![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu niet overdrijven, he, d'er hebben ook wat forumrechtiewechties geholpen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#11462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#11463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel eens, artisjok...
Waarom kunnen wij ons niet meer registreren op bash the fascists, artisjok? Is dat een schuldbekentenis, artisjok? Wat mag er niet gezien worden op dat forum? Wat hebben jullie te verbergen, artisjok? Nu de pottenkijkers weg zijn vraag je aan mkb om toegang te krijgen tot de kopie. Alsof hij jullie berichten zou vervalsen... Wat is er nu aan de gang op bash the fascists, artisjok? Alle berichten over jullie smerige complotjes die het daglicht nooit mochten zien aan het verwijderen? Om dan later te zeggen van "hE kijK mKb veRvalSt oNze bEriChten boehoehoe ween ween". Denk maar niet dat jullie in een discussie nog enige geloofwaardigheid zullen krijgen met deze praktijken. |
![]() |
![]() |
#11464 |
Europees Commissaris
|
![]() Wtf 50 extra pagina's sinds gisterenavond....
Kan iemand mij up to date brengen?
#11465 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk het wel, jongen. Nog nooit hebben artisjok en de anderen zoveel aandacht gekregen.
![]() |
![]() |
#11466 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Awel, de mods hebben nog niet gereageerd en volgens mij ziet het er naar uit dat eigenzinnig zal moeten vertrekken indien hij zich aan zn belofte houdt.
![]() |
![]() |
#11467 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11469 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Filosoof zijn account was gekaapt door de CIA. Suqar heeft een ban omzeild met een dubbelnick maar is daar om één of andere reden niet voor permanent verbannen. Voor de rest veel gekronkel maar niets bijzonders.
|
![]() |
![]() |
#11470 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens ik mag zeker nog 145 keer liegen alvorens ik aan jullie saldo zit.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zij eruit zijn zal dit topic binnen de kortste keren dood zijn. De beste straf is om jullie niet te straffen. In elke discussie zullen jullie geconfronteerd worden met dit voorval. Blijven heeft dan ook geen enkele zin meer. Ik heb mij hier geregistreerd om de discussie aan te gaan over allerhande thema's. Het laatste waar ik zin in heb is een extreemlinkse muilkorfbende die dat in de weg staat. Ik was zeer actief in k&k maar jullie hebben mij daar weggepest. Vooral artisjok heeft dat gedaan door haar gespeelde onschuldigheid en naïviteit, haar woordspelletjes, selectief knippen in quotes, het opzettelijk misverstaan van uitspraken, en dat trollen gaat zo maar verder. Jullie zouden beter bekennen en zich verontschuldigen voor de onverdraagzaamheid en blinde haat die jullie hebben naar andersdenkenden. In plaats daarvan is het hier één groot leugenpaleis, waar jij ook lustig aan meedoet Jokerina. Wat jullie hiermee willen bereiken, geen idee. |
|
![]() |
![]() |
#11473 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn toch wel betere sites dan deze als het op mannenbillen aankomt? Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 mei 2012 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
#11474 | |
Banneling
|
![]() geduld he man..ik moet nog het lijvige dossier helemaal doorspitten
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn uitspraken over Croo Junior en de Open Grenzen VLD zitten je nog altijd dwars, zoveel is duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
#11476 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat hebben de Walen gedaan, toen ze hem langs vanachter gepakt hebben tijdens de onderhandelingen.
|
![]() |
![]() |
#11478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#11479 | |