Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 2 mei 2012, 05:44   #381
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Sorry hoor, maar dat vind ik behoorlijk over de top.

Dubbelnicken aanmaken om bans te omzeilen of iemand beschouwen als een trut, tot daar aan toe, is vrij onschuldig, maar om te stellen :

"we kennen nu haar echte naam?"...

Ik vraag mij af waar dit allemaal heen leidt.
Oud 2 mei 2012, 05:45   #382
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Dus Jokerina is Suqar?
Blijkbaar. De "bekentenis" (na eerst wat gekronkel) staat ergens in de draad 'banmededelingen' in k&k.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 2 mei 2012 om 05:54.
Esperanza is offline  
Oud 2 mei 2012, 05:53   #383
Rizzz
Parlementslid

Rizzz's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Sorry hoor, maar dat vind ik behoorlijk over de top.

Dubbelnicken aanmaken om bans te omzeilen of iemand beschouwen als een trut, tot daar aan toe, is vrij onschuldig, maar om te stellen :

"we kennen nu haar echte naam?"...

Ik vraag mij af waar dit allemaal heen leidt.
Exact wat ik ik ook dacht, zie mijn post in die andere draad:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Duidelijk een uiterst gefrustreerd karakter die achter "wisord" zit als ik zo lees wat die allemaal uitkraamt op dat privee forumpje van hem.
Alles en iedereen wat met de “rechtse club” van dit forum en het forum zelf te maken heeft moet kapot omdat hij het precies niet kan verkroppen dat hij verbannen werd.

Wat gevaarlijker is, is dat hij een clubje volgelingen heeft kunnen opbouwen die bereid zijn hem te helpen in z'n kruistocht naar wraak tegen dit forum en de gebruikers die hij verantwoordelijk acht voor z’n verbanning.

Naar mijn mening heeft de moderatie hier weldegelijk een verantwoordelijkheid om de gebruikers van dit forum te beschermen tegen gecoordineerde aanvallen van deze zeer gefrustreerde persoon en z’n aanhangelingen gezien deze hele saga, incl. het onstaan van dat privee forum, al dan niet terecht, een gevolg zijn van handelingen van zowel gebruikers als moderatoren van dit forum.

Wat de moderatie moet doen is een andere vraag maar gewoon stilzwijgen lijkt me persoonlijk geen goed signaal.
http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11135
Rizzz is offline  
Oud 2 mei 2012, 07:24   #384
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Dus Jokerina is Suqar?
Op het BTF-forumpje tekende jokerina meerdere malen met suqar_
Oud 2 mei 2012, 08:28   #385
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Klopt, ik heb de draad zowel aan de forumeiding als aan het CGKR gemeld.
Een beetje zoals ik een rondsluipend figuur in het donker zowel zou melden aan de eigenaar van het huis als aan de politie.

Ik kan niet weten wie het is, dat is aan de politie en aan de eigenaar om dat uit te maken.
Nope..meer aan je buurman vragen om zijn haag te kortwieken en tegelijkertijd een klacht indienen bij de vrederechter...je ontneemt zo de 'beheerder' de kans om de 'eventuele 'overtreding' zelf te herstellen...mes in de rug of zoiets..

Trouwens uw rondsluipend figuur was de buurman zelf, ik had beter moeten kijken ipv iedereen met uw 'burgewachtgedoe' lastig te vallen..

In sowiezo is uw actie perfect een permban waard, omdat er ook zoiets bestaat als een 'verantwoordelijke uitgever' waardoor het forum verantwoordelijk kan worden gesteld voor de 'berichten' erop...

U krijgt dus binnenkort waarschijnlijk dit bericht in de bus :

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 2 mei 2012 om 08:31.
Eigenzinnig is offline  
Oud 3 mei 2012, 15:53   #386
Maarten Malaise
Administrator

Maarten Malaise's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Zoals deze week op een schandelijke wijze duidelijk werd, zijn er forumleden die afspraken maken en zelfs samenzweringen opzetten om zoveel mogelijk vermeende racistische uitspraken te kunnen provoceren om die nadien te melden aan diverse instanties behalve het forum zelf..
We hebben inderdaad de indruk dat hier een paar figuren actief zijn die de boel willen verknallen. Ik wil herhalen wat wij tegen hun voorgangers hebben gezegd: het staat hen vrij elders een ander forum te openen dat geheel volgens hun regels draait. Wij wensen hen bijzonder veel succes. Oprecht! Er kan naar onze inschatting nooit genoeg discussie zijn.

Vanuit de organisatie Politics hebben we in 2001 een bepaalde lijn gekozen die zoveel mogelijk toelaat binnen de lijnen van de wet. En slechts enkele extra regels oplegt die de beheersbaarheid ten goede komen. Die lijn is gebaseerd op een eerder forum dat wij toen hebben opgedoekt. Een propere lei. Wij zijn er nog altijd van overtuigd dat deze lijn het succes vormt van het forum en de mogelijkheid biedt tot een discussie met een brede tolerantie.

Citaat:
Daarbij wordt het forum an sich niet gespaard van aanklachten en word er samengewerkt met gepermbande leden om bepaalde meningen op dit forum juridisch te kunnen kortwieken.
De juridische zaken moeten langs mij passeren gezien mijn aansprakelijkheid (zie verder). Ik krijg regelmatig dingen over me heen. Maar momenteel bemerk ik geen stijging. Meningen worden alleszins niet gekortwiekt, daar komen ze niet aan.

Citaat:
Ik verwacht een cordaat optreden van de forumbeheerders om deze aanval op dit forum en de vrije meningsuiting in het algemeen aan te pakken.
De mogelijkheid tot meningsuiting blijven we bewaken.

Citaat:
Ik vrees dat dit de laatste kans is om dit forum te redden van trollen die alleen maar de ondergang van ieder vrij forum willen bewerkstelligen, teneinde hun politiek extreem gedachtengoed te kunnen verspreiden.

mvg Eigenzinnig
Ik bemerk alleszins geen ondergang. We hebben geen intentie om de stekker uit te trekken. We zijn gewoon om kritiek te krijgen op dit initiatief en dat heeft ons enkel overtuigd om ermee door te gaan.

Ik heb nog een algemene opmerking.
Je hoeft geen open brief aan mij persoonlijk te richten. Ik ben hier niet de 'grote baas', hooguit degene die hier zowat het langste actief is in de organisatie. De organisatie werd genoemd naar de website, een domein dat mijn eigendom was. Ik had het ter beschikking gesteld aan de toenmalige groep van 9 mensen van JVD en IAC die het initiatief hebben opgestart.
Jammer genoeg staan de domeinen nog op mijn naam. Deze zijn nu nog altijd mijn eigendom. Maar als alles goed gaat dan worden ze in de toekomst overgedragen aan de organisatie.
Het initiatief wordt uitgewerkt door grotere groep vrijwilligers. Volgens onze huidige gegevens telt Politics 106 werkende leden. Na aftrek van wat inactieve leden blijft ongetwijfeld een grote groep medewerkers over die dit allemaal mogelijk maken.
Je mag een open brief gerust aan heel die groep richten
Misschien nog opmerken dat jullie moderators deel uitmaken van die groep vrijwilligers en eveneens vrijwillig (!) bakken kritiek slikken. Ik vind dat ze allemaal een 'bloemekee' verdienen!

groetjes,

Maarten
*uit overtuiging dat er nood is aan een initiatief zoals dit ... sinds 1998*

Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 12 oktober 2017 om 14:33.
Maarten Malaise is offline  
Oud 3 mei 2012, 16:04   #387
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
We hebben inderdaad de indruk dat hier een paar figuren actief zijn die de boel willen verknallen.
En wat wordt daaraan gedaan?!
Kasumi is offline  
Oud 3 mei 2012, 16:11   #388
Maarten Malaise
Administrator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Mijn "open brief" zou er toch anders uitzien.
Hier gaan we:

Beste Maarten Malaise,

De laatste dagen is het bestaan bekend geworden van het forum "Ban the Fascists".
Op dat forum blijken een aantal leden van dit forum actief te zijn, soms met dezelfde nick als hier, soms met een andere. Ook een aantal van onze seriële overbruggingsnickers blijken daar actief te zijn geweest.
De discussies op dat forum hadden voornamelijk betrekking op het doen en laten op forum.politics.be.

Vandaar de volgende reactie van mod chinaski:

Ik vertrouw er op dat de moderatie en de forumbeheerders de nodige maatregelen zullen treffen.

Toch wil ik even de volgende punten benadrukken.

1. Sommige leden van "Ban the Fascists" hebben weinig of helemaal niet gepost op dat forum. Ik denk hierbij onder meer (maar niet uitsluitend) aan Raf, Pietje, Robinus V en Kallikles. Ik hoop dat de forumbeheerders bij het treffen van de nodige maatregelen selectief te werk zullen gaan.

2. De wijze waarop het bestaan van "Ban the Fascists" publiek is gemaakt is alles behalve onschuldig. Wie echt begaan is met dit forum en met de sfeer op dit forum had de link discreet aan de forumbeheerders doorgespeeld. Nu werd de sfeer op dit forum nog meer verpest door de wijze waarop de informatie druppelsgewijs werd vrijgegeven. Bovendien kan men zich vragen stellen over de timing van de lekken, daar de meeste activiteit op dat forum al maanden geleden plaatsvond.
Ik vertrouw er op dat de forumbeheerders ook dit aspect van deze zaak onderzoeken, en ook hierrond de nodige maatregelen treffen.

3. Moderator chinaski wijst er op dat ook in de "Banmededelingen k&k"-thread de forumregels van toepassing blijven. Helaas zijn daar de laatste dagen nogal wat overtredingen van de forumregels gebeurd, en is chinaski's oproep het een beetje beschaafd te houden dode letter gebleken.

Omdat ik voor de rest vriendelijk ben in deze open brief zal ik me twee bitcherige zinnen veroorloven. Dit hele stormpje had vermeden kunnen worden door het bestaande forumreglement streng maar rechtvaardig en consistent toe te passen. Ik verwijs hierbij onder meer naar wat Arbiter hier schreef over Vetes en clanoorlogen, en dat spijtig genoeg niet consistent en streng genoeg werd toegepast.
Uiteraard staan de beste stuurlui aan wal, en dat geldt evengoed voor mij.

Met vriendelijke groeten,

Firestone (*)

(*) Eén van die vele Internetgebruikers die gratis en voor niks gebruik en misbruik maken van de faciliteiten van dit politiek discussieforum, waarvoor nogmaals dank.
Ik zal aanvullend hierop reageren:
- moderators zijn hiermee bezig. Soms is er wat beraad nodig.
- bannen is niet een doel maar een middel. *
- de omschrijving van Arbiter is illustratief en omschrijft bijzonder goed hoe moderatie naar discussies kijkt. Blijft overeind. *
- ik ben wél blij dat dit op deze manier aan de oppervlakte kwam. Ideaal voor de discussie. *
(*=mijn persoonlijke mening)

Maarten
Oud 3 mei 2012, 16:11   #389
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Als je moet vaststellen dat ge hier op dit forum mensen toelaat en achteraf blijkt dat deze mensen die toelating alleen maar misbruiken om dit forum en bijgevolg ook uzelf te schaden , dan zijn er toch maar weinig opties hé Maarten.
Pericles is offline  
Oud 3 mei 2012, 16:17   #390
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Het is (blijkbaar) het forum van de politics VZW en derhalve hebben die het laatste woord...wel verwacht ik toch iets meer dat een 'terechtwijzing'...dat zou de geloofwaardigheid van dit forum serieus schaden...en nog meer leden doen afhaken..
Eigenzinnig is offline  
Oud 3 mei 2012, 16:24   #391
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is (blijkbaar) het forum van de politics VZW en derhalve hebben die het laatste woord...wel verwacht ik toch iets meer dat een 'terechtwijzing'...dat zou de geloofwaardigheid van dit forum serieus schaden...en nog meer leden doen afhaken..
Niet geheel akkoord.
Er zijn er hier voor nog geen tiende definitief aan de kant gezet.
Als men al strafpunten krijgt om iets in een verkeerde rubriek te plaatsen en nog een pak meer als men , moe getergd eens zijn zelfbeheersing verliest, dan is dit toch wel "einde verhaal".
Pericles is offline  
Oud 3 mei 2012, 16:41   #392
Maarten Malaise
Administrator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
In het verleden werden nochtans mensen die klacht (wilden) neerleggen geband. Het zou toch van enige consequentie getuigen om diezelfde werkwijze nu ook toe te passen. Als de bewuste betrokkenen niet geband worden, ruikt het toch wel heel erg hard naar partijdigheid. Een moderatie mag natuurlijk partijdig zijn, maar dan is dat wel het einde van politics zoals het bedoeld was.
Het klopt dat wij mensen eruit smijten die het initiatief kapot willen maken. Behoort tot de aanvullende regels die we bovenop de wettelijke hanteren.

@Johan:
- dit lijkt niet doordacht, maar de eenvoud zegt dat de moderatie het laatste woord heeft. Werkt prima.
- We zijn idd geen politieagent maar hebben op die manier bewust bewegingsvrijheid opgezet, zowel voor gebruikers als voor moderatie.
- hier kan meer gezegd worden dan elders. Hier laten we meer toe. Maar alles moet binnen het wettelijk kader blijven. In andere initiatieven wordt teveel gemodereerd. Er wordt eerder gemodereerd om het gevoel van schaamte bij de facilitator weg te nemen dan om de meningen vrij te laten zijn. Iets wat vies klinkt wordt geschrapt. Hier niet. Ik weet van sommige redacties waar twee mensen fulltime ingezet worden om alle binnenkomende reacties na te kijken en te filteren nog vóór ze gepubliceerd worden ... Hier niet. De mening blijft van de gebruikers.

@smosty:
- moderatie door vrijwilligers heeft limieten. Maar ik zou die redacties, waarvan sprake hierboven, niet willen nadoen Zonder de vrijwilligers zou dit alleszins niet bestaan.
- CGKR is inderdaad een overheidsinstrument. Ik kan niet meteen de pagina op hun website terugvinden, maar ze vallen onder de bevoegdheid van het Kabinet van de Eerste Minister en worden grotendeels betaald door de Nationale Loterij. Als iemand die informatie kan opsnorren ...

Maarten
Oud 3 mei 2012, 16:43   #393
Maarten Malaise
Administrator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Als je moet vaststellen dat ge hier op dit forum mensen toelaat en achteraf blijkt dat deze mensen die toelating alleen maar misbruiken om dit forum en bijgevolg ook uzelf te schaden , dan zijn er toch maar weinig opties hé Maarten.
idd. Maar zoals al gezegd: af en toe is beraad nodig. Wij werken eveneens digitaal, voor en na de uren. Er is geen vergaderuurtje van de moderators en we moeten wachten tot iedereen betrokken is geweest. Dat kan even tijd vragen.
Oud 3 mei 2012, 17:19   #394
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

De vraag is natuurlijk of de be(k)laagden het forum als dusdanig kapot wilden maken, bepaalde forummers het leven zuur wilden maken of uit verontwaardiging over bepaalde uitingen onder elkaar hun frustraties ventileren en afspreken om de poster(s) ervan aan te pakken.

Misschien is het wel een mix en dan is het nog moeilijker te bepalen in welke verhouding het ene tegenover het andere staat.

Ook over de vermelding bij het CGKR moet men zich afvragen of het doel ervan is om Politics als dusdanig te viseren, dan wel op dit forum publiek gemaakte opinies en houdingen. Dat is een immens verschil.

Per slot van rekening is het ook aan elk forumlid om voor zichzelf uit te maken waar voor hem of haar de grens ligt om een mening te tolereren en om in te gaan op een reactie van een andere forummer. Ook is het aan elke forummer om voor zichzelf de woordkeuze te bepalen om een mening te verkondigen.

Dit is een forum, een instrument, dat ter beschikking staat van eenieder die er gebruik van wil maken. Hoe iemand er gebruik of misbruik van maakt, moet men voor zichzelf maar weten.

De rest is actie-reactie met alle gevolgen van dien. Het hele gebeuren te eenzijdig bekijken, lijkt me nogal gemakkelijk.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 3 mei 2012 om 17:22.
Txiki is offline  
Oud 3 mei 2012, 17:37   #395
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
De vraag is natuurlijk of de be(k)laagden het forum als dusdanig kapot wilden maken, bepaalde forummers het leven zuur wilden maken of uit verontwaardiging over bepaalde uitingen onder elkaar hun frustraties ventileren en afspreken om de poster(s) ervan aan te pakken.

Misschien is het wel een mix en dan is het nog moeilijker te bepalen in welke verhouding het ene tegenover het andere staat.

Ook over de vermelding bij het CGKR moet men zich afvragen of het doel ervan is om Politics als dusdanig te viseren, dan wel op dit forum publiek gemaakte opinies en houdingen. Dat is een immens verschil.

Per slot van rekening is het ook aan elk forumlid om voor zichzelf uit te maken waar voor hem of haar de grens ligt om een mening te tolereren en om in te gaan op een reactie van een andere forummer. Ook is het aan elke forummer om voor zichzelf de woordkeuze te bepalen om een mening te verkondigen.

Dit is een forum, een instrument, dat ter beschikking staat van eenieder die er gebruik van wil maken. Hoe iemand er gebruik of misbruik van maakt, moet men voor zichzelf maar weten.

De rest is actie-reactie met alle gevolgen van dien. Het hele gebeuren te eenzijdig bekijken, lijkt me nogal gemakkelijk.
Het oprichten van en doel van dat schaduwforum was ronduit kinderachtig en amateuristisch gedoe...iets voor pubers met 'oprispende' hormonen en naieve ideologieën..

Het vormen van een 'clan' met als doel de politieke tegenstand te provoceren en/of te bannen is in strijd met het forumreglement en andere later verduidelijkte moderatieregels...permbanmaterial

Het verzamelen van 'didactisch' materiaal om dit te melden aan externe instanties is tegen het forumreglement..permbanmaterial

Het ontduiken van een ban met een (gemeenschappelijke) nick is permbanmaterial

Klacht indienen tegen het forum met een 'externe' identiteit terwijl je wel degelijk op dit forum zit..permbanmaterial..

Mocht de moderatie concluderen dat ik een ban verdien omwille van schelden & beledigen zo be it..ik maak me geen illusies, de clan en haar medestanders gaan ongetwijfeld het driehoekje nog eens massaal hebben gebruikt om niet alleen te moeten 'gaan'...
Eigenzinnig is offline  
Oud 3 mei 2012, 17:38   #396
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht

Mix van alles wat je opnoemt.

Maar wel degelijk - letterlijk geschreven - om de 'moderatie aan de tand te voelen'.

't Ging dus zeker wel om wat er 'staat', niet 'enkel' om de 'persoon'.
SDX is offline  
Oud 3 mei 2012, 18:02   #397
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Toch wil ik even de volgende punten benadrukken.

1. Sommige leden van "Ban the Fascists" hebben weinig of helemaal niet gepost op dat forum. Ik denk hierbij onder meer (maar niet uitsluitend) aan Raf, Pietje, Robinus V en Kallikles. Ik hoop dat de forumbeheerders bij het treffen van de nodige maatregelen selectief te werk zullen gaan.
Het zal sommigen verbazen en ergeren misschien, maar in feite kan ik me voor die namen specifiek akkoord verklaren. Meerbepaald wat Pietje betreft (en Raf en uiteraard ook Kallikles en de Minister van Agitatie, etc): Ook al heeft Pietje de grondige pest aan mij, aan mijn mening (die hij eigenlijk niet kent doch wel meent te kennen), ik denk niet dat hij in het ondermijningsinitiatief zelf actief betrokken was. Ik zou wel graag zien dat hij wat meer moeite doet om te discussieren en te argumenteren ipv enkel constant beschuldigingen te uiten en op de man te spelen (wat eigenlijk voor een stuk de aanleiding is geweest tot de eerste lekken).

We zien natuurlijk ook niet hoeveel er actief gedriehoekt werd door wie en waarom... We zien niet wat de moderatie ziet.

Citaat:
2. De wijze waarop het bestaan van "Ban the Fascists" publiek is gemaakt is alles behalve onschuldig. Wie echt begaan is met dit forum en met de sfeer op dit forum had de link discreet aan de forumbeheerders doorgespeeld.
Zulke zaken heb je niet in de hand, vermits er meerdere personen in betrokken waren, met wellicht interne conflictsituaties. Het fijne ervan zullen we niet zo snel te weten komen en is ook niet zo belangrijk, zoals Maarten ook ergens laat uitschijnen. In elk geval heb ikzelf onmiddellijk de forumleiding ingelicht op 22 april toen men mij inlichtte en de link doorgaf. Maar reactie op mijn pm bleef enorm lang uit en sommige beheerders hebben de mail pas opengedaan een week later... Uiteraard deint de lek dan verder uit. Dat kan je niet vermijden.

.
straddle is offline  
Oud 3 mei 2012, 18:26   #398
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Het zal sommigen verbazen en ergeren misschien, maar in feite kan ik me voor die namen specifiek akkoord verklaren. Meerbepaald wat Pietje betreft (en Raf en uiteraard ook Kallikles en de Minister van Agitatie, etc): Ook al heeft Pietje de grondige pest aan mij, aan mijn mening (die hij eigenlijk niet kent doch wel meent te kennen), ik denk niet dat hij in het ondermijningsinitiatief zelf actief betrokken was. Ik zou wel graag zien dat hij wat meer moeite doet om te discussieren en te argumenteren ipv enkel constant beschuldigingen te uiten en op de man te spelen (wat eigenlijk voor een stuk de aanleiding is geweest tot de eerste lekken).

We zien natuurlijk ook niet hoeveel er actief gedriehoekt werd door wie en waarom... We zien niet wat de moderatie ziet.

Wat mij betreft mogen de mods het schaduwforum eens uitpluizen en dan zullen er inderdaad enkele namen zijn die geen overtredigingen hebben begaan
Zulke zaken heb je niet in de hand, vermits er meerdere personen in betrokken waren, met wellicht interne conflictsituaties. Het fijne ervan zullen we niet zo snel te weten komen en is ook niet zo belangrijk, zoals Maarten ook ergens laat uitschijnen. In elk geval heb ikzelf onmiddellijk de forumleiding ingelicht op 22 april toen men mij inlichtte en de link doorgaf. Maar reactie op mijn pm bleef enorm lang uit en sommige beheerders hebben de mail pas opengedaan een week later... Uiteraard deint de lek dan verder uit. Dat kan je niet vermijden.

Het verschil tussen de zaak van bv. 'vettig polleke' en 'zondag jossendag' en deze forummers is, dat de gevolgen van de 'ontmaskering' van Polleke en Joske GIGANTISCH groter zijn dan voor een paar anonieme forumnicks..men hoeft er geen taktische complotjes achter te zoeken dus...
Eigenzinnig is offline  
Oud 3 mei 2012, 18:46   #399
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
men hoeft er geen taktische complotjes achter te zoeken dus...
Inderdaad. Dat vind ik ook bij de haren getrokken.

Bovendien, het is enkel maar verder uitgelekt, omdat filo belachelijk bleef ontkennen en liegen met zijn gezever over password gestolen, identiteit gestolen edm...

.
straddle is offline  
Oud 3 mei 2012, 19:02   #400
Enticer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Inderdaad. Dat vind ik ook bij de haren getrokken.

Bovendien, het is enkel maar verder uitgelekt, omdat filo belachelijk bleef ontkennen en liegen met zijn gezever over password gestolen, identiteit gestolen edm...

.
Dat en mede companen die het als een leugen afdeden en mij als leugenaar bestempelden, hebben er toe geleid, dat ik quasi verplicht werd.

Ondanks dat werd er nog een moment van bezinning aangereikt om niet langer rond de pot te draaien, maar men verkoos helaas stilzwijgend en laf, om alles dan maar te openbaren.
Enticer is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be