![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#402 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
We zullen eens zien of de Molenbekenaren het inderdaad zo belangrijk vinden dat niemand zich moeit met de kledij van vrouwen die zelfs niet de hunne zijn!!!!
|
|
|
|
|
#403 | |
|
|
Citaat:
Ook bepaalde wijken in Hasselt zijn al goed, Genk, ... Kies maar. Keuze te over zou ik zo denken.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 juni 2012 om 14:54. |
|
|
|
|
|
|
#404 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#405 |
|
Banneling
|
AnarchoChristophe,
Het lijkt dat jij bij het maken van normatieve conclusies gebruik maakt van een formeel systeem, namelijk de logica. Hierbij enkele vragen: 1) Klopt mijn conclusie? 2) Welke logica hanteer jij (naam en/of axiomastelsel)? 3) Op welke basis concludeer jij dat de door jou gehanteerde logica te verkiezen is boven andere bestaande logica's? |
|
|
|
|
|
#406 |
|
|
Dat heb ik toch net uiteen gezet?
Je ging er niet op in maar probeert mijn persoon belachelijk te maken. Het stond er nochtans wel.
|
|
|
|
#407 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
IK kan er simpelweg geen touw aan vast knopen, als jij in een rokje of kleding met weinig bedekking wilt lopen. Dan doe je dat toch lekker?
|
|
|
|
|
|
#408 | |
|
|
Citaat:
Dat lijkt me ook een bijzonder logische redenering. De diversiteit gaat serieus ten onder als we allemaal dezelfde landen creëren, terwijl deze landen er al zijn. Als zij een land willen mèt sociaal zorgsysteem èn hun regels, kunnen ze toch gewoon ons zorgsysteem in eigen land kopiëren? Niemand verbiedt hen dat. En dan is tenminste heel de Maghreb geholpen in plaats van enkel degenen die tot hier geraken.
|
|
|
|
|
#409 | |
|
|
Citaat:
(Ik heb het voor alle duidelijkheid over kleding zoals deze bv http://acties.otto.nl/images/details...ed60af57ea.jpg ) Maar denk je dat ik dat ongestoord kan in bepaalde buurten?
|
|
|
|
|
#410 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wanneer jij erg onzeker overkomt, zal je vast en zeker opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgen. Maar nu snap ik alsnog je punt niet. |
|
|
|
|
|
|
#411 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#412 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#413 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#414 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#415 | |
|
|
Citaat:
![]() Al de slachtoffers van verkrachtingen en aanrandingen zullen het graag horen: ze stralen onzekerheid uit. Over wat ben ik dan onzeker Nietzsche? Over mijn kleding? Geloof me vrij, je wordt niet, en niemand, wordt daar met rust gelaten. Dat heeft niks met uitstraling te maken. Er wordt geselecteerd op kledij, nogmaals. Pas de dag dat ik elvendertig zonnebanksessies heb ondergaan, mijn haar heb zwargeverfd en onder een hoofddoek heb verstopt of in een knotje heb, en volledig bedekt ben al is het 30 graden, dan zal ik misschien met rust gelaten worden. Moet ik volgens u overigens rondlopen met een air alsof ik in het gevangeniswezen heb gezeten?? Deze vind ik echt wel memorabel. Krijg je opmerkingen van allochtonen? Het ligt aan uw persoonlijkheid. Werk aan jezelf, en je zal vrij door Molenbeek en andere ingepalmde wijken kunnen flaneren, in zomerse tenue. Heu: ![]() Maar ik snap dat je deze kronkel moet maken, want het is de enige manier om deze toestanden ooit voor jezelf goed te praten, om te voorkomen dat je jezelf ambetant voelt door je inconsequentie.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 juni 2012 om 15:22. |
|
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik hoef helemaal niets te geloven dat jij zegt, ik heb een vriend en die heeft een erg afwijkende kledingstijl. Maar hij word nooit lastig gevallen, simpelweg omdat hij redelijk groot en sterk is, en ontzettend zelfverzekerd. Het ligt dus wel degelijk aan je lichaamshouding. |
|
|
|
|
|
|
#417 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het ligt wel aan een totaal foute mentaliteit van jonge moslims die denken dat vrouwen die geen hoofddoek dragen" erom vragen"! Wie daar slachtoffer van wordt heeft dat niet aan zichzelf te wijten. |
|
|
|
|
|
|
#418 |
|
Banneling
|
Vrouwen die een beetje onzekerheid uitstralen worden inderdaad in bepaalde buurten (maar ook daarbuiten) systematisch lastig gevallen met tot fysieke agressie toe, dit meestal als zij alleen zijn.
|
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|