Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 mei 2012, 12:47   #321
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Ik had de hoop dat er met Moor gediscussieerd kon worden.

Het is intussen duidelijk dat dit niet meer kan. Eerlijkheid is hem vreemd. Hij stopt zijn oren toe en roept "Lalala, ik hoor jullie niet".

Wanneer gaat hij eens de intellectuele eerlijkheid hebben om ook toe te geven dat Moslims fouten hebben gemaakt, en niet veel beter zijn dan wij?
Oud 11 mei 2012, 12:56   #322
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Ik had de hoop dat er met Moor gediscussieerd kon worden.

Het is intussen duidelijk dat dit niet meer kan. Eerlijkheid is hem vreemd. Hij stopt zijn oren toe en roept "Lalala, ik hoor jullie niet".

Wanneer gaat hij eens de intellectuele eerlijkheid hebben om ook toe te geven dat Moslims fouten hebben gemaakt, en niet veel beter zijn dan wij?

Ik ben heel eerlijk "ik geef eerlijk dat Moslims ook fouten hebben gemaakt"

maar check de lijst alstublieft
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 12:57   #323
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Je hebt zeker 10 a 20 percent van de Marokkaanse mannen die met Belgische vrouwen huwen, maar één van de redenen waarom een Marokkaanse man liever niet willen trouwen met een Belgische meisje is omwille van de verschillen in cultuur maar ook omdat sommige Belgische meisjes "onbetrouwbaar" zijn en bij de minste tegenslag hun valiezen nemen terwijl Marokkaanse meisjes misschien meer temperament hebben maar ze gaan niet gaan lopen bij de minste tegenslag
- Misschien weten die Marokkaanse mannen maar al te goed dat ze een risico lopen door met een Belgische vrouw te willen trouwen omdat dat nu eenmaal minder domme wichten zijn dan die onderdanige Marokkaanse vrouwen.

- Misschien hebben die Marokkaanse mannen terecht schrik dat die vrouw ooit zal gaan lopen nadat ze af en toe die zeer lichte praktisch amper waarneembare tik krijgt (de lichtheid van die tik die gij O zo goed kunt beschrijven alsof het bijna een streling zou zijn) van hun Marokkaanse man. Wat dat gij dan maar tegenslag noemt. Met de nadruk op "slag".

- Misschien hebben die Marokkaanse mannen gewoon schrik dat ze door hun familie uitgelachen worden omdat ze niks te zeggen hebben aan die Belgische vrouwen.

- Misschien hebben die Marokkaanse mannen schrik dat die Belgische vrouwen het niet prettig vinden om continu jaar in jaar uit zwanger te zijn, en niet tot vormloze klompen vet willen omgetoverd worden nadat ze met hun getrouwd zijn.

- Misschien moeten die Marokkaanse mannen dan maar bij hun eigen Marokkaanse vrouwen nakomelingen kweken. En dat kweekprogramma mogen ze dan liefst in hun eigen land voortzetten. Je ziet nu al duidelijk de sporen van de inteelt bij Marokkanen en dat vind ik nu juist zo leuk..

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 11 mei 2012 om 13:06.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 13:05   #324
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
- Misschien weten die Marokkaanse mannen maar al te goed dat ze een risico lopen door met een Belgische vrouw te willen touwen omdat dat nu eenmaal minder domme wichten zijn dan die onderdanige Marokkaanse vrouwen.

Och jongen, Belgische maskes zijn juist dommer en naiever maar Belgische vrouwen sommigen toch weten niet wat liefde, liefde is dat je zowel in slechte en goeie tijden bij elkaar blijft

- Misschien hebben die Marokkaanse mannen terecht schrik dat die vrouw ooit zal gaan lopen nadat ze af en toe die zeer lichte praktisch amper waarneembare tik krijgt (de lichtheid van die tik die gij O zo goed kunt beschrijven alsof het bijna een streling zou zijn) van hun Marokkaanse man. Wat dat gij dan maar tegenslag noemt. Met de nadruk op "slag".

Misschien, Misschien, Misschien........in mijn buurt was er een Marokkaanse man die getrouwd was met een Belgische vrouw ze hebben 30 jaar samengeleefd, kinderen enzo, tot hij een hernia kreeg, en hij had veel steun en hulp nodig, maar neen die vrouw die nochtans rond de 50 is, en je verwacht dan dat ze dat niet zou doen, jawel ze is gaan lopen met een andere man???? Alééé joeng dermee Belgische vrouwen hebben geen geduld

- Misschien hebben die Marokkaanse mannen gewoon schrik dat ze door hun familie uitgelachen worden omdat ze niks te zeggen hebben aan die Belgische vrouwen.

Tjonge, Tjonge, Tjonge ....

- Misschien hebben die Marokkaanse mannen schrik dat die Belgische vrouwen het niet prettig vinden om continu jaar in jaar uit zwanger te zijn, en niet tot vormloze klompen vet willen omgetoverd worden nadat ze met hun getrouwd zijn.

- Misschien moeten die Marokkaanse mannen dan maar bij hun eigen Marokkaanse vrouwen nakomelingen kweken. Je ziet nu al duidelijk de sporen van de inteelt bij Marokkanen.
Oud 11 mei 2012, 13:11   #325
Schelfie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat is geen excuus
Ik maak geen excuus, ik zeg gewoon het antwoord op je vraag wie en waarom WO1 en 2 begon.

Citaat:
Het Ottomaanse Rijk werd meegezogen in die wespennest dat jullie zijn, omdat het Ottomaanse Rijk één naieve rijk was en daardoor is het ook ten onder gegaan omdat het belaagd werd van alle kanten, Frankrijk, Engeland, Rusland, Oostenrijk, enz....
Alle rijken werden belaagd door de andere rijken. Dat is geen excuus. Ze deden mee in WO1 en verloren.

Citaat:
De niet-Moslims hadden de meeste slachtoffers dat klopt maar zo'n grote oorlogen op zo'n grote schaal? Dat is MONSTERLIJK
Klopt, maar wat heeft dat te maken met het feit dat de islam zogezegd vredelievend is?

Citaat:
En de communisten, of het communisme is dat niet jullie uitvinding? Communisme en Marxisme?
Vrijwel alles is onze uitvinding, dus dat is geen excuus.

Het communisme in theorie is niet slecht, in tegendeel het is iets eerlijk en schitterend gevonden als oplossing voor de problemen in die tijd. Er is echter 1 serieus nadeel aan: in praktijk werkt het niet. Zowel in een seculiere als een religieuze samenleving werkt het niet. Dat heeft niets te maken wederom met is Islam.

Citaat:
Welke gevolgen dragen jullie daarvan? Goedkope bananen? Goedkopen grondstoffen? Goedkope importproducten?
Om de vijf seconden krijgt Europa de schuld van de wereldproblemen op hun dak juist door hun koloniaal verleden. Dat zijn serieuze gevolgen. Ze spelen ook in op onze schuldgevoelens door steeds ontwikkelingshulp te eisen.

Citaat:
Wat in Soedan gebeurt praat ik niet goed en ik hoop dat Omar Bashir opgehangen wordt en wat Omar Bashir doet heeft totaal niets te maken met de Islam
Net zomin het te maken heeft met het Christendom en kolonialisme.

Citaat:
Zeg me nu eerlijk wanneer hebben nu Moslims een Wereldoorlog uitgevoerd dat met zo'n grote schaal is als WO1 of WO2 om maar te zwijgen over de oorlogen in de 19de eeuw, de 18 de eeuw, de 17 de eeuw, Europa is gebouwd op "oorlogen en twisten"
De Moslimwereld heeft bijna constant oorlog gevoerd vanaf de 8ste eeuw tot het begin van de 17de eeuw, met ontzettend veel landen in de toenmalige, bekende wereld. Dat is te vergelijken met WO1 en 2 voor die tijd. Meer zelfs: het is pakken erger omdat WO 1 en 2 tesamen maar 99 jaar hebben geduurd, en geen eeuwen.

Citaat:
Weeral ontken je de waarheid, in Siberie werden talloze Altaische en Turkse volkeren uitgemoord en gekoloniseerd door de Russen, en er zaten ook Moslims tussen, die Mongolen waarover je het hebt dat waren toen geen Moslims, zelfs Tamerlan die beweerde een Moslim te zijn heeft Moslims vermoord, Moslims waren ook geen Engeltjes dat ontken ik niet maar ik denk dat de niet-Moslims veeeeel meer doden op hun conto hebben
Weet jij waar Siberië in godsnaam ligt? Daar zijn geen Turken, die komen uit Centraal - Azië. Niet alle Mongolen waren inderdaad moslims, maar vele Mongolenrijken bekeerden zich later tot moslim, en werden dus moslims.

Citaat:
In die tijd was het beter om een slaaf tot een Moslimmeester dan tot een niet-Moslimmeester omdat onze slavernij veel zachter en beter gereglementeerd is dan jullie slavernij, jullie slavernij is gewoon erg, zoals in Amerika, in de Moslimwereld had je zelfs ex-slaven die koningen werden en die zich konden vrijkopen, en zeer veel Blanke slaven keerden terug naar Europa, sommigen kregen vrijheid maar ze bleven in de Barbarijse Staten omdat ze een band hebben opgebouwd met hun meesters
Ik zou serieus zwijgen over het feit dat jullie slavernij zogezegd zachter was, want u zegt hier een flagrante leugen. Slavernij in de Berberse staten was minstens even erg als de slavernij op de tabaksplantages van Virginia.
Dat van het vrijkopen was waar: maar dat gelde enkel voor blanken en voor hen die het konden betalen. De rest konden verkommeren.

Citaat:
Dat ben ik niet vergeten maar weeral ik herhaal je hebt nu in India meer Hindoes dan Moslims, zij maken de overgrote meerderheid uit, de Moslims toen hadden al de macht en al de kracht en al de tijd om elke Hindoe te laten bekeren maar deden zij niet, het feit dat de Hindoes in India de plak zwaaien is de beste bewijs dat de Moslims geen "gedwongen bekering met het zwaard-politiek" uitvoerden
En dat moet dan de genocides van moslims op hindoes goedpraten?

Citaat:
Ik ontken de Armeense genocide niet maar dan moet je ook niet ontkennen dat Armeniers ook Turkse dorpen hebben aangevallen, en verder mag je ook niet ontkennen dat de Fransen toen 1.500.000 Algerijnen uitgemoord dat is het equivalent van 10.000.000 van nu want in die tijd was 1 Miljoen HEEEEEEEL VEEEEEL want elke persoon dat je vermoord kon mensen op de wereld brengen
Wauw. Wat een logica. Armeniërs hebben Turkse dorpen aangevallen, en dus moeten wij hun hele volk uitmoorden. Kwestie van overdrijven kan dat dan wel tellen.
Er zijn anderhalf milioen Armenen uitgemoord tijdens de genocide, dus om uw eigen logika te volgen: "verder mag je ook niet ontkennen dat de Turken toen 1.500.000 Armeniers uitgemoord hebben dat is het equivalent van 10.000.000 van nu want in die tijd was 1 Miljoen HEEEEEEEL VEEEEEL want elke persoon dat je vermoord kon mensen op de wereld brengen"

Citaat:
De Moslimlegers vochten tegen legers en niet tegen de burgers, de Moslims kregen duidelijke instructies dat zij geen kerken mochten afbreken, dat zij geen vrouwen mochten aanvallen, dat zij geen velden mochten in brand steken, dat zij geen oude mensen mochten aanvallen, zij moesten ervoor zorgen dat de handel bleef floreren, geen bomen omhakken, geen dieren aanvallen, en geen burgers aanvallen enzo....dit zijn duidelijke instructies die in de Koran en de Soennah staan ik kan je daar bewijzen voor brengen maar indien dit wel gedaan dan is de Islam hier vrij van, want de Islamgeschriften zijn duidelijk
In theorie misschien. De geschiedenis echter vertelt een heel ander verhaal. Dat was niet zo "peace and love" zoals jij het hier voorstelt.

Laatst gewijzigd door Schelfie : 11 mei 2012 om 13:23.
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 13:13   #326
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Die doden ook al hebben die plaatsgevonden die hebben totaal niets te maken met de Islam an sich, de Islam promoot zulke dinges niet, de Islam is klaar en duidelijk, maar de Moslims zijn ook maar mensen, het zijn ook geen Engeltjes, heb ik ooit iets ontkent NEEEEEEN
Hoe moet ik vers 9.5 interpreteren?
Staat daar: "bemin je vijand"? "keer je vijand je rechterwang toe"? "bemin je naaste zoals jezelf"?

wacht even, er staat wel:
Citaat:
5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar u hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

Citaat:
Maar ik vind dat niet-Moslims MEEEEEEEEEEER BLOED hebben aan hun handen zoals de Vietnam-oorlog, de Korea-oorlog, de Indianen genocide in de 2 Amerika's (Noord-en Zuid-Amerika), Australie, Nieuw-Zeeland,
en al de door islam gekoloniseerde landen (zie:
daar vlogen de arabieren gewoon met hun vliegend tapijtje naartoe en ze wierpen de snoepjes en chocolaadjes naar beneden en werden met open armen ontvangen voor zoveel goedheid?

Citaat:
Geef me dan bewijzen???? Dat er zeer veel doden zijn gevallen in die 200 jaar na de dood van de Profeet Mohammed vrede zij met hem GEEF MIJ BEWIJZEN??????
zie:
koenraadelst.bharatvani.org/articles/dutch/islamvoorongel4.html

De Islam voor Ongelovigen. 4. Lotgevallen der niet-moslims 4.1. Joden en christenen in heidens Arabië In het overwegend heidense Arabië woonden ...

Citaat:
Al die zwarte slaven die gevangen genomen werden waren beter af als Moslimslaaf dan als Christelijke slaaf, de Moslimslaven konden zich tenminste vrijkopen, en konden kinderen krijgen, enzo...en vergeet niet dat zelfs zwarten slaven maakten onder de blanken en de zwarten maakten ook slaven onder hun eigen zwarten
Zie: koenraadelst.bharatvani.org/articles/dutch/islamvoorongel4.html
Als men ziet hoeveel zwarte nazaten er anno 2012 wonen in de westerse landen die slavernij hebben gekend gedurende een hondertal jaar, en men vergelijkt dat met de zwarte populatie in de islamitische landen die gedurende meer dan 12 eeuwen zwarte slaven uit Afrika haalden, dan kan je je toch beginnen afvragen waar je als zwarte slaaf liefst terecht had willen komen nietwaar? Om nakomelingen te hebben, moet je namelijk gezond van lijf en leden zijn, een gezonde vrouw hebben, en daarbij nog eens voldoende mogelijkheden hebben om een baby tot op vruchtbare leeftijd te laten ontwikkelen zodat ook die op zijn beurt weer een gezonde nakomeling kan laten gedijen..... Waar zijn de zwarte o zo goed verzorgde nakomelingen in de arabische landen aub?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 13:14   #327
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Ge moet niet altijd met zeer individuele voorbeelden afkomen. Dat is niet representatief dat zou je moeten weten. Het is bvb. (gelukkig) niet omdat het in A'en en Brux krioelt van Marokkanen, dat alle steden van Belgie vergiftigd zijn van Marokkanen.

Dus die anecdotes die wil ik voor de goede orde wel geloven maar het blijven uitzonderingen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 13:29   #328
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Hoe moet ik vers 9.5 interpreteren?
Staat daar: "bemin je vijand"? "keer je vijand je rechterwang toe"? "bemin je naaste zoals jezelf"?

wacht even, er staat wel:

en al de door islam gekoloniseerde landen (zie:
daar vlogen de arabieren gewoon met hun vliegend tapijtje naartoe en ze wierpen de snoepjes en chocolaadjes naar beneden en werden met open armen ontvangen voor zoveel goedheid?

zie:
koenraadelst.bharatvani.org/articles/dutch/islamvoorongel4.html

De Islam voor Ongelovigen. 4. Lotgevallen der niet-moslims 4.1. Joden en christenen in heidens Arabië In het overwegend heidense Arabië woonden ...

Zie: koenraadelst.bharatvani.org/articles/dutch/islamvoorongel4.html
Als men ziet hoeveel zwarte nazaten er anno 2012 wonen in de westerse landen die slavernij hebben gekend gedurende een hondertal jaar, en men vergelijkt dat met de zwarte populatie in de islamitische landen die gedurende meer dan 12 eeuwen zwarte slaven uit Afrika haalden, dan kan je je toch beginnen afvragen waar je als zwarte slaaf liefst terecht had willen komen nietwaar? Om nakomelingen te hebben, moet je namelijk gezond van lijf en leden zijn, een gezonde vrouw hebben, en daarbij nog eens voldoende mogelijkheden hebben om een baby tot op vruchtbare leeftijd te laten ontwikkelen zodat ook die op zijn beurt weer een gezonde nakomeling kan laten gedijen..... Waar zijn de zwarte o zo goed verzorgde nakomelingen in de arabische landen aub?
Ben je er weeral met die vers die weeral uit zijn context werd gehaald??

Nederlandse Islamoloog onthult leugens en verdraaingen van Zionistische Terrorist Geert Wilders

http://www.youtube.com/watch?v=0aDOGy5RLqI

In bovenstaande video heeft een Nederlandse Islamoloog die vers van je ontkracht

De reden waarom er niet zoveel zwarten zijn in de Arabische wereld is omdat men met hen trouwde, blanke vrouwen huwden zwarte mannen en zwarte vrouwen huwden blanke mannen
Oud 11 mei 2012, 13:32   #329
JeeBee
Minister-President

JeeBee's schermafbeelding

Standaard

Moor,

Beschrijf de ideale staat eens wanneer de salafisten de meerderheid zouden verwerven.

Laatst gewijzigd door JeeBee : 11 mei 2012 om 13:32.
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 13:35   #330
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Och jongen, Belgische maskes zijn juist dommer en naiever maar Belgische vrouwen sommigen toch weten niet wat liefde, liefde is dat je zowel in slechte en goeie tijden bij elkaar blijft
Er is een verschil tussen slechte tijden (ziekte, geld, ongeluk) en slechte tijden (ruzie, haat, geweld). Er is een veel grotere druk van de familie om samen te blijven en dat is zowel voor de vrouw als man een slechte zaak als het echt niet meer gaat, volgens mij is dit een oorzaak van het groter probleem met familiegeweld, verkrachting binnen het huwelijk en eer-geweld. Cijfers, cijfers, ik weet het, je mag ze me zelf aanwijzen als die te vinden zijn.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 14:18   #331
revoleto
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht

The Islamic World expansion, 622-750. (Brown c. 622-632; Dark-Orange c. 632-661; Light-orange c. 661-750)

Na de veroveringstochten van Mohammed en zijn opvolgers kent de Arabische wereld zijn zogenaamde 'gouden eeuwen' van 750-1250. We kennen het verhaal wel: terwijl hier in Europa alles achterlijk etc. was beleefden de gebieden onder Arabisch bewind een grote opbloei op filosofisch, wetenschappelijk, medisch en artistiek gebied.

We hebben, als we een parallel trachten te trekken met de opkomst van het christendom een groot probleem.

Het christendom lijkt ontsproten uit vele diverse bronnen om uiteindelijk na enkele eeuwen in een min of meer homogene dogmatische plooi te vallen. Van dan af worden in de streken onder christelijk bewind personen die zich met wetenschap en filosofie bezigheden eerder vervolgd. Na een lange periode - de 'middel-eeuwen' bevrijden die streken zich dan langzaam uit die dwangbuis en maken we de Renaissance en de kennis- filosofische artistieke en wetenschapsexplosie in vooral Europa mee.

Bij de islam zien we net het tegenovergestelde beeld: vanuit één enkele pool en van bij de start vastgelegde doctrine ontstaat een schokgolf die op amper een eeuw het Perzisch Rijk en de helft van het Romeinse Rijk inpalmt. Dan volgt geen periode van donkere middeleeuwen maar een culturele opbloei. Dan komt er geen Renaissance, maar treedt duisternis in, die tot op de dag van vandaag voortduurt.

In dit topic zou ik nu vooral de verklaring willen vragen van het ontstaan van de Arabische Gouden Eeuwen en waarom we bij het christendom net het tegenovergestelde kennen.

Wie verklaart?
Mijn lieve broer
Vrede op u
Lees mijn artikel over de zon schijnt op het Westen

Bekijk de links en
U zult begrijpen veel dingen
Ik hoop dat je genieten
God u heeft geleid tot de islam
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 14:21   #332
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Das zoals een sprinhanenplaag, de boer doet het werk (beschaving), de sprinkhanen (profiteren van de beschaving) eten het op en dan is er niets meer (instorting van de beschaving).
Oud 11 mei 2012, 14:30   #333
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
Mijn lieve broer
Vrede op u
Lees mijn artikel over de zon schijnt op het Westen

Bekijk de links en
U zult begrijpen veel dingen
Ik hoop dat je genieten
God u heeft geleid tot de islam
WTF, is die echt?

Laatst gewijzigd door BonBon : 11 mei 2012 om 14:37.
Oud 11 mei 2012, 14:36   #334
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
De berbers zijn gewoon de slachtoffers van de arabieren die heel Noord-Afrika nu al eeuwen koloniseren. De oorspronkelijke bevolking, de Tamazigh, kenden hun eigen hoogstaande beschaving.
Correctie: de Imazighen.

Volk: Imazighen (meervoud van Amazigh)
Taal: Tamazight.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 14:40   #335
Schelfie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
WTF, is die echt?
Al zijn posts zitten vol van die religieuze onzin, dus ja: hij meent het echt...
Oud 11 mei 2012, 14:47   #336
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben je er weeral met die vers die weeral uit zijn context werd gehaald??

Nederlandse Islamoloog onthult leugens en verdraaingen van Zionistische Terrorist Geert Wilders

http://www.youtube.com/watch?v=0aDOGy5RLqI

In bovenstaande video heeft een Nederlandse Islamoloog die vers van je ontkracht
Flauwekul. Niks ontkracht. "En als zij tot vrede neigen, neigt u er dan ook toe" wil alleen maar zeggen. Als zij geen weerstand bieden aan de overal binnenvallende moslimtroepen of zich gewoon overgeven, dan moeten moslims ook ophouden met strijden want dan is het doel, de islamitische soort van 'vrede' (islamstaat) bereikt. Indien de islam werkelijk 'vrede' zou zijn en molsims enkel geweld mochten gebruiken uit verdediging waren de moslims vandaag nog steeds ongeletterde bedoeienen ergens in Arabie levend van kamelen en geitemelk met als mooiste bouwwerk, een tentje en waren die militair nooit tot in spanje/india enz geraakt, verdedigers belanden immers niet in een buurland, stad of dorp. Islam verstaat onder 'vrede' iets helemaal anders. Islam heeft niet voor niets zoiets als jihad uitgevonden.

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=7519
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=8386
http://video.google.com/videoplay?do...09395775858867

Islampromotors komen vaak af met het koranvers

Citaat:
5:32. Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken. En voorzeker Onze boodschappers kwamen met duidelijke tekenen tot hen en toch - werden daarna -velen hunner op aarde tot over treders.
Een vers dat gericht is aan en voor de joden. Ze laten ook na te vermelden (tenzij het scheppen van wanorde in het land)

Om de zogenaamde vredelievendhied van de islam ten toon te spreiden maar laten na het daaropvolgende vers te citeren wat zegt

Citaat:
5:33. De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.
Oorlog voeren in de islamitische soort van 'vrede' wil zeggen, in opstand komen tegen het 2de rangsburgerschap , tegen de moslimheersers/bezetters tegen de onderdrukking in de islamstaat (de islamitische soort van 'vrede' ) zowel in woord (islamkritiek) als in daad. Dit vers laat duidelijk zien hoe dat de islam de 'vrede' bewaard. Net zoals destijds onder stalin, polpot, hitler, saddam hoessein enz

Citaat:
De reden waarom er niet zoveel zwarten zijn in de Arabische wereld is omdat men met hen trouwde, blanke vrouwen huwden zwarte mannen en zwarte vrouwen huwden blanke mannen
De zwarte mannelijke slaven werden gecastreerd (konden dus geen kinderen krijgen). De vrouwelijke slaven werden als sexslavinnen gebruikt. Een kind dat verwerkt werd na geslachtsgemeenschap met een slavin werd gewoon vermoord.

The Arab Muslim Slave Trade Of Africans, The Untold Story
http://www.youtube.com/watch?v=8zM_M...eature=related

Rape in Islam
http://www.youtube.com/watch?v=5o1FPkWWV2s

Liegen is volgens de islam toegestaan als het de islam maar vooruit helpt, daar waar dat de ummah nog zwak staat.
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...hp?f=6&t=12289
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...hp?f=6&t=10946

De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst.

Koenraad Elst

De Islam voor Ongelovigen
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Laatst gewijzigd door smiley : 11 mei 2012 om 15:17.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 15:30   #337
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Het Islamitische Rookgordijn
http://www.exmoslim.org/wie%20een%20mens%20doodt.html
Oud 11 mei 2012, 16:11   #338
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
leuk! vooral voor die blanke vrouwen die dan met een gecastreerde zwarte man mochten huwen zeker?
En uiteraard konden de arabierische slavenmeesters alles platn*k*n wat hun rechterhand bezit, dat mocht van Allah! Of ze er nu zin in had of niet maakt daarbij niks uit . Wij noemen dat "verkrachting" een woord dat moslims blijkbaar niet kennen, vermits ze naar de akker mogen gaan zoals ZIJ zin hebben.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 11 mei 2012 om 16:18.
Oud 11 mei 2012, 16:14   #339
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Correctie: de Imazighen.

Volk: Imazighen (meervoud van Amazigh)
Taal: Tamazight.
ingewikkelde taal inderdaad. ik kan het maar niet onthouden.
Oud 11 mei 2012, 16:28   #340
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst.
Irak onder Sadam?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be