![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat inteelt vooral in centraal-Afrika een veel voorkomender verschijnsel moet geweest zijn.. Als je ver genoeg terug gaat in de tijd zijn we allemaal producten van inteelt, dus volgens C2C is de mens doorheen de geschiedenis alleen maar dommer en zwakker geworden....en waren de eerste mensen veel slimmer en sterker dan ons... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Aangezien ik een Europeaan ben, maak ik me zorgen. Wij moeten dringen meer uitwisselen met andere rassen, anders is onze degeneratie gegarandeerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We spreken dan voornamelijk over moorden, schietpartijen, onthoofdingen, het afhakken van ledematen, folteringen, hit-and runs, bendegeweld etc. Just saying. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De zwarten zijn de afstammelingen van hen die Afrika nooit verlieten, die daar al die duizenden en nog eens duizenden jaren onder elkaar zijn blijven kweken. Zij zijn hoogstwaarschijnlijk veel meer " inteeltmensen " als de blanken. In elk geval niets beter.
Nee, er is geen geld in Europa... http://www.challenges.fr/classements/fortune/http://www.inegalites.fr/spip.php?article1294 Laatst gewijzigd door Aligator : 28 mei 2012 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() Er is binnen de blanke bevolking meer diversiteit dan binnen eender welke andere bevolking: zwart haar, blond haar, bruin, ros... Groene, blauwe, grijze, of bruine ogen.
In dat opzicht lijken alle chinezen wel broers van elkaar. Idem voor zwarte Afrikanen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||
|
![]() Citaat:
Ik zeg alleen: ik ben een Europeaan. Ik wil geen degenererend ras. De oplossing is rassenvermening. Dus raad ik aan ons te vermengen. Hetzelfde geldt voor Afrikanen. Maar ik ben nu eenmaal geen Afrikaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders gezegd, waarom lukt het jou niet om te vermengen, C2C? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
|
![]() Citaat:
Dat Europeanen "moeten" kruisen met anderen om te overleven is in ieder geval onzin. "We" zijn een stabiele, gezonde populatie en zowel vermengen voor een diversere genenpoel als juist apart blijven en ieder zijn eigen diversiteit laten opdoen door mutaties zijn biologisch gezien prima manieren om verder te evolueren. In het mengscenario kunnen we sneller evolueren, door een grotere diversiteit om uit te selecteren, maar ik het niet-mengscenario maken wij als mensen meer kans om ons tot meerdere verschillende soorten te ontwikkelen en onze overlevingskansen op die manier te spreiden.
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Als etnische genocidairen als C2C hun gang gaan hebben we weldra geen rosse vrouwen met groen ogen meer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat gebeurt er zoal met oorspronkelijke rassen, gedegenereerd of niet, als die mengen? Inderdaad, die verdwijnen. Waar jij feitelijk voor aan het pleiten bent, is niets anders dan het uitroeien van Europeanen en het willen creëren van een superras. Je hanteert hierbij exact dezelfde argumenten en theorieën als destijds, en vergeef me deze godwin die hier overigens wel op zijn plaats is, de nazi's. De "Ariërs" van Adolf & co vervang je door "Blasians" en de gedegenereerde rassen volgens de nazi's (Joden, Slaven et al) vervang je door gedegenereerde "Europeanen". Tijd voor je dat je naar Brazilië afreist en daar Mengele probeert te vinden. Misschien leeft hij nog en dan kun je fijn met hem een hele boom over jouw ideeën opzetten. Wat me wel intrigeert, zijn jouw beweegredenen, er vanuit gaande dat je zelf een autochtone Europeaan bent. Ben je zelf van gemengde afkomst, of heb je daar in Congo bijvoorbeeld een negerin bezwangerd, dan begrijp ik je nog wel enigzins in je zoeken naar een verklaring of excuus, maar als dat dus niet het geval mocht blijken te zijn, dan ben ik zoals gezegd wel benieuwd naar de motieven van jouw zelfhaat.
![]() |
![]() |
#334 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Terwijl de nazi's bijvoorbeeld de Polen als een gedegenereerd Slavisch ras beschouwden, werden evenwel arisch uitziende Poolse kinderen weggehaald en in SS-pleeggezinnen geplaatst.
![]() |
![]() |
#336 | |
|
![]() Citaat:
Ten tweede is er qua uiterlijke kenmerken als haarkleur en oogkleur inderdaad vrij veel variatie bij Europeanen, maar is dit niet iets dat doorgetrokken van worden naar alle genen. Voor hetzelfde geld zou je kunnen beargumenteren dat veel Aziaten overgevoelig zijn voor koemelk en alcohol terwijl bijna alle Europeanen hier wel tegen kunnen. Dit duidt er duidelijk op dat er minder genenvarianten in omloop zijn in Europa. Hoewel beide argumenten een veel te klein aantal genen gebruiken om iets te zeggen blijkt het tweede geval dichter bij de waarheid te zitten. Zelfs naar mensenstandaarden bezitten Europeanen weinig genetische diversiteit. Ongeveer drie keer zo weinig als een willekeurig ander continent, aldus wikipedia. (Al zegt dit niet veel over de groepen mensen binnen de continenten, een Japanner is tenslotte nog wel wat anders dan een Irakees. In de praktijk hebben vooral Afrikaanse populaties een grote diversiteit.) Dit is overigens niet hetzelfde als inteelt. Zoals we allemaal om ons heen kunnen zien vallen Europeanen niet constant dood neer aan owatzijnonzegenenzieligitis. Genetische diversiteit ontstaat vanzelf weer als je een groot genoege populatie hebt in tijden waarin weinig selectiedruk plaatsvind. Het huidige tijdperk voldoet prima aan die voorwaarden. Iedereen mag dus gewoon neuken met wie hij of zij maar wil en kan gerust slapen wetende dat als de mensheid morgen uitsterft het niet aan zijn of haar partnerkeuze lag.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 29 mei 2012 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Banneling
|
![]() Even ingaan op de superieuriteit van mixed races en niet-blanken (die blijkbaar een grotere genetische diversiteit hebben dan Europeanen/blanken)
Hoe zien C2C, bovenbuur en de rest dan het feit dat de succesvolle landen in de wereld hoofdzakelijk bestaan uit blanke inwoners of niet gemengde inwoners. Bijvoorbeeld Australië, Amerika en Europa? En om het op een iets kleinere schaal te bekijken. Als we Zuid-Amerika nemen merken we een groot verschil van raciale compositie en welvaart op tussen de landen onderling. Gemengde en hoofdzakelijk niet-blanke landen als Suriname, Colombia en Venezuela zijn nou niet bepaald succesvolle maatschapijen te noemen. Brazilië waar de populatie half Europees, half gemengde of zwart is is ook serieus onderontwikkeld maar is aan een sterke opmars bezig. En landen als Chili, Uruguay en Argentinië, die zo goed als geheel blank of op de blanke leest geschoeid zijn, zijn het meest ontwikkeld en hebben de hoogste levensstandaard van het Zuid-Amerikaans continent. Het is toch een opvallend fenomeen, en ik ben benieuwd wat jullie visie hierop is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
|
![]() Citaat:
Landen waar de bevolking voornamelijk gevormd wordt immigranten krijgen de complete aansluiting er gratis bij. De mensen spreken al Europese talen, zijn al bekend met Europese technologie, weten hoe je een Europese zakenman inpalmt etc etc. Vandaar ook dat juist de blanken een onherbergzaam continent als Australië toch nog tot een succes konden maken (zij het met een zeer bescheiden bevolkingsgetal ten opzichtte van de hoeveelheid land die gebruikt wordt). Maar ik zou hier zeker niet direct een genetische superioriteit van maken. Anders hadden de Europeanen in plaats van de Midden-Oosteringen en de Chinezen wel voorop gelopen toen de landbouw en de basis van onze cultuur ontwikkeld werden, en had Noord-Europa het zuiden wel eventjes afgedroogd toen de Egyptenaren, Romeinen, Grieken en Carthagers de handel, de oorlogsvoering en de scheepsbouw tot grote hoogtes brachten. Zelfs met slechts enkele generaties geleden zijn er al grote verschillen in bijvoorbeeld IQ-scores, terwijl de mensen die die scores haalden toch echt onze voorouders waren. Zoals ik al zei, alle genetische verschillen die er zijn zijn minimaal, omdat er simpelweg binnen de mensheid maar heel weinig variatie is. Ja, het zou best kunnen dat Afrikanen gemiddeld bijvoorbeeld een lager "genetisch IQ" hebben, maar dat is met de huidige gegevens uit de huidige situatie simpelweg niet te bepalen, omdat er zoveel andere factoren meespelen. En je haalde het zelf al aan, landen als Brazilië zijn wel degelijk in opkomst, net als bijvoorbeeld een groot deel van Azië, en dankzij globalisering raken we ook steeds meer aan elkaars (handels)cultuur gewend, en steeds meer door elkaar heen verspreid over de aarde. Dus misschien dat we in de toekomst wel een wat betere basis zullen hebben om mensen mee te kunnen vergelijken.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 29 mei 2012 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ik denk eigenlijk niet dat C2C bang geworden is, of bang zou worden, laat staan dat hij er om weg zou blijven. Ik heb dat trouwens nooit echt begrepen van links. Waarom ze zich enerzijds vaak druk aken en alle moeite getroosten om een ondersoort van één of ander plantje of dier voor uitsterven te behoeden, terwijl ze anderzijds er alles aan doen menselijke ondersoorten te vernietigen, zowel hier in het door C2C voorgestelde programma, als bijvoorbeeld door het initiëren van massale volksverhuizingen.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 29 mei 2012 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |