![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp je wat ik bedoel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Ik denk niet dat er tegenwoordig nog veel mensen zijn die dat ontkennen. Doch, ik denk niet dat u snapt wat ik bedoel. Ik bedoel eerder dat er bepaalden zijn die sommige "Stalins" of "Hitlers" goedpraten als het gaat om andere "Stalins" of "Hitlers" te verwijderen. En soms die "Stalins" of "Hitlers" actief gaan steunen.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de een niet al te netjes is, maakt het andere niet goed of zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe noem jij een volgeling van een pedofiel dan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze houden toch van hun profeet? dus zijn het toch pedofielenliefhebbers. Ik kan er niks anders van maken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() In navolging van die redenering is het dan perfect normaal dat ik u,mezelf en alle westerlingen slavendrijvers, uitbuiters, folteraars, enz. noem. De Westerse beschaving is een terroristen-beschaving. Perfect legitiem.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 6 juni 2012 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem Mohammed weg en er schiet niks van islam over. dus waarover heb je het in feite?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 juni 2012 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Neem de bijbel weg en er schiet niets van het christendom over. Waarover heb je het in feite en waarom ga je steeds de kwestie uit de weg?
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien de topicstarter een beschaafd taalgebruik had gehanteerd, zoals zichzelf-respecterende volwassen mensen doen, had het thema ongetwijfeld besproken en bediscusieerd kunnen worden. Hopelijk zijn er mensen met dezelfde bezorgdheden en/of overtuigingen die wél de nodige verstandelijke bagage en volwassenheid bezitten, want op deze wijze iets trachten aan te klagen is niets meer dan dansen voor een blinde en zingen voor een dove. Laatst gewijzigd door Havana : 6 juni 2012 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Als men ergens "bomben"auf moet gooien is het wel op jodenhaters en antisemieten zoals u. Die palestijnen mogen in feite nog blij zijn dat ze in Israël mogen wonen. Ik had ze persoonlijk 1 voor 1 met een goeie trap van men maat 44 Hugo boss schoen de grens met Jordanië overgetrapt.
Laatst gewijzigd door Dazi Martina : 7 juni 2012 om 01:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb weinig linkse animo gezien bij de duizenden syrische,egyptische,pakistaanse,afghaanse burgerdoden die NIET door de VS of westerse mogendheden zijn gedood... Blijkbaar vinden juliie het alleen een probleem als er een westerse vinger in de pap zit... On Topic : Israêl heeft al een halve eeuw bewezen dat zijn atoomarsenaal louter defensief is...wat ik niet durf te beweren van de rest daar in de buurt.. En het is zowat de 'braafste' staat in de regio op het gebied van mensenrechten en geweld tegen (eigen) burgerbevolking... Niet helemaal zuiver op de graat maar in die regio maar een drop in de regen.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 7 juni 2012 om 06:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Dat moet pijnlijk zijn..lijden aan de ideologische vorm van een identiteitsstoornis...geboren worden en leven in een maatschappij waar je je niet thuis voelt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw post werd gemeld bij de moderatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Lekker verklikken. Uw had een perfect geknipte baan gehad als STASI-agent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |