![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Blijkbaar vond dit heerschap het nodig om zelfs nu nog zijn ziekelijke haat jegens een andere bevolkingsgroep te demonstreren in volle rechtzaal!
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...rVanSrebrenica Wat mij het meeste beangstigt is het feit dat zelfs na al zijn gruweldaden hij het nodig vond om nog eens na te trappen. Ik ben van mening dat men op een bepaald moment moet stoppen sommige figuren nog als mensen te beschouwen. Dit stuk ongedierte verdient het nog niet eens een hond genoemd te worden. En als hij zich door zulk gedrag vrijwillig uitsluit van het mensenras kan hij bijgevolg geen beroep meer doen op zijn 'mensenrechten'. Terechtstellen en als een stuk vuil op een geheime plaats dumpen....that's all |
|
|
|
|
|
#2 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Veel van die zaken zijn vorig jaar, na de geënsceneerde arrestatie van Mladic, al aan de orde geweest in het topic "Mladic gevat" waar ik onder andere het volgende schreef: Citaat:
|
|
|
|
#3 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het al dan niet als mens kunnen beschouwd worden hangt in de éérste plaats van je gedrag af : Mladic heeft weldoordacht vele onschuldigen vermoord....ook wel eens 'onmenselijk' genoemd. In zijn ogen waren deze mensen minder dan beesten ja... Ik daarentegen beschouw Mladic als niet-menselijk juist vanwege zijn gedrag, niet omwille van zijn afkomst, geloof, sexuele voorkeur etc.... Gelieve mij dan ook niet meer op één lijn te zetten met zo'n stuk crapuul, dat is unfair en dat weet jij maar al te goed! |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
De Balkan - historisch roversnest bij uitstek - heeft sinds mensenheugenis een zeer slechte rol gespeeld in de Europese geschiedenis.
Het lukte Tito - Josip Broz - het zootje ongeregeld - beter gezegd criminelen in toom te houden en om te vormen tot iets wat op een redelijke maatschappij leek. Totdat ...... En nu zijn we weer teruggekeerd naar hetzelfde patroon als een kleine honderd jaar geleden ware het niet dat de EU zijn intrede deed en dat het financieel aantrekkelijk werd om bij wijze van verandering eens Brussel te gaan beroven. M.a.w. de EU belastingbetaler. Nog afgezien van de vele criminele Balkanners die NL en B hebben geinfiltreerd. Om over Mladic te oordelen moet je wel het verhaal kennen. En wie kent het? Ik in ieder geval niet dus zal ik me geen oordeel aanmatigen. Karremans was een grote hufter, maar de grootste was Joris Voorhoeve, de auctor intellectualis, samen met de generale staf, verantwoordelijk voor het debacle van Sbrenicza. Niet voor niets zei Pim Fortuyn dat de generale staf bestond uit een stelletje debielen. Hij doelde daarmee op de affaire die het stelletje waardeloze politici uit die dagen die verantwoordelijk waren voor het feit dat Dutchbat niets moct (en kon!) ondernemen. De grootste schoften hebben zich gedrukt. Voorhoeve is daar zeker een van.
|
|
|
#8 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Daarbij zijn niet "alle mannelijke inwoners van die enclave" omgebracht, verre van zelfs, zoals te lezen is in het in 2005 uitgebrachte Srebrenica report. Het e.e.a. daaruit staat ook al beknopt weergegeven in dit artikel waaruit ik alvast het volgende citeer: Citaat:
En ja Geert C, ik vind het een tamelijk normale menselijke reactie om degenen die jouw familie, buren en dorpsgenoten op de meest gruwelijke, inhumane, smerige manier hebben vermoord (op het linkje klikken Geert C, als je dat tenminste durft) - dat is dus die islamitische bende van Naser Oric die vanuit het door blauwhelmen beveiligde Srebrenica bewust en georganiseerd Servische dorpen overvielen en daar huishielden - zélf over de kling te willen jagen. Alleen een heilige zou misschien de andere wang toegekeerd hebben, maar een normale sterveling dus echt niet. Keur ik het daarmee goed? Nee, zeer zeker niet, maar het is wél een meer dan begrijpelijke reactie van de Serviërs toentertijd.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 17 mei 2012 om 20:36. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
En dat bedoelde ik nu eigenlijk met mijn opmerking over wie het echte verhaal kent. Elke waarheid kent twee gelijken, dus ook deze.
Wie als 3e partij in een burgeroorlog gaat zitten roeren is politiek niet goed bij zijn hoofd. En dat deed de EU in Combo met de VS -die als gebruikelijk in elke politieke hoop stront roeren. Dat hoort nu eenmaal bij het agressieve karakter van dat volk. Dutchbat werd grosso modo het slachtoffer van de waardeloze en krachteloze EU politiek, en dan nog uitgevoerd door lafaards en hufters van NL politici en generale staf.
|