje.

Situatie: ik moest uitstappen om te voet naar het onderzoek te gaan, ik grabbel die achterkant zo'n beetje bij elkaar als ik voorbij de rij bedden ga, geen idee of mijn blote kont nu al dan niet helemaal bedekt is.

Kom ik toch voorbij een bed waar de patient MET HOOFDDOEK op en lakens tot onder haar kin ligt te wachten zeker!
Het is dat in het bed naast haar een heer lag te wachten die ik niet wou storen, of ik had mijn medische burka helemaal opengelaten en met mijn blote kont voorbijgehuppeld!

Mèt hoofddoek naar een aderonderzoek! hoe ridicuul kan je wel wezen! helemaal in je blootje, maar ze blijven zedig!
Onvoorstelbaar dat zijzelf niet inzien hoe belachelijk ze zijn in die situatie (om maar te zwijgen van andere). Maar ik begrijp het wel: je moet knettergek gebrainwashed zijn om het vol te houden.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2012, 10:46   #5986
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Als er maar hoop is dat ze met ze'n allen bloot rondlopen maar met een boerka op hun kop, mogen ze van mij morgen allemaal met een bourka rondlopen. Hoef ik zelfs hun stomme achterlijke kop niet te zien.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 06:26   #5987
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kinderachtig.
Oud 3 mei 2012, 06:40   #5988
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Kinderachtig.
Hey, ik zou met plezier gekeken hebben. Indien Cynara's posterieur er leuk uitzag.
Of in andere gevallen, met plezier snedige commentaar geleverd hebben.
Oud 3 mei 2012, 07:36   #5989
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hey, ik zou met plezier gekeken hebben. Indien Cynara's posterieur er leuk uitzag.
Of in andere gevallen, met plezier snedige commentaar geleverd hebben.
Mijn posterieur is zeker en vast niet om naast te kijken! Maar veel commentaar kon er niet geleverd worden want zelfs mijn grapje hierover tegen de begeleidende verpleegster kwam totaal niet terecht. Die mensen zijn volledig getraind om zulke stupide toestanden totaal te negeren.
Oud 3 mei 2012, 12:05   #5990
Ivan47
Partijlid

Standaard

Meest van diegene die een islamitische hoofddoek dragen doen dit als uitdaging tegen onze westerse beschaving.
Ivan47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 12:07   #5991
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ivan47 Bekijk bericht
Meest van diegene die een islamitische hoofddoek dragen doen dit als uitdaging tegen onze westerse beschaving.
Ik zou dat eerder een provocatie ipv "een uitdaging" noemen.
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 14:36   #5992
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Mijn posterieur is zeker en vast niet om naast te kijken!
Hmm, lekker vol posterieur. Zo eentje waar een lekkere tik 30 seconden op nawobbeld?
Citaat:
Maar veel commentaar kon er niet geleverd worden want zelfs mijn grapje hierover tegen de begeleidende verpleegster kwam totaal niet terecht.
Ik ben dan ook geen verpleger, maar ik zou de commentaar vanuit mijn bed geleverd hebben. In't ergste geval zo'n snedige opmerking "argh, dat japonnetje is veeeel te klein. Nu heb ik een hersenspoeling met dash nodig."
Citaat:
Die mensen zijn volledig getraind om zulke stupide toestanden totaal te negeren.
Zelfs de meest hardgekookte verpleegsters hebben een gevoel voor humor hoor.
Tenzij het een moslim/a is. Ik heb de indruk dat die hun gevoel voor humor chirurgisch is verwijderd.
Oud 4 mei 2012, 10:05   #5993
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Zoals kleine kinderen die hun ouders uitdagen om te zien hoe ver ze kunnen gaan om hun gezag te ondermijnen.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2012, 13:37   #5994
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Zoals kleine kinderen die hun ouders uitdagen om te zien hoe ver ze kunnen gaan om hun gezag te ondermijnen.
goede beschrijving...daarom moet er een strikte beperking opgelegd worden...alleen in de vrije tijd..totaal verbod in openbare functies, particulier verbod in bedrijven toestaan...verbod in openbare gebouwen als dit hinderlijk is..(ziekenhuizen bij bepaalde behandelingen bv. )
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2012, 13:39   #5995
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Kinderachtig.
Trololololo..doei
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2012, 15:01   #5996
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb dat ook al altijd beweerd. Velen beseffen dat niet dat het zover gekomen is dat zij (vooral dan de < 30 jarigen) die die vod op hun kop dragen, dit enkel en alleen uit provocatie doen. Niets en absoluut om geen andere reden.

Dus totaal en in het geheel niet omdat het volgens hen moet volgens de islam.

Ze mogen dat natuurlijk niet zeggen dat ze die vod op hun kop uit provocatie dragen en daarom, zoals heel de islam trouwens een groot hypocritisch gedoe is, zeggen ze als uitvlucht dat het zo moet volgens hun leer.

Maar wij weten beter uiteraard. De hooddoek die nu gedragen word valt juist op door zijn kleur alleen al maar zelfs vele jonge vrouwen dragen er totaal geen bijpassende kleding bij, maar opzichtig en schreeuwerige kleding.

Ik heb het voorbeeld aangehaald van jonge vrouwen die in een doorzichtige kleding rondlopen -tanga duidelijk zichtbaar-, maar toch hun islam vodje op hun kop dragen. Zij weten dus in het geheel niet wat de achterliggende bedoeling in feite is van de kopvod. Niet dat ik het met die achterliggende bedoeling eens ben. Maar toch

Mohamed zou zich in zijn graf omkeren bij het aanschouwen van zo'n carnavalesk gedoe. Exact het omgekeerde van wat hij in feite bedoelde.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 4 mei 2012 om 15:10.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2012, 16:05   #5997
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Mohamed zou zich in zijn graf omkeren bij het aanschouwen van zo'n carnavalesk gedoe. Exact het omgekeerde van wat hij in feite bedoelde.
Mohammed bedoelde helemaal niks. Eén van zijn haremvrouwen moest naar toilet er werd lastiggevallen door één van zijn commandanten. Daarom moesten zijn haremvrouwen iets van hun kleding over zich laten hangen zodat ze als vrouw van Mohammed herkenbaar waren en bijgevolg met rust werden gelaten door zijn bende karavaanrovende "volgelingen".
Oud 4 mei 2012, 17:57   #5998
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Best aangenaam op dit forum , nu Noord Korea weg is.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2012, 18:03   #5999
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Mohammed bedoelde helemaal niks. Eén van zijn haremvrouwen moest naar toilet er werd lastiggevallen door één van zijn commandanten. Daarom moesten zijn haremvrouwen iets van hun kleding over zich laten hangen zodat ze als vrouw van Mohammed herkenbaar waren en bijgevolg met rust werden gelaten door zijn bende karavaanrovende "volgelingen".
Niet door één van zijn commandanten, door de mensen van de stad.

Detail, maar toch...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2012, 18:06   #6000
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Niet door één van zijn commandanten, door de mensen van de stad.

Detail, maar toch...
helemaal fout.

Men moet herkenbaar zijn voor het EIGEN volk, zodat het eigen volk de anderen lastig valt.

Indien het de mensen van Mekka waren die zijn harem lastig viel, dan hadden ze zich niet herkenbaar moeten maken: niet voor eigen volk maar zeker niet voor de Mekkanen.

Of denk je dat men soldaten een legerpakje aandoet zodat de tegenpartij stopt met schieten als ze een vijandig uniform zien?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be