![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De opwarming van de aarde, het verraad van de tarditio's, de degradatie van STVV, de pluche tjeverij van de NVA....yes yes yes....allemaal de fout van het VB...wat heb ik die tijd toch gemist zie...toen waren er nog zekerheden... Spijtig dat het nu, lees maar eens de gazetten, allemaal de fout van de NVA is hé....
|
|
|
|
#822 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En als je niet dom bent een beetje teruglezen kan geen kwaad. Door het cordon, dat mijns inziens voor een groot stuk de schuld is van het VB zelf, (ondanks ik er niet achter sta) , is er grote verdeeldheid aan de rechterkant en daardoor maakte het migrantenstemrecht wel degelijk kans tegen de wil van de bevolking in. Door het cordon kan de meerderheid, i, het verleden althans, 20% van de bevolking negeren en de term "politieke correctheid" ten volle uitbuiten. Ik beweer natuurlijk niet dat het VB voorstander is van migranten stemrecht. |
|
|
|
|
|
|
#823 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niet dat ik dat van plan ben, tis maar een vergelijking, ik weet dat we beiden vredelievende burgers zijn. De houding die ik aannaam is zo'n beetje van eigen schuld. Maar ik ben zelf geen voorstander van die schutskring. Toch is ze er nog steeds en ze werkt. Helaas. |
|
|
|
|
|
|
#824 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#825 | |
|
|
Citaat:
Of is alleen Belgie 'democratisch' ? |
|
|
|
|
|
|
#826 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ben jij op de hoogte van de wijze waarop hier in België een wet tot stand komt?
Citaat:
Daar je je toch zoveel slimmer acht, mag je me eens uitleggen hoe een dergelijke afspraak van andere partijen de schuld van het VB kan zijn. Citaat:
Ik vind dat eerlijker dan voor de verkiezingen iets beloven, en erna iets anders doen. Citaat:
En aangezien je het blijkbaar niet al te goed doorhebt, zal ik je vertellen wiens schuld dat is: de schuld van alle partijen die op het JA-knopje hebben gedrukt. Ik geloof niet dat ook maar één VB'er zulks gedaan heeft. Citaat:
Citaat:
Zodanig zelfs dat ik als VB-hater die partij nog moet goedpraten. Dat krijg je wanneer mensen dergelijke debiliteiten van formaat hier neerpoten...
|
|
|
|
|
#827 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer iemand slaat, is het steeds diens eigen beslissing/fout. Beschouw jij de mens echt als een willoos Pavloviaans wezen dat mechanisch-wetmatig gestuurd wordt door banale wetten van actie en reactie? Als je de mens toerekeningsvatbaarheid, beslissingscapaciteit, beoordelingsvermogen en zelfbeschikkingsrecht ontzegt, en hem beschouwt als een wezen dat gepredestineerd reageert op impulsen, dan zet je daarmee zelfs de eis tot Vlaams zelfbestuur op losse schroeven. Denk daar maar eens over na, in plaats van mij voor domoor te verslijten. Citaat:
Ik ben pro schutskring. Ik besef dat het unfair, en ondemokratisch is, maar de kiezer weet tenminste vooraf op wie hij al dan niet moet stemmen als zijn verzuchtingen op het communautaire of ant-islamitisme geaxeerd zijn.
|
|
|
|
|
#828 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vond je dat ook demokratischpuntuiteigenschulddikkebult?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 29 mei 2012 om 23:06. |
|
|
|
|
|
|
#829 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn job is hier af geloof ik.
|
|
|
|
|
#830 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben zelf niet vies van een drogredenering er tussen te flansen, maar ik kan wel nog erkennen dat ik vals speel. U toch ook? ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 29 mei 2012 om 23:11. |
||
|
|
|
|
|
#831 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien heb ik iets meer inzicht in de verwrongen ziel van de traditionele VB-aanhang dan jij? Ken je het soort mensen die constant krijgen waar ze zo bang voor zijn?
|
|
|
|
#832 | |
|
|
Citaat:
Maar ik wil niet te streng zijn voor de NVA. Toen het VB een kwart van de stemmen genereerde hadden zij ook zo van die muggen die het goede weer kwamen verbrodden. Iedere partij met succes trekt zo'n type gozers aan. Wat wél een voordeel is is dat men via die gasten zo'n beetje de teneur kan lezen van de gevolgen van een jarenlang mediatieke fraude. Hoe langer de cordonerende partijen met hun praktijken worden geconfronteerd hoe belachelijker hun verdediging luidt: - het cordon is de fout van het VB Dit is zo'n beetje: -"die vrouw is verkracht maar dat is haar eigen fout, ze had maar moeten meewerken dan had men dat "de liefde bedrijven" kunnen noemen...de hoer..." of zoals die Waalse rechter vorig jaar uitsprak - "mijnheer koopt zich een Jaguar en komt dan janken dat er bij hem wordt ingebroken. Dat is uitlokking mijnheer...uitlokking zeg ik u...ik spreek de inbreker vrij" Gelukkig zijn er nog een heel pak brave borsten bij de NVA die voorlopig nog in de overtuiging leven dat de NVA hun democratisch recht van zelfbeschikking gaat verdedigen. Ook zij zullen wel natigheid voelen als zij zien hoe dociel de NVA zijn eigen programmapunten verloochent "om toch maar niet in het cordon terecht te komen en er bij te mogen horen". De helft van die gasten komen van het VB. Het gaat hun goed....
|
|
|
|
#833 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een pak stemmen zoniet alle waren van ex-volksuniërs. Is de +25% die N-Va haalt anders? Nope. Een pak komt van pragmatische VB-stemmers. Komt de onafhankelijkheid daarmee dichter: voor geen meter. Ik voorzie nog een paar decennia lang oscillerende overwinningen N-Va // VB, telkens met ijdele hoop op een definitieve barst in België. Maar de echte macht ligt al lang elders... Die hebben ze allemaal tesaam verkwanseld aan het Europese gedrocht.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 30 mei 2012 om 15:04. |
|
|
|
|
|
|
#834 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#835 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de sociale zekerheid binnenkort onbetaalbaar blijkt, en als die in elkaar stort zal Belgie het niet overleven. Een beetje zoals Spitaels het voorspelde, de dag dat we geen Vlaams geld meer krijgen hebben we Belgie niet meer nodig.
|
|
|
|
|
#836 | |
|
|
Valsspelen ?
Je eigenste partij steekt de ene dolk na de andere in je rug en je voelt 't zelfs niet. Citaat:
Het is bij deze de NVA zélf, die haar ziel verkoopt aan het (duivelse) régime Bélge: (30/05/2012) N-VA WEIGERT HOORZITTING IN VLAAMS PARLEMENT OVER NEFASTE HERVORMING GERECHTELIJK ARRONDISSEMENT "Als Vlaamse meerderheidpartij heeft de N-VA de witte vlag gehesen. Hun oppositie in het federaal parlement heeft dan ook geen enkele zin meer, laat staan enige geloofwaardigheid. Elio Di Rupo en de Franstaligen mogen gerust zijn. De N-VA blaft wat in het rond in het federaal parlement, maar blijft koest in het hok in het Vlaams Parlement. De N-VA is in het Vlaams Parlement verworden tot een mistroostige CD&V." Het hele artikel: http://www.politics.be/persmededelingen/32689/ Met dit soort van federale collabo.. euh.. medewerking, vraag ik me af welke datum ongeveer de NVA-adepten zoal in hun achterhoofd hebben, voor tegen dat de laatste federale druppel 'verdampt' zal zijn ? 2018 ? 2022 ? 2026 ? 2030 ? 2100 ? Dream on E, nét zolang NVA geen coalitie wil sluiten met VB en samen ijveren voor hun eerste programmapunt, nét zolang zal Belgie blijven bestaan, als het moet zelfs met een failliete SZ. (Sorry, Xeno) Nogmaals, alle belgiscisten dansen dagelijks de horlepiep in een paarse tutu, voor de raison d'être van de NVA. Merci beaucoup, chér Bart, merci trés beaucoup. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 30 mei 2012 om 22:24. |
|
|
|
|
|
|
#837 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#838 | |
|
|
Citaat:
Ik heb bij de vorige verkiezingen op NVA gestemd 'in de hoop van' en zo'n fout zal ik niet snel meer maken. Dat er nu nog steeds ezels zijn die tegen diezelfde steen blijven aanstoten, begint meer en meer op een van de pot gerukt iets te lijken. Op gezond verstand lijkt het in elk geval niet. |
|
|
|
|
|
|
#839 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb geen partij, DR.
|
|
|
#840 | |
|
|
Citaat:
Als ik de NVA'ers hier confronteer met hun staatsondersteunend confederalisme dan is dat uit bezorgdheid voor de Vlaamse zaak. Als Staaf identiek hetzelfde doet is dat uit opluchting omdat ook hij inziet dat de NVA helemaal geen bedreiging is voor het huidige status quo maar een enthousiaste en objectieve bondgenoot is van het establishment.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 31 mei 2012 om 07:52. |
|
|
|
|