![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is er een specifieke reden waarom je al die miljarden euro's wegwuift? Je bent liever een sul die zichzelf jarenlang onsterfelijk belachelijk maakt op een hobbyforum, zonder ook maar 1 van zijn vele onnozele beweringen te kunnen bewijzen en die dat zelfs niet probeert wegens verregaand incompetent. Yep, that makes total sense, but only if you are full of crap. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 27 mei 2012 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() Zoals ik al zei : je probeert niet eens.
Incompetente sukkel. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 27 mei 2012 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() Zeg eens waarom die 'motor' van scammer Yildiz nooit langer dan 10 minuten draait bij demonstraties?
Incompetente sukkel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ik het al eerder gezegd heb, is het een oplossing die er geen is. Ik heb ze alleen geïnstalleerd omdat ze mij geld opbrengen en nu komen ze dat ten onrechte en voor eigen redenen afromen, terwijl ze een hoop andere beloften gemaakt hebben. Dat ze de oplossing van het probleem bij zichzelf zoeken Het is te hopen dat de toekomstige geïnteresseerden een les trekken uit dit verhaal en er geen meer installeren. Dan halen ze hun objectief van 20% niet meer. Laatst gewijzigd door Stingray : 27 mei 2012 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Amai er wordt hier nogal gescholden zeg. En dat allemaal in een draad over zonnepaneeltjes. Ik wist niet dat die paneeltjes zo'n emotie konden losweken.
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tis altijd zelfde als 'tover geld gaat. Sossen beginnen dan grof te worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De overheid promoot een systeem voor groene energie (met zonnepanelen) Ze geven hiervoor subsidisch. Mensen gaan een LENING aan om die panelen te betalen. Plots blijkt het geen goede keuze te zijn van de overheid, en schuift ze haar fout retroactief af op mensen die al geinvesteerd hebben en een lening afbetalen. Dit kan niet! Dat ze een regeling werken voor nieuwe zonnepanelen, daar heb ik geen probleem mee, maar een contract en parcours de route aanpassen is oplichting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Banneling
|
![]() Niks kras aan, zuivere realiteit eerder
![]() Gewoon kwestie van je eigen gezonde verstand te gebruiken. Dat kan je als consument ook, weet je wel. Als je je als consument iets alat aansmeren op basis van idiote argumenten, dan ben je zelf de idioot. Citaat:
Als je de steun van de overheid nodig hebt om iets aanvaardbaar rendabel te maken, dan is dat in de eerste instantie een indicatie dat je die investering in de eerste plaats niet moet doen. Is de investering voor jezelf rendabel, ook zonder die steun, dan is elke overheidssteun gewoon een mooi meegenomen extraatje. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat wil ik best geloven ![]() Het mooie is dat met een subsidie van € 90 per certificaat, waarop je dan € 50 of meer bijdragen moet gaan betalen, je beter een andere investering doet en dus heel weinig mensen nog panelen zullen plaatsen. Ze zullen hun vooropgestelde aandeel aan groene energie nooit halen dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(Overigens, OTB waar die demonstratie plaatsvindt is het minst wetenschappelijke onderdeel van de TU Delft...) Citaat:
![]() |
![]() |
#236 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige verschil is dat de overheid bij de particulieren veel beter de techniek : verdeel en heers kan toepassen en nooit echte tegenstand hoeft te verwachten als ze haar afspraken niet nakomt. Laatst gewijzigd door Stingray : 31 mei 2012 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je NPV niet positief genoeg is zonder die subsidies op basis van goodwill, dan investeer je verkeerd. Subsidies kunnen hoogstens dienen om je NPV positiever te maken. Citaat:
Als bedrijven een subsidie nodig hebben om hun investering te doen, dan zullen ze er wel voor zorgen dat die case er a priori is en ze dus ingedekt zijn. Suffice to say, ik zou je niet aannemen om mijn investeringen te beheren ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Needless to say dat ik ook niet bij jou in dienst zou willen gaan, zelfs al zat ik zonder werk. Laatst gewijzigd door Stingray : 31 mei 2012 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |