Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 mei 2012, 10:15   #21
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Ja, want dat jaar was het grote modewoord 'verdraagzaamheid'.
Ah, dan hebben we toch nog iets bereikt. Da's mooi.
Oud 3 mei 2012, 10:16   #22
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

De verschillen tussen de forummers worden tegenwoordig een beetje te hard uitgespeeld denk ik.

Jazeker was bijvoorbeeld tegen drugsgebruik maar zelden heb ik me op een forum beter geamuseerd dan met hem.

Dronkoers zuipt waarschijnlijk meer dan goed voor hem is (of meer dan ik denk dat goed voor hem is) maar dat heeft onze 'discussies' nooit in de weg gestaan.

Anna List reed met een Honda en ondanks dat mijn Ducati-hart bloedde bij die gedachte is er nooit een scheef woord over gevallen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Zo'n dingen kunnen tegenwoordig precies niet meer.
Verschilllen in meningen moeten steeds weer uitvergroot worden.
Niet leuk, maar ja...

Laatst gewijzigd door BigF : 3 mei 2012 om 10:17.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 10:21   #23
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
De verschillen tussen de forummers worden tegenwoordig een beetje te hard uitgespeeld denk ik.

Jazeker was bijvoorbeeld tegen drugsgebruik maar zelden heb ik me op een forum beter geamuseerd dan met hem.

Dronkoers zuipt waarschijnlijk meer dan goed voor hem is (of meer dan ik denk dat goed voor hem is) maar dat heeft onze 'discussies' nooit in de weg gestaan.

Anna List reed met een Honda en ondanks dat mijn Ducati-hart bloedde bij die gedachte is er nooit een scheef woord over gevallen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Zo'n dingen kunnen tegenwoordig precies niet meer.
Verschilllen in meningen moeten steeds weer uitvergroot worden.
Niet leuk, maar ja...
is dit enkel een probleem van dit forum, of van de gehele samenleving?

je moet maar je eens uiten als Vlaams-nationalist of net als Belgicist, of als aanhanger van de multiculturele samenleving, of net als tegenstander. je krijgt onmiddellijk een hele hoop drek over je kop.
Oud 3 mei 2012, 10:31   #24
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Na een paar jaar vaste klant op het forum van politics.be stel ik met spijt vast dat het forum vandaag overspoeld is door ***** en door *****. Er zijn zelfs geen serieuze discussies meer mogelijk. Enkel geruis.

Blijkbaar ben ik niet de enige die dat vind, want vele van de wat oudere collega's zijn het intussen ook afgebold.

Er was een gulden tijd op dit forum. Maar - zoals bij zovele fora - is het verval nu compleet.

Gelukkig is het internet gigantisch en zijn er interessante plekken bij overvloed.

Dus adios, ik spring nog wel eens binnen, maar fundamenteel ligt hier geen enkele intellectuele uitdaging meer te rapen. 't Was fijn, maar 't forum is failliet.
Wat ? Heeft mijn opmerking over de green weenies je niet gesmaakt ?
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 10:32   #25
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
wel, ik heb ook dat gevoel hoor, maar dat gaat dan minder over de echte politieke discussies, wel over "discussies" in K&K met dronkoers, BigF, Annalist, Jazeker (), .....

nu is K&K al ingepalmd door de I&I-posters.
I&I ?
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 10:34   #26
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
I&I ?
Islamoetjes en integralfjes?
Oud 3 mei 2012, 10:48   #27
smosty
Banneling

Standaard

De veelposters die barsten van forumtalent moeten zich allemaal op een bepaalde manier en op een bepaald moment onmogelijk maken, het lijkt wel een geheime forumziekte.
smosty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 10:49   #28
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik niet, hoewel ik ook tegen druggebruik ben
Oud 3 mei 2012, 10:52   #29
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben weg, dit forum is me te rechts en te idioot geworden
Het hoofdprobleem is er een van moderatie, dat zei ook Maarten. Als dat niet bijgeregeld wordt, ziet het er zeer slecht uit inderdaad.
Oud 3 mei 2012, 10:54   #30
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smosty Bekijk bericht
Het hoofdprobleem is er een van moderatie, dat zei ook Maarten. Als dat niet bijgeregeld wordt, ziet het er zeer slecht uit inderdaad.
Over welk hoofdprobleem had hij het dan?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 11:00   #31
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Subforum "links" was vroeger veel actiever, zo blijkt, en had erg veel interessante discussies.

We hebben wat meer leden nodig met diverse ideologieën om tot meer interessante discussies te komen, denk ik.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 11:03   #32
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Na een paar jaar vaste klant op het forum van politics.be stel ik met spijt vast dat het forum vandaag overspoeld is door ***** en door *****. Er zijn zelfs geen serieuze discussies meer mogelijk. Enkel geruis.

Blijkbaar ben ik niet de enige die dat vind, want vele van de wat oudere collega's zijn het intussen ook afgebold.

Er was een gulden tijd op dit forum. Maar - zoals bij zovele fora - is het verval nu compleet.

Gelukkig is het internet gigantisch en zijn er interessante plekken bij overvloed.

Dus adios, ik spring nog wel eens binnen, maar fundamenteel ligt hier geen enkele intellectuele uitdaging meer te rapen. 't Was fijn, maar 't forum is failliet.
Ik heb anders nog 'n goeie tip waar je heen kan gaan.

Je valt er achterover van de 'kwaliteitsdiscussies', ook luitjes die niet zo verguld waren van de ***** en *****!

'In mijnen tijd was 't zovele beter, ja hoor, want toen was ìk er actief aanwezig'
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 11:03   #33
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Subforum "links" was vroeger veel actiever, zo blijkt, en had erg veel interessante discussies.

We hebben wat meer leden nodig met diverse ideologieën om tot meer interessante discussies te komen, denk ik.
Is daar al een beheerder dan?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 11:04   #34
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht

Nee, we hebben wat minder permanent verbannen dubbelniks nodig die de boel komen volspammen en verzieken, wat werd er niet begrepen aan; "U bent hier niet meer gewenst"?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 11:06   #35
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Is daar al een beheerder dan?
Geen idee? Ik ben toch binnengelaten door iemand die geen berichten meer plaatst?

In het subforum Algemeen kan ik trouwens berichten plaatsen zonder geregistreerd te hoeven zijn bij "Debat Club".
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 11:24   #36
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn zelfs geen serieuze discussies meer mogelijk.
Citaat:
dit forum is me te rechts en te idioot geworden
Je wilt dus serieuze discussies voeren, maar dan alleen met gelijkgezinden?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 11:29   #37
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jammer!
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 12:33   #38
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Er grijpen idd nog echt weinig goede discussies plaats, om niet te zeggen geen. Het forum is intussen verworden tot een soort ''chatbox''-toestand, waar enkel nog 1-lijnige commentaren en opmerkingen gemaakt worden. De echt goede posters zijn weg. Lang leve de chatboxen.

Dat het forum ''te rechts'' is, daar ben ik niet helemaal mee eens. Subforum ''Rechts'' ligt bv al jaren plat, veel platter dan subforum Links. Rechts hier aanwezig is hoofdzakelijk ''burgerlijk rechts'', dat wel. Het overgrote deel van die ''burgerlijk rechtsen'' zijn bovendien zionistisch gezind. Traditionalisten en echte conservatieven zijn hier bijna niet aanwezig in het rechtse kamp.

Bovendien is de oude tegenstelling Links <====> Rechts achterhaald. De échte ideologische tegenstelling die zich al een tijdje voordoet als zijnde van grotere betekenis is globalisme/internationalisme <====> patriottisme/nationalisme. Vandaar dat de subfora rechts en links hier niet echt meer kunnen volgen en doodbloeden. Ik ben lid van de twee subfora overigens en heb er nooit gepost omdat geen van beiden ideologien en wat men eronder verstaat nog up to date zijn

Citaat:

Ik deel uw mening hier. Ik heb hier destijds veel bijgeleerd en eigenlijk een evolutie doorgemaakt, er waren zéér interessante posters, er was een schat aan bronnen en nieuwe informatie te vinden. Dat is compleet verdwenen.

Citaat:
Dat klopt. Hier loopt men geweldig achter tov van wat zich in het buitenland afspeelt.

Citaat:
Enkele posten geleden heb ik mij ook voor het eerst in 8 jaar in die zin uitgelaten. Ik denk er ook aan ermee te stoppen hier. Spijtig. Maar er is idd véél beter elders.

.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 12:35   #39
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Zoekt elle is een lief en ga is poepen.
Oud 3 mei 2012, 12:51   #40
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maak je niet belachelijk door onder dezelfde nickname terug te komen.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be