![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf me afvragen waar die buurman de chocopotten blijft halen. Indien hij zelf zoveel choco eet, zou die man best gewaarschuwd worden dat hij veel te veel calorieen binnenspeelt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#503 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit voorzorg heb ik de twee klompen kikkerdril die in de vijver gelegd waren naar de vijver van mijn zus gebracht. De helft is opgegeten geweest door salamanders. De andere helft is apart gezet geweest in een groot aquarium buiten. Meer dan tweehonderd kikkervisjes. Mijn zus had de bruine kikker nog niet. Nu wel. En zij heeft buren die wel positief staan tgo kikkers. Dat die onnozele beesten veilig zijn geeft me een beter gevoel. Langs de andere kant besef ik heel goed dat ik een deel van mijn levenssfeer weeral heb opgegeven. Dit jaar dus niet meer genieten van de dikkopjes en de kikkertjes die hun weg gaan zoeken Ik hoef niet meer te kijken waar ik mijn voeten neerzet in de tuin rond deze tijd van het jaar. Zo wordt een vrouw weer eens op haar plaats gezet, nietwaar? In mijn hoofd zit een andere versie. Eentje die me meer inspireert tot levensvreugde, eentje waar ik niet met gemengde gevoelens kijk naar mijn sober stapeltje zomershorten en zomertopjes. Zou ik ze wel aantrekken om in de tuin te werken wanneer de vrouwen in hun tuin bedekt van kop tot teen de was ophangen en zelfs een meisje van de Ethiopische nieuwe buren met hoofddoek op de trampoline zit te springen. Wat een sfeertje. Laatst gewijzigd door parsprototem : 22 mei 2012 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vrijheid hèb je nòg! Jij bent niet degene die zich zou moeten 'aanpassen'! Nooit!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat je een EU paspoort bezit. Dan mag dat. Citaat:
Enig idee hoe dat tot stand kwam? En jij voelt je 'verbonden' met dát Belgie? De meeste Vlamingen die ik ken en zeker alle 'vreemdelingen' schijten op dat Belgie van jou. Belgie is gewoon een gemaksland, een supermarkt, een gebruiksartikel waarin individuen en gemeenschappen over elkaars rug voordeel proberen te behalen. Een wegwerpartikel. Een tussenstap. Maar je zult best nog fossielen hebben die dom genoeg zijn om nog geloven in dat wegwerpartikel.... Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 mei 2012 om 22:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De overheid voert campagnes om composthopen en inheemse fauna en flora te stimuleren. Dat vind ik zeer positief en ik had voor al die campagnes ook al composthopen. Maar ik ben in mijn wijkje de enige die composthopen heeft. Ook de enige die bloemen heeft in de tuin. Een gespreksonderwerp kan het dus niet zijn en gesprekken zijn er niet meer. En plantjes worden al lang niet meer uitgewisseld. Als het van één kant moet komen, hou je dat niet vol. Het is nu zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() hoe je het volhoudt, ik zou het niet kunnen en het zou niet gezond zijn voor me want ik kan mijn mond niet houden...na enkele frustraties zou ik daar mij eens goed laten horen, maar ik vrees dat ik het daarna ook wel eens goed zou voelen...
Waarom verhuis je niet gewoon? Ik weet dat het zo niet zou mogen zijn maar soms ben je beter af dat je gewoon de handdoek in de ring gooit, kan me niet voorstellen dat deze situaties je gelukkig maken...en verbeteren zal het niet doen, daar is het allemaal al veel te laat voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooralsnog stel ik droog vast dat de kans dat je Nederlands hoort van je buren veel groter is dan dat je het op de eigenvolk radiostations hoort. Citaat:
Voor de meeste mensen dan. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 mei 2012 om 00:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Minister
|
![]() Kun je ook de andere kant uithoren als je buren weer eens luidruchtig zijn?
![]() |
#513 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wel, ikzelf ben hier nog, maar mijn spaarpot is al lang hier niet meer. Je denkt toch niet dat ik Di Rupo en C° aan mijn geld ga laten vreten? En mee ga betalen om al die zuiderse apenlanden nog geld toe te stoppen?... Ah, neen, zo dom ben ik niet. Ik kan niet verhinderen dat het mideleeuws gedachtengoed Europa overheerst, en de overheden proberen alle middeltjes te bedenken om controle te hebben over mijn geld (met name om het af te pakken op om het even welke manier). Maar dat gun ik hun niet. Ah neen, ik meebetalen voor de rotzooi hier... no way.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik zie het nut er echt niet van in om uit sentimentele overwegingen in zulke buurten te blijven wonen, om een strijd te voeren die je eigenlijk 20/30 jaar geleden reeds verloren hebt, met het steeds groter wordende risico dat je eens goed op je plaats gezet wordt, laat staan als alleenstaande vrouw. Ik begrijp je redenering maar voor mij is parsprototems welzijn belangrijker dan een verloren strijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#518 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Klopt, maar we zijn in de minderheid. Probleem is dat je niet tegen het aantal kan winnen. Hoe dom en achterlijk bepaalde bevolkingsgroepen ook zijn, als ze in aantal de meerdere zijn/worden, dan ben je verloren. Democtratie noemen ze dat dan. Democratie wordt de ondergang van het gezond verstand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zoals kwantum zegt, de democratie wordt onze ondergang... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Democratie is dan ook de dictatuur van de dommen nietwaar.
Politici zien het allemaal op een veel te korte termijn, namelijk hun zetelende periode. Wat daarna komt , maakt weinig uit. Ergo, als ze maar stemmen vangen voor 1 periode, en stemmen, dat "mag" iedere persoon in België die de meerderjarigheid , en de juiste "papieren" heeft. En die "papieren," die zijn of van bij de geboorte geregeld, of komen bij een doos zeep.