![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ja, het valt wat samen, de strijd op persoonlijk vlak en het politieke; maar denk je nu echt dat BDW wou afvallen louter voor de politieke show, en niet om nog te leven binnen 10 jaar?
|
|
|
|
|
#302 |
|
Minister-President
|
Eerlijk gezegd kan het mij niet schelen waarom hij afvalt, mij stoort het dat hij er zo mee te koop loopt... Ondertussen al 2 boeken en talloze optredens in de roddelblaadjes. Waar is zijn waardigheid?
|
|
|
#303 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#304 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Hoezo dat stoort je? Lees jij dan roddelblaadjes en dieetboeken?
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Minister-President
|
Eh, shit betrapt! Nee, alleen bij de kapper bedoel ik...
|
|
|
#306 |
|
|
Het stoort je dus bij de kapper, dat Bart De Wever afvalt?
Goed zo, nu nog de rest van weldenkend Vlaanderen. Ik benijd je voor jouw politieke opvattingen.
|
|
|
|
#307 | |
|
Banneling
|
Citaat:
VU=N-VA+Spirit+groep VLD'ers+paar CD&V'ers+VB'ers+SPA'ers+zelfs paar groenen. Kortom, zoals altijd met u: trolololololooooololololooooo |
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat telt is wat hij 'waard' is.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
|
Citaat:
Ikzelf ben jaren geleden cold turky gestopt met roken, ik weet dus wat deprivatie wil zeggen... Ik heb een familielid die wegens gezondheidsredenen drakonisch moest afvallen, ik heb een broer die na een zware ingreep moest revalideren om dan terug keihard aan het werk te gaan....ik heb bewondering voor die gasten...en Bart De Wever is daarop geen uitzondering... Positief trouwens dat ze ook zo eens iets in "de boekskes" zetten in plaats van moord, verkrachting, ontvoering en perversie.... Ik ben trouwens blij dat Bart er de afgelopen week weer wat beter uit ziet want een maand geleden zag hij er hopeloos vermoeid uit...grijs...ongezond...om medelijden mee te krijgen...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 14 mei 2012 om 17:15. |
|
|
|
|
|
|
#310 | |
|
|
Citaat:
Op wat pluchen zetels rondhangen is ook niet je dat om te vermageren. Ik heb het "geluk" gehad dat ik ook 30 kg was afgevallen, zonder het te willen. Een kankertje helpt daar geweldig bij. Heb veel meer moeite die kilo's terug te krijgen. |
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien omdat de anderen nog stukken slechter zijn?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#312 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze gaan de mensen meer vrijheid gunnen, maar er moet wel belasting op betaald worden. Of zoiets in die aard.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#313 | |
|
|
Citaat:
Ik denk dat het vooral de waarheid die hij verkondigt is, die stoort...
|
|
|
|
#314 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#315 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(Zoals op een VLD congres) |
|
|
|
|
|
|
#316 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, daar heeft de N-VA zelf voor gezorgd door eenzijdig, op voorhand en vrij doctrinair iedere samenwerking met het Vlaams Belang uit te sluiten.
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, en jij kan dan niet anders reageren dan hetzelfde te doen als de N-VA inplaats van te proberen van er een stokje voor te steken..
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#320 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is het niet zo, Robert? Zouden we die intelligentie, die verbale kracht, de doelgerichtheid en vooral die politieke perversiteit niet hard kunnen gebruiken? Kijk rond u, met wat voor een schapen en geborneerde geestjes we het vaak moeten doen. Is er geen reden waarom het allemaal zo moeizaam gaat?
|