![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#581 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#582 |
|
Minister
|
Dan krijg je een tweede Libië... nee bedankt.
|
|
#583 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alsof het een kommunist kan schelen hoeveel mensen worden vermoord. Uw ideologie is gebaseerd op massaslachtingen, remember?
Maar goed, om een Lybie te vermijden moet men dan eerst proberen van binnenuit Assad omver te werpen. Ik zie geen altrenatief, de mensen worden er op dit moment gewoon massaal vermoord, inclusief vrouwen en kinderen. |
|
|
|
|
#586 |
|
Minister
|
Als ik zie wat de politieke gevolgen zijn van de laatste moordpartij op burgers voor de Syrische regering, dan was dat (als het het leger was) een zeer stomme zet.
Ik verwacht dat nu de rebellen meer van die situaties zullen uitbuiten. En als het leger de moordpartij niet doet, dan zullen ze het zelf wel doen. |
|
|
|
|
#587 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#588 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#589 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#590 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#591 |
|
Banneling
|
Zijn het nu moslims die onder elkaar vechten of niet ? En ik die dacht dat moslims zo'n vredelievend volkje waren ?
|
|
|
|
|
#592 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk niet dat de Russen daar intrappen. |
|
|
|
|
|
#593 |
|
Partijlid
|
Niemand die nog geeft om de openlijke financiële en materiële steun ( o.a. wapenleveringen) van Qatar, VS, Libië... aan de anti-Syrische terroristen? Niemand die nog geeft om de meer dan 3000 gedode Syrische soldaten? Niemand die nog geeft om de etnische en religieuze zuivering van de Christenen in Homs?
Doe maar, maak er een zoveelste Libië of Irak van. Daar is het écht een paradijs om te leven nu... |
|
|
|
|
#594 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De Russen zouden daar goed werk kunnen verrichten, de regering van Bashar Al Assad beschermen en de milities (zowel pro als anti regering) ontwapenen. De enige Syriërs die nog wapens mogen dragen is het reguliere Syrische leger getrouw aan de president en die gecontroleerd worden door de Russen. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 30 mei 2012 om 20:37. |
|
|
|
|
|
#595 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#596 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De VN willen ingrijpen vanwege de 108 slachtoffers in Houla, Rusland zegt Njet.
BBC - Russia 'categorically against' Syria intervention Hopes of a new international initiative over Syria have suffered a setback after a Russian minister ruled out any action by the UN Security Council soon. Laatst gewijzigd door zonbron : 30 mei 2012 om 20:55. |
|
|
|
|
#597 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Daarbij, Israelische officials beweren al geruime tijd dat het regime van Assad zijn langste tijd heeft gehad. Het beste voor het regime van Syrie zou zijn, als Israel over dit conflict helemaal zijn waffel houdt. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 mei 2012 om 22:38. |
|
|
|
|
|
#598 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb sterk het vermoeden echter dat Iran een brug te ver zal zijn voor het imperialistische westen. Nu kan men nog terug. |
|
|
|
|
|
#599 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Om zodoende zonder enige weerstand nog wat dorpjes te kunnen uitmoorden... De Russen kennen dat ook, van in Tsjetsjenië.
|
|
|
|
|
#600 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|