![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1161 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is dan dan misschien uw genialiteit die opspeelt ? |
|
|
|
|
|
|
#1162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De vraag stellen is ze beantwoorden.
|
|
|
#1163 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#1164 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daar hebben we de outing van het miskende genie!
|
|
|
|
#1165 |
|
|
Gezien u nog enkel wat smijt met scheldwoorden en wat gemorrel ad hominem moet ik er van uit gaan dat uw argumentatief arsenaal volledige gedepleteerd moet zijn.
Dat verwondert mij om twee redenen. 1/ Het kan toch niet anders dan dat de NVA veel meer pijlen op zijn boog moet hebben of vergis ik mij hier? 2/ U bent toch de slimmerik van dienst (Ik weet het: u wordt wat gehinderd door, laat mij een eufemisme gebruiken, intellectueel minder gefortuneerden zoals Stuyk en Effect ed)?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 5 juni 2012 om 16:32. |
|
|
|
|
|
#1166 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben alleen ontgoocheld dat met vele VB-types niks constructiefs aan te vangen valt als het erover gaat de Belgische macht te verkleinen en de Vlaamse te vergroten. Niks, echt niks. Ik had iets anders van u verwacht, maar u laat zich zover gaan in zelfbeklag en zelfafbraak dat het werkelijk teveel wordt. Citaat:
![]() Citaat:
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 5 juni 2012 om 16:38. |
|||
|
|
|
|
|
#1167 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Ik noteer geen argumenten. Laatst gewijzigd door stuyckp : 5 juni 2012 om 17:02. |
|
|
|
|
|
|
#1168 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Rare jongens die VB-ers klagen en zagen en vooral zelf over de schreef gaan. |
|
|
|
|
|
|
#1169 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zou zeggen zet me in de schaduw, en voor een keer doe het dan eens zonder beledigingen allerhande want daar zijn jullie wel sterk in. Laatst gewijzigd door stuyckp : 5 juni 2012 om 17:09. |
|
|
|
|
|
|
#1170 | |||
|
|
[quote]Ofwel heeft u zich van smiley vergist
Ofwel vindt u het gegeven "die Gedanken sind frei" niet echt fijn Ofwel vindt u mijn vaststellingen niet leuk* Ofwel bent u niet echt fier op het feit dat ik die vaststelling heb gedaan *: ni aantrekken...ook ik heb mijn mindere dagen hoor... [quote] Citaat:
Of wacht effe: dit is misschien het moment waar ik al maanden zit op te wachten. U, supporter van de NVA, gaat mij, supporter van het VB, hic et nunc uitleggen hoe u "constructief" met ons gaat samenwerken terwijl de top drie van de partij waar u voor supportert van de daken schreeuwt dat zij NOOIT zullen samenwerken met ons. Wachtend op uw ongetwijfeld verhelderende verklaring verblijf ik ondertussen in gespannen anticipatie....... Citaat:
Zelkfafbraak? Moi? De geschiedenis is de geschiedenis...u mag dat gerust zelfbeklag noemen...als u wil wil ik er wel nog een mooi strikje rond breien maar ik kan de geschiedenis nu eenmaal niet veranderen. De Vlaming heeft de afgelopen 180 jaar grotendeels door eigen schuld serieus op zijn kl*ten gekregen van een volkje dat numeriek half zo groot was als het onze...zelfbeklag of geschiedkundig feit...u mag kiezen..... Citaat:
|
|
|
|
#1171 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Terwijl er zoveel nuttige dingen mee te doen vallen. Citaat:
Citaat:
Praten zullen u en ik maar kunnen de dag dat u begrepen hebt dat partijen voor mij gebakken lucht zijn, en dat ik enkel geïnteresseerd ben in menselijke kwaliteiten. Citaat:
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 5 juni 2012 om 18:16. |
||||
|
|
|
|
|
#1172 | |
|
|
Citaat:
Ik? You wish... Not on my level bro....
|
|
|
|
#1173 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is het voor ons allen, naar eigen zeggen niet-partijgebonden ambetanteriken, dan écht niet mogelijk om ons éérst - ieder op zijn/haar manier, en telkens wanneer dat mogelijk blijkt in 'gemeenschappelijk front' - te richten tegen onze gemeenschappelijke vijand, te weten de rotstaat Belgique, en ons pas nadat die rotstaat ons niet langer hindert weer met elkaars splinters en balken in de ogen bezig te houden? 't Is maar een vraag, hé.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 5 juni 2012 om 18:26. |
|
|
|
|
|
|
#1174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met dwangmatige zeurkousen kunt ge niks aanvangen, me dunkt. Meer nog, we zullen gaan moeten besluiten dat ze eigenlijk onze échte tegenstanders zijn.
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 5 juni 2012 om 18:33. |
|
|
|
|
|
|
#1175 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Indien dat niet het geval zou zijn, dan heb ik nog werk aan m'n winkel.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#1176 | |||
|
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Wij zitten hier op een politiek forum. Iemand die mij komt vertellen: "wij moeten als Vlaming samenwerken en daarom ga ik op een partij stemmen die absoluut niet wil samenwerken met de partij waar jij op gaat stemmen". Een pathetische sukkel, minder intellectueel gefortuneerd en daardoor zwaar gefrustreerd , van diezelfde partij komt mij vertellen: "u bent een racist maar u moet zich als Vlaming constructief opstellen" splinters? balken? Een ganse houtverwerkingsindustrie bedoelt u? Wil u mij eens even uitleggen hoe en vooral waarom ik met die gozers "constructief" zou moeten en kunnen samenwerken? 't is maar een vraag hé.... Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 5 juni 2012 om 19:16. |
|||
|
|
|
|
|
#1177 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe komt het dat ik steeds uw quotes moet corrigeren ? Kan u niet correct quoten ? Wat doet die achterlijke [quote] daar steeds linksboven ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 5 juni 2012 om 19:03. |
|
|
|
|
|
|
#1178 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hoop dat u daarmee Egidius niet bedoelt, want die heeft nooit ofte jamais zoiets beweerd.
|
|
|
#1179 | |
|
|
Citaat:
Daarom wil ik mij hiervoor bij u ook verontschuldigen. Evenwel moet ik u zeggen dat ik aan het werk ben en slechts heel even en heel snel kan reageren...ik kan nu eenmaal niet alles gaan rangschikken...no time...u moet weten...dit forum is voor mij een ontsnapping annex ontspanning tussen het werk door...
|
|
|
|
#1180 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|