![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nu is er eens een allochtone die graag zou hebben dat de flikken in Molenbeek Nederlands praten, heb je weer commentaar Laatst gewijzigd door giserke : 4 juni 2012 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als die opmerking van positief gediscrimineerd suikertje-met-undercover functie enkel diende om de agenten weer eens een veeg uit de pan te geven, dan behandel ik dat zoals het hoort.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 juni 2012 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mad, bro? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#206 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een hersenschudding is geen verwonding volgens jou?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze mag blij zijn dat het daar bij bleef.
Ze moet niet tegenwerken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat krijg je van kopstoten te geven waardoor andere mensen hun neus en tanden breken hé man. Beter eerst wat meer lessen kickboksen volgen misschien? dan had ze alvast een betere techniek geleerd.
(als ik men mijn hoofd een kopstoot tegen de muur geef, heb je dan ook zoveel compassie met mij als ik er een schedelbreuk aan over houd?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 juni 2012 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En blijkbaar is hij niet de énige Nederlandstalige in Molenbeek: http://www.brusselnieuws.be/artikel/...-provinciestad Enkele fragmentjes : "... Woensdagavond 15 februari, zes uur. Wanneer we uit metrostation Ossegem stappen, worden we aangeklampt door een man van Maghrebijnse origine. Met Hollandse tongval vraagt hij de weg naar de gemeentelijke feestzaal, waar de avond zal plaatsvinden. ..." "... Aan de ingang treffen we zowaar burgemeester Moureaux aan, die ons de hand schudt en welkom heet. Het is de eerste keer dat we Moureaux spontaan Nederlands horen spreken. ..." "... Twee Nederlandstalige jongedames vragen aan de infostand van de dienst Nederlandstalige Cultuur hoeveel Vlamingen er in Molenbeek wonen. “Zo’n tien procent,” klinkt het. ..." (10% van 94.000 = 9.400) "... Met “Ik zou graag mijn kinderen naar het Nederlandstalig onderwijs sturen,” leidt een man van Congolese origine zijn vraag in. “Kunt u me helpen?” Hoewel het niet tot de corebusiness behoort, probeert de dienst Nederlandstalige Cultuur de man toch te helpen. Hij wil graag onze taal leren, en zijn kinderen moeten hem voorgaan. Even later voert een vrouw met hoofddoek een gesprek in het Nederlands. Ook over onderwijs. ..." Zie ook: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...eek_KOPSTUKKEN fragment: "... Molenbeek heeft op dit moment twee Nederlandstalige schepenen. Dat is eerder uitzonderlijk voor een Brusselse gemeente. De meeste van de 19 gemeenten van het Gewest hebben geen of maximaal één Nederlandstalige schepen. In Molenbeek is dat anders. Jef Van Damme (SP.A) is er momenteel schepen van Mobiliteit, Nederlandstalig Openbaar Onderwijs en Nederlandstalige Cultuur. Jan Gypers (Open VLD) is schepen van Openbare Reinheid, Groene Ruimte en Leefmilieu. ..." Als Toemaatje/Uitsmijter: http://www.molenbeek.be/vie-politiqu...lers-communaux GEMEENTERAADSLEDEN: "... VLAAMS BELANG Jean REGA (VB) Joris CLAESSENS (VB) ..." Dus ja: de Molenbeekse politieagenten MOETEN ook Nederlands (leren) spreken, zelfs als ze daar eigenlijk geen goesting voor hebben. Daar sta ik op!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ook!
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zal ze de politie pas kopstoten kunnen geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf dat moment is een normale conversatie niet meer mogelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor u misschien wel, Pericles, voor mij is het een buurgemeente, en hoe sneller ze weer (een flink pak) 'Vlaamser' wordt, hoe beter.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen vond ik die opmerking van suikertje in deze totaal niet ter zake doende, omdat de agenten die de meute oproerkraaiers moesten in toom houden nu eenmaal geen nederlands moesten spreken tegen dat zootje ongeregeld. (de paar Nederlandse Marokkanen die de België route volgen om hun postorderbruid te kunnen importeren tot daar gelaten).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 juni 2012 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Tante Fouad zit schapen te fokken, we moeten nog even wachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je wat te hard een kopstoot geeft is dit gevolg
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |