Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2012, 15:17   #61
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
LOL.

Over discussie-vervalsing gesproken.

Laten we hopen dat je lichamelijke integriteit of die van de mensen waarvan je houdt niet beschadigd wordt door zo'n verstopte mens.

Overigens, voor jou hetzelfde. Je mag eens met me meekomen door Molenbeek op een warme dag, of enig andere wijk als jij dat wenst. Kijk eens naar de reacties van uw lieve knuffelpubliek?

Iemand met rust laten en in vrijheid laten aandoen wat hij of zij wil?? Zelfs de niet-Moslim vrouwen krijgen niet de vrijheid om te dragen wat ze willen!!!
Dat laatste is zeker waar. En dat is zeker ook een discussie waard.

Maar die Boerka verbod is verkeerd tot op het bot.

En wat uw trips naar Molenbeek betreft...

Het secretariaat van de partij waar ik bij ben, is gevestigd in Molenbeek. Ik kom er dus vaak genoeg. Daarvoor heb ik jou niet nodig.

styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 15:17   #62
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
dus het probleem is dat omdat 1 op de 10000 eventjes slim wilt zijn, dat de overige 9999 eronder moeten lijden?

Amai. mooie rechtstaat. Snap je?
Wie gaat eronder leiden??

De vrouwen zijn bevrijd, want ze moeten niet meer luisteren naar de compleet gestoorde en paranoïde wens van hun man.

De westerse veiligheid komt niet in het geding, daar anonimiteit niet mogelijk is.

Enkel de Moslim-man kan er niet mee lachen natuurlijk, dat hij zijn vrouw niet meer volledig onder de knoet kan houden.
De terrorist uiteraard ook niet, net zoals de hoerenloper niet, de hoer zelf niet, de overvaller niet, ...

Behoor jij tot één van die categorieën? Dan heb je inderdaad alle reden om verstopt over straat te lopen met hand en tand te verdedigen.
Alleen maar hopen dat je zelf niet omkomt bij de collateral damage, bv een raidje op een supermarkt door mensen onder van die tenten, die zich dan in de burka stroom zullen verder begeven.

(Burka-stroom uiteraard, want als deze wet wordt goedgekeurd heeft geen enkele Islamitische vrouw nog een excuus om niet verstopt over straat te gaan!!)
Oud 3 juni 2012, 15:19   #63
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (neo)geopolitiek Bekijk bericht
Durf jij één Islamitische staat noemen waar de politie diplomatisch en vriendelijk praten, zonder rekening te houden met de individuen die hun schare maandloon proberen te upgraden met "baqshis"
laat die islamitische maar aan de kant, noem mij eens één staat tout court waar de politie diplomatisch en vriendelijk is?
Oud 3 juni 2012, 15:24   #64
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neen, een slechte wet hoeft men niet na te leven. Wat zou het nut daar nu van zijn? Op uw manier hadden de joden nog niet eens mogen reclameren toen ze vergast werden, want volgens de wet was alles in orde. Hadden ze maar democratisch de wet moeten wijzigen...
Oud 3 juni 2012, 15:26   #65
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Wie gaat eronder leiden??

De vrouwen zijn bevrijd, want ze moeten niet meer luisteren naar de compleet gestoorde en paranoïde wens van hun man.

De westerse veiligheid komt niet in het geding, daar anonimiteit niet mogelijk is.

Enkel de Moslim-man kan er niet mee lachen natuurlijk, dat hij zijn vrouw niet meer volledig onder de knoet kan houden.
De terrorist uiteraard ook niet, net zoals de hoerenloper niet, de hoer zelf niet, de overvaller niet, ...

Behoor jij tot één van die categorieën? Dan heb je inderdaad alle reden om verstopt over straat te lopen met hand en tand te verdedigen.
Alleen maar hopen dat je zelf niet omkomt bij de collateral damage, bv een raidje op een supermarkt door mensen onder van die tenten, die zich dan in de burka stroom zullen verder begeven.

(Burka-stroom uiteraard, want als deze wet wordt goedgekeurd heeft geen enkele Islamitische vrouw nog een excuus om niet verstopt over straat te gaan!!)
groentje toch.

Ik herinner me je van mijn eerste dagen hier op dit forum.

Het verbaast me hoe iemand van links denkend compleet kan opschuiven naar rechts en idioot.

Misschien het effect van uw groene partij?
Oud 3 juni 2012, 15:32   #66
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
De Belgische politie is een aanfluiting

Na de fraude en passieve corruptie in Limburg, na de zattemansgedoe in Gent met mijnheer De Wolf, na allerlei corrupte gedoe houdt de politie zich bezig met arme vrouwen die niets verkeerd doen en die niemand lastigvallen en voor spanning zorgt,

Ondertussen gaan de criminelen verder met het binnenrijven van het geld en met het uithollen van de Belgische economie door zwarte circuits, NEEN, de Belgische politie acht het prioritair om een echte Belgische bekeerde vrouw "Stephanie D" te pesten en lastig te vallen met 6 man

Verder nog hoe is het mogelijk dat zij in het ziekenhuis is beland, men zegt: de politie jouw vriend???? Aaah ja???

De politie moet zich bezighouden met de echte problemen zoals drugs, diefstal en de verkrachters enz....

Laat die Burqa en Niqaab dragende vrouwen MET RUST en hou je bezig met de ECHTE PROBLEMEN
Is dat die "arme" vrouw die met een kopstoot een agente haar neus brak?
En die heel goed wist dat ze met haar nihaab die het gezicht volledig bedekt de wet overtreedt?
De politie houdt zich terecht bezig met vrouwen die de wet niet respecteren, uw Allah staat niet boven de wet, wen er maar alvast aan.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 15:39   #67
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat laatste is zeker waar. En dat is zeker ook een discussie waard.

En wat uw trips naar Molenbeek betreft...

Het secretariaat van de partij waar ik bij ben, is gevestigd in Molenbeek. Ik kom er dus vaak genoeg. Daarvoor heb ik jou niet nodig.

Ik vind uw mening gezwam, omdat vrouwen, net zoals mannen het recht hebben deel uit te maken van een publieke ruimte zonder zich te moeten bedekken en als schimmen over straat moeten,en de samenleving het recht heeft die gelijkheid te verdedigen, zelfs tegenover vrouwen die zich onderwerpen aan sektarisch gedachtengoed.

Het boerkaverbod verdedigt vrijheden die vrouwen hier bevochten hebben, we gaan die beweging niet overnieuw doen, omwille van zelfverkozen achterstelling uit naam van een ideologie die vrouwen degradeert tot derde rangsburgers.

Wie daarmee niet kan leven, moet een land kiezen waar sektarisch gedachtengoed tot de norm verheven werd. Maar wanneer je hier wilt verblijven, zal je de gelijke rechten van mannen en vrouwen respecteren, zo eenvoudig is dat.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 15:48   #68
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik vind uw mening gezwam, omdat vrouwen, net zoals mannen het recht hebben deel uit te maken van een publieke ruimte zonder zich te moeten bedekken en als schimmen over straat moeten,en de samenleving het recht heeft die gelijkheid te verdedigen, zelfs tegenover vrouwen die zich onderwerpen aan sektarisch gedachtengoed.

Het boerkaverbod verdedigt vrijheden die vrouwen hier bevochten hebben, we gaan die beweging niet overnieuw doen, omwille van zelfverkozen achterstelling uit naam van een ideologie die vrouwen degradeert tot derde rangsburgers.

Wie daarmee niet kan leven, moet een land kiezen waar sektarisch gedachtengoed tot de norm verheven werd. Maar wanneer je hier wilt verblijven, zal je de gelijke rechten van mannen en vrouwen respecteren, zo eenvoudig is dat.
Tuurlijk, hier is alles peis en vree en hebben we echt niks aan ons hoofd, alleen jammer van die boerka dragers die de sfeer komen verpesten.
Oud 3 juni 2012, 16:36   #69
NoTuma
Provinciaal Statenlid

NoTuma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk, hier is alles peis en vree en hebben we echt niks aan ons hoofd, alleen jammer van die boerka dragers die de sfeer komen verpesten.
Ben blij dat we u hebben kunnen overtuigen, welkom bij het clubje van de realisten...
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 16:37   #70
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je geen argumenten hebt hoor.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 16:42   #71
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Je kunt ook gewoon zeggen dat je geen argumenten hebt hoor.
geen argumenten?

ik zei dat in plaats van dat de wet makers zich bekommeren om de tientallen duizenden vrouwen, veelal single moeders of gescheiden vrouwen, die weliswaar alle vrijheid hebben om te kleden hoe zij zich willen, maar ondertussen echt geen fatsoenlijk leven meer hebben onder dit soort arbeidssysteem en de lonen, dat de wet makers dus zich bezighouden met enkele boerka dragers, zogezegd in naam van vrijheid voor vrouwen, maar compleet nalaten om de sociaal-economische voorwaarden te scheppen dat de voruwen, gesluierd of niet gesluierd, echt kan bevrijden.

argumenten genoeg?
Oud 3 juni 2012, 16:44   #72
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
geen argumenten?

ik zei dat in plaats van dat de wet makers zich bekommeren om de tientallen duizenden vrouwen, veelal single moeders of gescheiden vrouwen, die weliswaar alle vrijheid hebben om te kleden hoe zij zich willen, maar ondertussen echt geen fatsoenlijk leven meer hebben onder dit soort arbeidssysteem en de lonen, dat de wet makers dus zich bezighouden met enkele boerka dragers, zogezegd in naam van vrijheid voor vrouwen, maar compleet nalaten om de sociaal-economische voorwaarden te scheppen dat de voruwen, gesluierd of niet gesluierd, echt kan bevrijden.

argumenten genoeg?
Mijn fout.

Ik had misschien moeten benadrukken dat je argumenten ook nog eens hout moesten snijden.
Oud 3 juni 2012, 16:46   #73
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Een boerka verbod zal misschien ervoor zorgen dat vrouwen die het uit eigen wil droegen, dat niet meer zullen doen.

Maar een boerka verbod zal nul komma nul hulp zijn voor vrouwen die het verplicht van hun man moeten dragen. Integendeel zelfs, deze vrouwen gaan nog meer onder druk komen en van het straatbeeld verdwijnen. Ze gaan, dankzij de Belgische wetten, veroordeeld worden tot een leven binnenshuis, ver van sociale contacten en een maatschappelijk leven.

Dank u, Belgische progressievelingen voor jullie zaligmakende wetten.
Oud 3 juni 2012, 16:49   #74
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een boerka verbod zal misschien ervoor zorgen dat vrouwen die het uit eigen wil droegen, dat niet meer zullen doen.

Maar een boerka verbod zal nul komma nul hulp zijn voor vrouwen die het verplicht van hun man moeten dragen. Integendeel zelfs, deze vrouwen gaan nog meer onder druk komen en van het straatbeeld verdwijnen. Ze gaan, dankzij de Belgische wetten, veroordeeld worden tot een leven binnenshuis, ver van sociale contacten en een maatschappelijk leven.
Wie zegt dat ? Heb je daar bewijzen voor ?

Ze zullen toch ooit eens moeten buitenkomen.
Oud 3 juni 2012, 16:52   #75
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dank u, Belgische progressievelingen voor jullie zaligmakende wetten.
Staat er dan in de Belgische wet dat de man baas is over de vrouw? Ik kan me dat artikel niet direct herinneren?
Oud 3 juni 2012, 16:52   #76
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Mijn fout.

Ik had misschien moeten benadrukken dat je argumenten ook nog eens hout moesten snijden.
Dat is dan uw (blinde) visie.

Alleenstaande vrouwen (met kinderen) staan stevast in de top drie van armoede cijfers...

Vrouwen worden nog altijd gediscrimineerd op de arbeidsmarkt. Er is nog altijd die onzichtbare glazen plafond...

Vrouwen die kinderen hebben moeten ofwel een enorme hap uit hun (zoal) krappe budget besteden aan kinderopvang, ofwel zich (deels) afsluiten van de arbeidsmarkt, met alle gevolgen van dien...

...

Dit zijn argumenten die staal snijden, laat staan hout. Alleen krijg ik dit niet uitgelegd aan mensen met zagemeel in hun kop.

In plaats van de vrouwen sociaal economisch echt te bevrijden van de juk van de mannen-maatschappij, hebben de heren politici in Brussel en hun lakeien bij de politie niks beters te doen dan zich bezig houden met wat enkele meters stof.

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 3 juni 2012 om 16:55.
Oud 3 juni 2012, 16:54   #77
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat ? Heb je daar bewijzen voor ?

Ze zullen toch ooit eens moeten buitenkomen.
o excuseer, en welke bewijzen heb jij aangevoerd die moeten bewijzen dat een boerka verbod zaligmakend is voor (onderdrukte) vrouwen? Misschien heb ik iets gemist.

Lees alleszins dit opinie stuk in Demorgen.

http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...-vooruit.dhtml
Oud 3 juni 2012, 16:56   #78
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is dan uw (blinde) visie.

Alleenstaande vrouwen (met kinderen) staan stevast in de top drie van armoede cijfers...

Vrouwen worden nog altijd gediscrimineerd op de arbeidsmarkt. Er is nog altijd die onzichtbare glazen plafond...

Vrouwen die kinderen hebben moeten ofwel een enorme hap uit hun (zoal) krappe budget besteden aan kinderopvang, ofwel zich (deels) afsluiten van de arbeidsmarkt, met alle gevolgen van dien
Fascinerend.

Kun je hier echter een aparte draad voor maken, want hier hoort het niet thuis. Hier bespreken we het moslimfundamentalisme in de vorm van een boerka, hetgeen voor de vrouwen in kwestie een volledig isolement in de maatschappij betekent.

Glazen plafond, kinderopvang... hebben daar allemaal geen spat mee te maken.

Citaat:
In plaats van de vrouwen sociaal economisch echt te bevrijden van de juk van de mannen-maatschappij, hebben de heren politici in Brussel en hun lakeien bij de politie niks beters te doen dan zich bezig houden met wat enkele meters stof.
Hoe ? Het verbieden van de boerka zodat vrouwen meer uit hun isolement kunnen komen, lijkt mij een prima eerste stap.

Het is gemakkelijk om vanop de zijlijn te kankeren, maar kom zelf eens naar voor met wat goede initiatieven.
Oud 3 juni 2012, 16:56   #79
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
o excuseer, en welke bewijzen heb jij aangevoerd die moeten bewijzen dat een boerka verbod zaligmakend is voor (onderdrukte) vrouwen? Misschien heb ik iets gemist.

Lees alleszins dit opinie stuk in Demorgen.

http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...-vooruit.dhtml
Allang gelezen. Ik sluit me eerder aan bij het standpunt van Vermeersch, ook verschenen in De Morgen.
Oud 3 juni 2012, 16:58   #80
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is geen reden om als een bende losgeslagen islamitische varkens het kot op stelten te zetten in Mollahmollahbeek.

Ons land, onze wetten, onze waarden en normen.

Zoek een job, leg dat pedofiel boekje van de profeet weg en maak er iets van.

Anders verkas je maar terug naar de zandbak.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be