![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joa!
![]() Alé, niet alleen serieuze klap, ook nog spitsvondige.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voer elke dag discussies, met ondernemers, met loontrekkenden, met militanten, met al diegenen die actief zijn op het terrein. Als op dit forum alleen nog passieve malcontenten die alleen maar parasiteren zijn, dan ga ik mijn tijd daar niet meer aan verspillen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2006 was een beter jaar
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Denk maar niet dat louter omwille van het feit dat je een zaak begint de gebraden kippen je automatisch in de mond zullen vliegen. Je zal er voor moeten vechten kerel. Ik heb ook een jaar of 5 op mijn kin mogen kloppen . verschillende diploma's zijn niet noodzakelijk een garantie tot succes. Laatst gewijzigd door Pericles : 6 mei 2012 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() Salu en de kost.
Maar misschien nog even dit : Het internet is een weerspiegeling van de maatschappij. ALs je alleen maar gelijken wil tegen komen, kan je beter de verbinding met het internet verbreken.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Looool, veel mensen nemen dit forum nogal serieus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Blokkers en NV-A-ers werkt hij niet. ![]() Het gaat moeilijk worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel !
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
Véél te serieus.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 6 mei 2012 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom alle soorten mensen tegen : boeren , dokters advocaten enz... . En ja ook opscheppers. En die praat ik naar de mond. Zolang ik mijn verzekeringen maar verkoop. Wie is dan de winnaar denk je ? ![]() Een dik uur geleden nog een brandverzekering en een familiale verzekering verkocht via internet. ![]() En of dat nu aan sossen , Hollanders of Zoeloes is, interesseert mij niet. Laatst gewijzigd door Pericles : 6 mei 2012 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*F_V wijst naar zijne kop *
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie niet gehoorzaamt, vliegt hier ook buiten. Laatst gewijzigd door smosty : 6 mei 2012 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |