![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#564 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat seks in een park openbare zedenschennis was. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar fijn voor u dat u weet waarom ik op een partij stem ...
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zij ook ja. Er zijn er bij die deels mijn mening delen en anderen niet, maar zij gaan zichzelf niet als psychiater opstellen en oordelen over iemand anders zijn geest. Ondanks onze kleine meningsverschillen blijven we vrienden, dat zal het grote verschil zijn tussen volwassen mensen en kleine kinderen, die direct iemand gaan veroordelen als hun mening niet overeenkomt met het hunne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ik niet respecteer zijn uitspraken zoals: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij trouwens dat een vriend (uitbater)ooit zei " Gij zijt een onnozel trees "tegen een verklede homo in Ludo's Bar. De woorden zoals trees, janet e.d. komen meestal uit hun mond in homo bars, benieuwd wat Raf met zijn " flink pak op je lazer kunnen krijgen " daarop te zeggen heeft. Och ja, was het vergeten... er zijn dingen die alleen hij mag zeggen, maar een ander vooral niet want dan trapt men op zijn pas gelakt teentje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor mij moet u niet voor het homohuwelijk of adoptie zijn, het is uw goed recht daar een eigen mening over te hebben, ik sta open voor discussie hierover, ik neem aan dat u dat ook doet. Wat ik echter niet respecteert zijn mensen die denken dat homo's minderwaardig zijn (zoals er genoeg op dit forum rondlopen), zo iemand kan ik niet respecteren, om de simpele reden dat die persoon mij niet respecteert om wie ik ben ...
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De woorden "trut", "trees" en "janet" en meer van die fraaie koosnaampjes worden inderdaad zeer veel gebruikt door homo's onder elkaar. Alleen weten homo's onder elkaar dat die termen op dat ogenblik NIET gebruikt worden om elkaar te beledigen, maar om elkaar en zichzelf te relativeren. Als iemand als JIJ die woorden gebruikt, dan is dat met de bedoeling te beledigen en te kleineren. Dat is het verschil. Maar ik wed dat je dat niet eens snapt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en anderen respecteren je dan weer om wat je bent en weten niet eens wie je bent. Ik vind het persoonlijker belangrijker iemand te respecteren om wie het is en wat ie is kan me gestolen worden. ![]() is er ook maar iemand die begrijpt wat ik hier aan 't raaskallen ben? ![]()
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 10 augustus 2004 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() 2)Juist alleen U kan daar over oordelen, U alleen kent alle homo's in Vlaanderen. ![]() 3) Zoals ik al zei, jij alleen mag zulke dingen zeggen. Toch straf dat mijn vrienden daar geen aanstoot aan nemen. U bent toch zo verdraagzaam. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar ik respecteer uw geraaskalk.8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tenzij ze jou over dezelfde kam scheren als ik met mijn huisbaas/buurman doe. Die vraagt en zegt zulke onwetende dingen dat je'r niet eens boos om kunt zijn, die weet niet beter. Moest die dat echter bewust kwetsend bedoelen dan zou ik er anders tegenover staan. [size=1]hmmm misschien een ideetje voor een nieuwe topic in k&k[/size] ![]()
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 10 augustus 2004 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#579 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dus een lieve, vriendelijke man die geen loser is en geen avances maakt respecteert u, maar dat hij bijvoorbeeld thuis zijn kinderen afslaat kan u gestolen worden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
beetje te ingewikkeld voor je hee
![]() |