![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar zijn er specifieke verboden die alleen voor allochtonen gelden ? En wat soort eenheid bedoelt u eigenlijk ? Ik bedoel maar moet ik me zorgen beginnen maken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij versta je de grap helemaal niet!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en andersom: enkel autochtonen mogen niet in hun blootje rondlopen, allochtonen willen dat gewoonweg niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 juni 2012 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() - Halaleten dat in vraag wordt gesteld. Over kosher eten wordt geen woord gerept, dat terzijde.
- hoofddoekenverbod - verbod op de boerka - discriminatie op de werkvloer - discriminatie binnen het onderwijs - En nog veel pesterijen gericht naar de moslimgemeenschap. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
|
![]() De allochtonen zullen deze pestregels niet blijven pikken.
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
|
![]() Dan rest er hen alleen nog: opkrassen naar waar het beter is. Wie ben ik om Belca en zijn gesluierde concubines tegen te houden?
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 4 juni 2012 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij Vlamingen zijn het alvast grondig beu, dus we zullen de uitkeringen voor nieuwe Belgen afschaffen, gedaan met profiteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kunnen hun misschien verenigen in de "bash the fascists" groep.
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar heb je in je dagelijkse leven zoal last van? Ik stel de vraag niet om je uit te lachen, maar ik vraag het me serieus af... Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat de rechten die moslims hier hebben, in geen enkel islamitisch land gegarandeerd worden voor niet-moslims, maar ik ben er ook van overtuigd dat alles beter kan. Alleen zie ik totaal niet in waarom een boerka-verbod kwaad bloed zou moeten zetten bij de moslimgemeenschap. De boerka is geen islamitische verplichting, het is een tribaal erfstuk dat in de islamitische cultuur is geslopen als toegeving om de islam beter in die bepaalde streken intrede te laten doen waar het kledingstuk als normaal werd beschouwd. De burka is vrouwonvriendelijk van oorsprong, en heeft verder niks met de islam te maken. Het dient enkel om zich af te zetten tegen de open, tolerante samenleving waardoor de islam hier kan beleefd worden, en getuigt precies van de onwil om de vrijheid van godsdienst te aanvaarden. Zie dat toch eens in en neem daar nu eens in godsnaam afstand van!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je hangt hier op krek dezelfde wijze het extremistische slachtoffer uit als Kallikles, die zelfs al hoopt op de dag des oordeels om recht te laten zegevieren voor al het onrecht dat moslims wordt aangedaan.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb niet snel problemen met autochtonen. Ik weet hoe ik met een autochtoon dien om te gaan. Met racisme zal ik irl dan ook niet snel te maken hebben. Komt het eens voor, dan zal mijn wraak zoet zijn. Maar ik zie en hoor dagelijks dat bepaalden zich meer en meer met de moslims gaan bezighouden. De rellen in Molenbeek waren voor mij althans de druppel. Ik heb een bloedhekel aan de shariamannen maar ik zal er alles aandoen om mijn zusters te beschermen en op te komen voor hun rechten. Ook de dames in boerka. Ik reageer straks op de rest van je reactie.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 4 juni 2012 om 19:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
|
![]() Het dringt niet door hé? Wij, gematigden worden al jaar en dag over eenzelfde kam geschoren en in het marginaal, extremistisch hoekje gestampt. Wat verwacht je dan eigenlijk van ons? Kallikles heeft gelijk!
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gematigde moslims... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
|
![]() Zelfs uw autochtone vrienden van de CDH en de PS laten jullie extremisme en verzet tegen de inheemse wetten vallen. Valt je euro nog niet?
![]() |
#260 | ||
|
![]() Citaat:
Ons extremisme en verzet? Ja jongen, natuurlijk.
![]() |
![]() |