![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het over wat ik begrepen had van hun criteria.
![]() |
#5322 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en jij wilt die rol spelen??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, de rollen van slechterik en verrader zijn de leuksten naar het schijnt.
En het is fictie, met details als geslacht hoeven we geen rekening te houden.
![]() |
#5325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een spijtig verhaal waar wat een leuke hobby moest blijven (forummen) in hun ogen een grote maatschappelijke revelantie kreeg. Of ze gelijk of niet gelijk hadden doet er niet eens toe.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 mei 2012 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5326 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is niet het inzicht dat men in de eerste plaats zijn tuin moet bewerken niet eerst dan volledig als men beseft wat daar eigenlijk allemaal aan vooraf is moeten gaan ?
zoals : " de indiividuele tegenspoeden vormen het algemeen welzijn, zodat hoe meer individuele ongelukkezn er zijn, hoe beter alles is" (Pangloss, figuur uit Candide of het optimisme)
![]() |
#5327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
erwtjes, rode kool, witte kool, broccoli, radijsjes, rode biet, pijpajuintjes en sinds gisteren ook boontjes en tomaatjes ... buiten de klassiek kruiden allemaal natuurlijk ... wat heb jij al in je tuin gedaan, Roger ? over individuele tegenspoed gesproken ... uiteraard heb ik (ook dit jaar weer) de basilicum laten bevriezen ... dat maakt er echter de volgende basilicumplant (die ik volgende week terugzet) niet sterker op, me dunkt ... heb jij een (eventueel terras-potten)groenten- of kruidentuintje, Firestone ? Laatst gewijzigd door Anna List : 16 mei 2012 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5328 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5329 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Welke tips zou je me geven om geld te verdienen op het internet, zonder dat er programmeren of aandelen aan te pas komen ?
![]() |
#5330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bedoel je dat de "hoeveelheid" welzijn in de wereld constant is, en dan het welzijn van de ene automatisch ten koste van het ongeluk van anderen gaat?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 mei 2012 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
![]() |
#5332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een makkie, maar brengt wellicht niet zoveel op. Als er iets is waar je barslecht in bent, film jezelf terwijl je het doet en plaats het op Youtube. Met enig geluk word je een Internet celebrity. Online pokeren is ook een mogelijkheid, vraag het maar aan onze Knipp. Je kan ook een blog opstarten waar je de meest groteske onzin post, samen met reklame voor waardeloze geneesmiddelen, slechte investeringstips, producten die van pas komen als de aliens landen of de NWO eindelijk alles platlegt. Als je bovendien een megafoon koopt en af en toe ergens gaat staan roepen en tieren is, gegeven het antaal goedgelovigen op het Internet, commercieel success gegarandeerd.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 mei 2012 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5333 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jansens of De Wever als burgemeester? Ik bedoel voor jou... Zeg maar als er maar twee kandidaten "waren" op wie zou je dan stemmen?
Wat valt er tegenwoordig te beleven in Antwerpen? En ook stoort het jullie niet dat de grote culturele evenementen altijd in Gent zijn en nooit in Antwerpen? Heb je facebook aandelen gekocht? Komen er euro-obligaties? Ga je deze zomer naar Londen?
![]() |
![]() |
![]() |
#5334 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat de keuze is, dan maar Janssens. Citaat:
Anders dan het dorpke Gent gaan wij echter voor kwaliteit. ![]() Neen. Facebook waarderen aan $100,000,000,000 leek me hallucinant. Denk het wel. Ik hoop echter dat ze héééééééééééééééééééééééé� �ééééél goed nadenken over de modaliteiten, anders zitten we binnen enkele jaren met nieuwe gebakken peren. Over wat we deze zomer gaan doen buigen zich op dit ogenblik een aantal werkgroepen. Anders dan bij de politici wordt er in die werkgroepen niet gelekt. (maw: we weten het nog niet)
![]() |
![]() |
#5335 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Wat vind je van de Europese evolutie nu Hollande "de tanker" aan het keren is? Wat zou Merkel volgens jou politiek moeten doen nu? Citaat:
Is de werkgroep op zoek naar een verre bestemming of een klein reisje? Wordt het een 4 mansreis of een 2 mansreis?
![]() |
![]() |
![]() |
#5336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mja, het is gemakkelijk daar grapjes over te maken, maar ik denk dat er in het leven van de meeste van die danseressen niet veel glitter te vinden zal zijn. Ze kiezen zelf voor deze job, maar goed, zoals iedereen hebben ze het recht om voor hun rechten op te komen.
![]() |
![]() |
#5337 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De partijen waartoe ze behoren.
Citaat:
Verder zijn er veel kleinschalige evenementen (zal in Gent ook wel zo zijn). Citaat:
Citaat:
En daarnaar pragmatisch handelen. Citaat:
De werkgroep is op zoek naar: Ofwel een doenbare bestemming voor de 4, ofwel een citytrip voor de 2.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 mei 2012 om 11:16. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5338 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geloof jij in de vredevolle multicurele samenleving ?
Noem jij negerinnetetten negerinnetetten ? Ben jij cultureel aangelegd ? Moet Myanmar terug Burma worden, en Beijing Peking ? Zou jij ooit Noord-Korea willen bezoeken ? Heb jij Teva's ? Hoe krijg je 10.000 basketballen in één kamer, gesteld dat je enkel een lege kamer en 10.000 basketballen hebt, en niet om ze te stutten of het wegrollen te beletten ? Met welke kleur kledij sta jij het best ? Kijk jij naar Jani op vijf-TV op bij te leren ?
![]() |
#5339 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gebruikten middeleeuwers zonnemelk, of hadden die allemaal huidkanker ?
![]() |
#5340 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De samenleving was voor de "multicurele samenleving" ook niet vredevol. Kijk naar de lange lijst oorlogen die de Europese volkeren de laatste 1000 jaar tegen elkaar uitvochten (ook al laten we de kruistochten en de oorlogen tegen de Ottomanen buiten beschouwing). Migratie is er steeds geweest, en conflicten ook. Soms waren of zijn beiden verschijnselen gecorreleerd. Ik moet weinig hebben van reactionairen die met de hedendaagse realiteit niet kunnen omgaan. Ze herleiden een complexe wereld naar een ééndimensionaal imaginair waar zowat alles aan één oorzaak te wijten is. Hun "oplossing" is teruggaan naar een ingebeeld verleden waar alles toch zo goed was. Ik denk hierbij aan de primaire Islambashers, de neonazi's en hun antisemitische compagnons de route, en aan sommige "antiglobalisten". Uiteraard ontken ik niet dat er problemen zijn met migratie of met de economie. De primaire "oplossingen" zullen de zaken enkel nog erger maken. Ja (maar niet vaak). Ja in de zin dat ik graag lees, en de laatste jaren meer interesse heb gekregen in kunst en architectuur. Een echt cultuurbeest ben ik beslist niet. Citaat:
Ik dacht dat Beijing/Peking meer een taalkundige keuze was, een andere manier om Chinese namen in westerse talen weer te geven. Ben Beijing gewoon, mag zo blijven. Ja, maar er staan andere landen hoger op mijn verlanglijstje. Teva aandelen: neen. Teva medicijnen: ja. Teva "supersexy" sandalen: ja. Citaat:
![]() Geen idee. Het zal wel subtieler moeten dan een gat in het plafond boren en de ballen van uit de kamer erboven droppen zeker? De vraag deed me wel hieraan denken: ![]() Blauw, paars, bloemetjesmotieven ... In elke kleur natuurlijk! ![]() Neen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 mei 2012 om 15:21. |
|||
![]() |
![]() |