![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#881 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is er niet objectief aan of stemde N-VA toch voor die hoorzitting?
Laatst gewijzigd door daiwa : 31 mei 2012 om 21:20. |
|
|
|
|
|
#882 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet niet of de bron objectief is, maar de boodschap lijkt me toch de waarheid te zijn.
|
|
|
|
|
#883 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#884 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Knap.
Overigens een goed artikel met een stevige visie op N-Va. Die J.S. is niet te onderschatten.
|
|
|
|
#885 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En heel leuk om de waarheid te kunnen zeggen, zonder dat de belanghebbenden er (voor mij nadelige) conclusies uit trekken. Nog nooit danste ik zo comfortabel op een dunne draad.
|
|
|
|
|
#886 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Yep...zijn nonconformisme zal hem zijn carriëre kosten, geweldige woordengoochelaar ook...veel respect voor die gast...
|
|
|
#887 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da's klare taal.
Voor u minder prettig nieuws: er zijn er nog veel meer die België voor 't geld willen behouden. En als die in de meerderheid zijn, dan zou dat zelfs een zweempje demokratie zijn als België zou blijven, nietwaar? Citaat:
Neem het ze kwalijk. Citaat:
Meer zelfs, het is een regel die in voege kwam NADAT het onderwijs gesplitst werd. Toen het onderwijs nog unitair was, kon je om het even welke moderne Europese taal als 2e kiezen op de middelbare scholen.
|
|
|
|
|
#888 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verder stel ik mij vragen bij het niveau van het Franstalig onderwijs . Ik heb lang genoeg is Brussel gewerkt om daar toch iets over te kunnen oordelen. Hun Nederlands is gemiddeld gezien schabouwelijk en hun Engels abominabel en Duits (zelfs in geschreven vorm) was voor hen precies Arabisch. |
|
|
|
|
|
|
#889 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het geboefte dat de touwtjes zowel voor als achter de schermen van het Heilig Land der Vaad'ren in handen houdt beheerst het divide et impera tot in de perfectie.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 31 mei 2012 om 21:51. |
|
|
|
|
|
|
#890 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu, over de N-VA, gelukkig voor u, als Belgicist, is het VU-gehalte in de N-VA zeer hoog. Hoogstwaarschijnlijk zijn ze zelf geschrokken tijdens de federale regeringsonderhandelingen, ze hebben gezien dat de Waalse partijen in wezen bereid zijn om door te gaan totdat Belgie (helemaal) kapot is desnoods. En daar heeft de N-VA schrik van, om de ene of andere reden. Ze gaan Belgie afbouwen, samen met de Walen en de ziekenkassen, gewoon zo. ...
|
|
|
|
|
#891 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is jouw bron dat beruchte Franse rapport over Vlaanderen?
|
|
|
|
#892 |
|
|
Je begrijpt me wel, maar ondertussen weet ik over die NVA-spagaat nog steeds je mening niet:
http://www.politics.be/persmededelingen/32689/ Maakt die schaamteloze belgo-collaboratie ook deel uit van de 'verdamping' van Belgie ? |
|
|
|
|
|
#893 | |
|
|
Citaat:
U spreekt vanuit een VL-visie en Staaf vanuit een B-visie, in twee totaal verschillende belangenposities. En ondanks, of net dank zij, zijn (eerlijke) federale opportunisme, beschouw ik Staaf ondertussen zo’n beetje als ‘n brother in arms, als het gaat om goedgelovige NVA-adepten de ogen te openen, zodat ze het Vlaamse immobilisme van hun partijleiding ook eens uit een ‘onverdachte’ bron mogen lezen. Voor de rest zie ik hier veel goede posts verschijnen. |
|
|
|
|
|
|
#894 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Ambiance garantie. |
||
|
|
|
|
|
#895 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#896 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#897 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het geld zit niet in de pocket van Mohammed. Dat neemt niet weg dat er geen problemen met migranten zijn, en geen problemen met extremisten. Ik ben geen partijslaafje dat niet zelf zijn mening kan vormen, of ben jij het met de volle 100% eens met alles wat uw partij doet ? Ik ben ook geen voorstander van positieve discriminatie en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar om er een heel programma rond op te zetten, of om daarom in de media het in bijna alle gevallen over deze punten te hebben, en dan nog op de typische demagogische manier dat gaat me tever. Er zit geen geld in de pocket van Mohammed. Ik denk dat Mohammed zelf ook een probleem heeft. Het probleem voor ons is dat ze met teveel zijn. |
|
|
|
|
|
|
#898 | |
|
|
[quote]
Citaat: