Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2003, 22:25   #21
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piano Grande
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris
Als Kathy Lindekens nu met haar Visa misbruik maakte op haar Schepenjob.
Hoeveel misbruik maakte ze dan met al de KOMOP TEGEN KANKER campagnes?
Kathy heeft helemaal geen misbruik gemaakt, alles was legaal en met medeweten van het hele schepencollege. Een heel schepencollege laten vallen voor een paar duizend Euro, is wel abnormaal.

De rest van je betoog is zuiver suggestief en op geen enkel feit gegrond. Moest je dat in het openbaar zeggen had je al een proces wegens laster en smaad aan je been.
Je kan het toch niet opnemen voor die corrupte kliek zeker, komaan zeg.
Feit is dat ze onder elkaar (partijoverschreidend) geld en postjes verdeelden onder elkaar dat het niet mooi was, geen enkele buitenstaander mocht ervan weten, en zij deden rustig voort.
Wel, dat kan niet, je kan de mensen die je vertegenwoordigd en zorgen voor u loon niet recht in de ogen kijken als je met het geld die de stad zo hard nodig heeft misbruik maakt.
De hoeveelheid kan mij nu eens niks, maar dan ook niks stelen, je mag niet stelen, en dit is stelen.
Oud 16 maart 2003, 22:31   #22
chris k
Staatssecretaris

chris k's schermafbeelding

Standaard

Gelieve mijn GEHELE bericht te bezien en te copieren >>>> er staat bij "of ben ik fout."

Als men nu toch in het potje aan het roeren is kan men beter grondig nazien en zeggen daar is het vuil en daar is het proper!!!!!!!
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2003, 22:45   #23
akanit
Burger

akanit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gisteravond wilde ik een etentje betalen met VISA. Kun je geloven dat ik onder luid gejouw (Antwerpsen dikkenek, sjoemelaar, profiteur etc.) en boze wantrouwige blikken, mijn laatste cash geld moest bijeenscharten?
Waarom hadden ze commentaar op u staaf?Gij zijt toch niet van antwerpen of van het antwerps stadsbestuur?
Oud 16 maart 2003, 22:46   #24
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door akanit
Citaat:
Gisteravond wilde ik een etentje betalen met VISA. Kun je geloven dat ik onder luid gejouw (Antwerpsen dikkenek, sjoemelaar, profiteur etc.) en boze wantrouwige blikken, mijn laatste cash geld moest bijeenscharten?
Waarom hadden ze commentaar op u staaf?Gij zijt toch niet van antwerpen of van het antwerps stadsbestuur?
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2003, 23:58   #25
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door little joe
nationaal hebben de sossen de beerputten al uitgezuiverd alleen zijn ze daar in antwerpen nog niet in gelukt,
Ho maar de meeste beerputten zitten nog goed vol hoor. Overal waar de "kameraden" een voet tussen de deur hebben pakken ze wat ze kunnen pakken. Wat een onsmakelijke vertoning en hoe lang is dat nu al niet bezig! Claes met Augusta, babyface VDB die geld verbrandt, de Rode Maffia in Wallonië, zwendel bij de vakbonden...en NU schrikt iedereen daarvan! Dat was allemaal toch al lang geweten!
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2003, 23:58   #26
bussel prei
Vreemdeling

bussel prei's schermafbeelding

Standaard

in het kader van woord/wederwoord:

dit staat op de politics-site

(trouwens in antwerpen heeft de sp.a eerder al het volledige dossier ter beschikking gesteld van de pers)

"Mededeling van Robert Voorhamme n.a.v. de aantijgingen van het Vlaams Blok over de verkoop van het voormalig sp.a secretariaat in Antwerpen"
Gepost door: Frederik Misplon op Vrijdag, 14 maart, 2003 - 13:44
De sp.a schrijft:
sp.a Antwerpen reageert verontwaardigd op de leugenachtige aantijgingen van het Vlaams Blok in verband met de verkoop van het voormalig partijgebouw aan de Everaertstraat. Daarbij probeert het Blok sp.a-voorzitter Patrick Janssens in diskrediet te brengen.

Het gebouw aan de Everaertstraat was eigendom van een patrimonium-vzw van de voormalige sp.a-federatie Antwerpen. In die vzw heeft Patrick Janssens geen zitting. Patrick Janssens heeft in de partij in Antwerpen geen officiële functie.

Bij de fusie van de verschillende federaties van de partij in één federatie is het gebouw door de partij verlaten. De verkoop is er gekomen op verzoek van de stad Antwerpen. Dit in het kader van de ontwikkeling van het spoorwegemplacement Noord en de sociale invulling daarvan. In afwachting van die invulling geeft de stad een tijdelijke invulling aan het gebouw: milieudienst, eetwareninspectie, kindercrèche. De prijs is vastgelegd volgens een officieel verslag van een extern schatter. Dat verslag kan ingekeken worden.

De verkoop van het gebouw is in alle openheid in de gemeenteraad van de stad besproken en door die raad goedgekeurd. De klacht van het Vlaams Blok is niet nieuw. Eerder weerlegde minister Charles Picqué in de Kamer de kritiek van het Blok. En de bestendige deputatie van de provincie Antwerpen heeft een klacht van het Blok over de verkoop afgewezen.
bussel prei is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be