![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je een aanwijzing dat de gevolgen van racisme genetisch zouden kunnen doorgegeven worden? Zou me sterk verwonderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik merkte enkel op dat jij (in jouw ijver om te pleiten voor het kweken van meer mokkakleurige wezens, want die vind jij mooier) jouw subjectieve perceptie als een objectief feit presenteerde. En zoals ik al zei, een subjectieve perceptie is en blijf een subjectieve perceptie, ook na objectieve meting van die subjectieve perceptie.
![]() |
![]() |
#263 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Epigenetisch, hé, niet genetisch.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg haar ook eens dat mitochondriaal DNA maar een microscopisch deel van het gehele menselijke genoom uitmaakt.
Cynara lult echt hoor. Neem het van mij aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
|
![]() Citaat:
Ik was gewoon Cynara aan't teasen. ![]() Grote evenementen uit de geschiedenis, zoals hongersnoden en 9/11-aanvallen, blijken wel een genetisch effect te hebben over de generaties heen. Maar permanent aanwezige sociale structuren wellicht niet. De impact daar van is niet sterk genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je hier meer informatie over?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd. Gebruik een vishaak en draad in plaats van blokken in je IQ test en plots hebben de Afrikanen superieure intelligentie. Zo cultuurbepaald zijn die tests.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ge aan een representatief staal van een populatie vraagt of ze chocola lekkerder vinden dan spruiten (een subjectieve perceptie), en ge vindt dat 80% chocola lekkerder vindt, en 20% niet, dan kunt ge wetenschappelijk stellen dat een meerderheid van mensen in die populatie chocola lekkerder vindt dan spruiten. Da's nu toch basaal hé. Net zo vindt de meerderheid van populaties van Europeanen mulatten mooier dan niet-mulatten.
Laatst gewijzigd door C2C : 20 mei 2012 om 18:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
|
![]() Citaat:
Zeer interessant. Japanners vinden dat ons "GEEL" lijkt op hun "GROEN". Begin daar dus eens een IQ-test mee op te bouwen. Ge ziet het al vlotten.
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mitocho...ire_afstamming |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 20 mei 2012 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() Vervang de hoofdvakken in geneeskunde door basketbal, djembéspelen en basketbal en het aantal zwarte dokters zou nogal toenemen.
Wij hanteren steeds onze Westerse maatstaven, dat is het probleem. ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 20 mei 2012 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is duidelijk in psychologische tests. Als je ziet dat amazonekinderen bv. niet slagen in een simpele westerse manuele vaardigheidstest, maar effe later zonder probleem een draad door het oog van de naald duwen terwijl ze tegelijk balanceren op een kano, dan dien je je af te vragen wat hier eigenlijk gemeten wordt...aangeleerd gedrag of intelligentie en aanverwanten. Dit verhaal is trouwens geen fictie.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 20 mei 2012 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar is zo'n zelfde meting ook al onder negers gehouden? Wat vinden negers eigenlijk van mulatten? Want ik vind dit alles nogal een erg hoog euro- of beter gezegd blank-centristisch gehalte hebben, inclusief jouw betogen in dit topic. En dat brengt me dan bij mijn laatste vraag: Ik heb begrepen dat jij regelmatig in de brousse van Congo vertoeft. Heb je daar toevallig een lokale negerin zwanger gemaakt, en ben je in je zoeken naar een rechtvaardiging/verklaring daarom zo geobsedeerd door dit soort "probleemstellingen"? Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, en het is geenzins bedoeld om je in verlegenheid te brengen, maar die gedachte kwam dus bij me op.
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zijn mutaties die zich opstapelen in het mitochondriale DNA. Dat zijn 16 000 bp. In tegenstelling tot je genoom, dat haploïd uit zo'n 3 000 000 000 bp. Het is dus nogal logisch dat mutaties vlug voor een enorme variatie zorgen in mitochondriaal DNA, door tijd alleen al.
Dit zegt nog altijd niets over de genetische diversiteit van een gemiddelde Afrikaan. (Dat gebied moeten we trouwens verder specifiëren. Het is immers waarschijnlijker dat 2 Afrikanen uit Ethopië en Eritrea elkaar ontmoeten dan 2 uit Marokko en Kongo.)
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 20 mei 2012 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | ||
|
![]() Citaat:
Dat onderzoek stond laatst op de BBC-news site, maar vind het niet terug. Zal eens wat beter gaan zoeken.
![]() |
![]() |