![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Lokaal Raadslid
|
![]() advocaat is "bezig", meer kan ik nog niet vertellen, verzkering doet moeilijk, hadden we al verwacht maar we gaan toch door tot onze dochter de juiste medische hulp krijgt, ik verwacht dat haar examens finaal de mist gaan ingaan...
dat krijg je dus als je hulp zoekt in de jeugdzorg, geven zelf toe dat ze al maanden had moeten doorgestroomd zijn, dat er in die 5 maanden in kompas geen enkele hulpverlening is opgestart en dan die domme beslissingen van hogerhand die haar(en de hele familie) nog meer de afgrond in duwden... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed dat je deze draad hebt opgestart. Ik hoop dat hiermee andere mensen inzien dat die diensten vooral dienen voor kinderen die géén thuis hebben, of werkelijk ongeschikte ouders (drugsgebruik vb.) zodat die kinderen kunnen worden opgevangen. Maar dat ze aub stoppen met zich met pubers te moeien die een moeilijke periode doormaken en die doodnormale ouders hebben die zich in alle bochten wringen om hun kinderen gedurende die moeilijke periode proberen te begeleiden, zonder dat ze teveel schade oplopen voor de rest van hun leven (studies)!! Men kan van iemand die reeds vier kinderen door de puberteit heeft geloodst toch moeilijk veronderstellen dat die geen ervaring heeft met pubers. Zeker niet als de "hulpverleners" zelf nog in hun adolescentie zitten. Er wordt ook totaal geen toekomstplanning gemaakt want op hun 18de laten ze ze los. En daar zitten ze dan met de gebakken peren. Niet dat de "opvoedsters" daar een probleem mee hebben. Degenen die zich weldegelijk inzetten op de juiste manier worden zelfs ontslagen (eigen ervaring met de enige dame die de juiste actie nam).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 juni 2012 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Lokaal Raadslid
|
![]() dag circe, inmiddels weten we dat ze dinsdag ruzie met hem had(verleden week) omdat hij haar niet mee wou wegnemen uit kompas...
ze/we begrijpen niet goed waarom ze daar nu weg wou want ze zou toch in zijn stad/dorp terecht komen en dat is toch wat ze wou? begeleidster waarmee ze het 3 x lapte, werkt zelf nog niet zo lang daar, alsook de jongeren steunen elkaar daar op, is niet gemakkelijk daar en ik kan me voorstellen dat het niet gemakkelijk was, eentje de loop op(voor de 4de keer die week), de anderen onrustig, je weet niet of nog eentje ging lopen, politie en ouders verwittigen maar ik heb vandaag "iets" horen vallen of de politie nu wel of niet verwittigd was 's nachts door hem en of dit waar was want dan zou het schandelig zijn dat ouders niet verwittigd werden dat ze nog leeft maar dat politie dit zou kunnen gedaan hebben uit angst dat ze moesten ploeg sturen bang dat familie opnieuw zou langs gaan en dat het weer uit de hand zou lopen?? ben benieuwd hoe het nu verder gaat gaan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is voor mij een weet en voor U een vraag jongen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Lokaal Raadslid
|
![]() intussen even verder met het "verhaal"
advocaat krijgt via telefoon geen afspraak met jeugdrechter vast, morgen zou hij zelf tot op het gerecht gaan maar...morgen staat ook de intake op het programma van haar nieuwe "thuis" ja zo zal ik het noemen, ga aan haar vragen of dit haar nieuwe thuis wordt? alsook zal ik haar de medische verslagen onder haar neus duwen van haar 2 zussen en haar papa... die trouwens morgenmiddag binnen moet om namiddag nog geopereerd te worden van zijn neusfractuur hoe zei onze jongste het weer?wij vielen "haar" familie aan? ga haar vragen of ze op vaderdag op bezoek komt bij papa, wil ze niet, geen probleem, ben ik zaterdag en zondag daar 4h lang om een boek te lezen en zij weer in de badkamer op te sluiten, want dit kan zo niet verder... 1 van de zonen vermoedt dat ze op het communiefeest geproefd heeft van de vrijheid en er tegen op ziet om opgesloten te gaan zitten en daarom ook wel een beetje op hem boos is omdat ze op hem verliefd is jaja, dus zal ik vragen of dit haar nieuwe thuis wordt... vandaag samen met de kinderen naar politiebureau gegaan om klacht neer te leggen, komt er ene bij, ja, je moet wel 14 dagen werkonbekwaam zijn en de jongere dochter:neen, neen, op het andere politiebureau zeiden ze maar 10 dagen... hij, niet te goe gezind, zal ik eens gaan navragen... dan is de agent die ons hielp, een héééle tijd weggebleven en kwam met papieren terug: ja, sinds februari is er iets veranderd en zijn we verplicht deze papieren aan u te geven, neemt u deze maar mee thuis en leest deze eens op uw gemak en neem dan maar terug contact op, papieren of je wel of niet een advocaat zou nemen, want....iedereen is verdachte in de vechtpartij mijn vraag, ik ben niet geslagen en heb niet geslagen alleen stond er ene gek met een mes te zwaaien, ik wil een klacht wegens bedreiging met een dodelijk wapen, ja mevrouw, dan bent u ook een verdachte tot ze het op het parket uit maken... en die ene rare, is d�*t de connectie daar op het bureau????????? want die andere agent, zei dat die bende daar zeer bekend stond en vroeg of wij hem geen duidelijke foto konden bezorgen van de daders?????????? strange, strange, strange.... allè, lees net dat morgen een nieuwe mannelijke consulent gaat erbij zijn, den derde, hoop weer gene nog met pampers! ik braak ervan dat die klotejeugdrechter niks doet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Lokaal Raadslid
|
![]() en de nachtmerrie wordt groter...
bij de intake in zijn stad gehoord van een begeleidster van kompas dat de politie om 3h 's nachts al wist waar ze was!! en dat ze toestemming hebben gegeven dat onze dochter bij hem mocht blijven!dat had de politie beslist!! hoe?zei begeleidster?wisten jullie dat niet?NEEN!! bleek kompas ook op de hoogte geweest te zijn! en om 8h heb ik die uit hare nest gebeld om te vragen of ze enig nieuws van onze dochter had?neen, TOTAAL GEEN NIEUWS!! nu zei onze dochter ook dat ze niet bij zijn ouders had overnacht maar met hem in de auto!!terwijl zij dachten dat ze bij zijn thuis was!! en de hele godv...nacht bij elke auto ben ik in doodsangst geweest dat er iets met onze dochter was gebeurd! toen ik terug kwam, uurtje geleden naar kompas gebeld, zei die ene begleider(die zei dat ze toen nog niet meer vroegen waar ze zat toen ze wegliep) dat de collega wel degelijk al om 8h had gezegd contact op te nemen met de politie, niet waar, want ik heb dit uit eigen beweging gedaan, ik ga dit dadelijk terug opzoeken! ben zo kwaad!! en bij de intake heeft ze al persoonlijk met een hulpverleenster mogen praten en ja hoor, onze dochter wil vooral nu rust maw ze wil voorlopig thuis niet meer op bezoek komen!!..... en ja hoor, ik had al tegen die nieuwe consulent(pamper) gezegd dat ik al sinds 16 maart met jeugdrechter wil spreken maar enige dat je daar uit krijgt:wat wil onze dochter, wil ze drugs, wil ze een vent van 50?doe maar op meisje, ga vooral niet lopen is hun visie!! en volgens die consulent heeft jr gevraagd wat kompas als straf had genoemen, 1 keer niet op bezoek en zaterdag komt hij weer...dus ok voor jr! advocaat kreeg jr ook niet te zien, alleen te horen gekregen dat hij weer vanaf volgende week weer 2x op bezoek mag gaan... en die l..consulent zei ook nog blijkbaar in gezinscontext(daar kwam het op neer) maar ja dochter heeft de boel daar al om haar vinger gewonden en ze zit er nog niet eens, die jonge begeleiders trappen er allemaal in! het is wel de leefgroep die beslist of ze er komt maar dat zal wel gebeuren! maar dit loopt echt niet goed af! sommigen zeggen het van in de media te gooien, politieagenten die beslissen een meerderjarige met een minderjarige de nacht te laten door brengen en dat ouders gedwongen worden een sexueel grensoverschrijdende relatie toe te staan ze vroegen ook waarom mijn oudste dochter bij intake was en niet mijn man, ik zei te wachten tot iedereen rond tafel zat om uit te leggen.. en ben toen gestart, wel dochter, je hebt je papa een vroege vaderdag bezorgd, terwijl wij hier zitten, ligt je papa momenteel op de operatietafel want hij wordt nu geopereerd van zijn neusbreuk geen reactie en dan ineens, ja maar zo heeft het wel niet gegaan, er zijn genoeg getuigen die het aan de venster gezien hebben hoe jullie kwamen vechten! euh dochter, er was, je mama, papa, 2 zussen en hun lieven en een tante, denk je nu echt dat wij met 7 personen gaan vechten tegen een bende van 15?? ja maar, ik heb het wel anders gehoord....er dringt niks binnen bij haar ![]() en nu, wat nu, ik weet het niet meer?? klacht indienen bij comité p tegen die politieagente? klacht indienen tegen kompas? ergens hoger stappen dan die jr?want mijn rechten als ouder worden geschonden omdat ik haar niet te zien krijg... in de media gooien? advocaat heeft natuurlijk nog niks van verzekring gehoord ivm optreden als advocaat bij jrbank ivm verdwijning en voor niks gaat de zon op? WAT KUNNEN WIJ NOG DOEN IK WIL MIJN DOCHTER TERUG EN WEG UIT DAT CRIMINEEL MILIEU!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Lokaal Raadslid
|
![]() zie je!op 4 juni 00.26 had ik het neergepend dat kompas niks wist en dat ik zelf politie had gebeld en die zeiden toen zelfs nog niks te weten, ze hebben allemaal gewacht tot ze in kompas terug was!!
wat afschuwelijke mensen zijn dat allemaal! ik wens niemand rap iets toe maar ze moesten ook eens een nacht in doodsangst zitten om hun kind en nergens niks horen terwijl de politie al op de hoogte was!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een regelrechte schande. het gaat van kwaad naar erger. Jullie als ouders worden beschouwd als partij van het 27ste knoopsgat!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Lokaal Raadslid
|
![]() we gaan klacht indienen bij comité p wegens toelating politie minderjarige/meerderjarige
we zouden nieuwe beschikking krijgen dat ze naar zijn stad zou gaan en dan kunnen we in beroep gaan en krijgen automatisch(even) andere rechter ik hoop echt dat dit iemand wordt met verstand.... inmiddels andere familieleden op de hoogte en iedereen vindt dit ONBEGRIJPELIJK de reacties van politie en de jeugdrechter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ik heb mijn dochter zelfs gevraagd of ze op de doodsbrief moet staan als mijn vader komt te overlijden, dit raakt haar zelfs niet eens...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om ijskoud van te worden ![]()
![]() |
![]() |
#616 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
(hij weet niet eens dat er geen verdere kankerbehandeling meer volgt, vroeg onlangs wat hij nu feitelijk had, heeft korte termijngeheugen beschadiging opgelopen bij zijn operatie van het verwijderen van een niertumor, de alzheimer is ook ingezet, zijn zus en broer/onlangs overleden hadden dit ook) zich moet zorgen maken over onze dochter terwijl dit net andersom moet zijn, ze kwam er bijna dagelijks over de vloer, was zeer geliefd bij de familie! ik praat nu heel koud over mijn vader, de persoon waar ik het diepste respect voor heb, in de jaren 70 toen nog geen ziekenkas tussen kwam in buitenlandse operaties, is hij naar frankrijk met mijn zus getrokken, in belgie was ze opgegeven en dankzij die operaties daar heb ik nog een lieve, soms eigenzinnige jongere zus hij heeft dag en nacht gewerkt en ik heb hem veel geholpen in zijn overuren, ik heb zijn vertwijfeling meegemaakt... maar ik kan nu niet mijn gevoelens laten "overheersen" bij mijn vader nu, ik heb niet de kracht om over 2 personen "zorgen" te hebben,lichamelijk ben ik er wel om hulp te bieden maar ik heb geleerd dat dit een soort van zelfbehoud is van het lichaam om er niet aan onderdoor te gaan, ik klink heel koud nu over mijn vader maar ben bij vorige kankerkuur dagelijks met hem voor zijn bestralingen geweest... ik weet dat ik ga instorten maar daar heb ik nu niet de tijd voor, ik focus me alleen nu maar op mijn dochter die ik probeer uit de invloed van dat criminele milieu te krijgen en daar gaat momenteel mijn laatste energie naartoe... neen, echt, moest morgen iets met mijn vader gebeuren, ikzelf als moeder zou niet willen dat ze op de doodsbrief komt te staan, ze heeft vandaag duidelijk aangegeven dat ze momenteel "rust" wil, zoals de hulpverleners dikwijls tegen mij zeiden, zeg ik het nu zelf:dit verhaal kennen we al... we staan momenteel 6 maanden terug, totale afwijzing van de familie... vandaag mijn man dan nog geopereerd van die vechtpartij, oudste zus die bij intake was en deze avond in tranen me opbelde omdat het haar ook teveel werd... enig idee nynorsk wat dit met ons gezin doet als je die leugens van politie of kompas krijgt te horen of ontmaskerd worden? mijn oudste dochter is veel gepest tijdens schooltijd, heeft een hele weg afgelegd en uitgegroeid tot een dame waar ik zéééééér trots op ben maar dat dat meisje deze avond een set-back kreeg dat ze even terug het vertrouwen in volwassenen kwijt is doordat onze dochter in haar verliefdheid de boel manipuleert? neen, vanavond is dit tè veel, echt, als onze dochter ons verstoot, kan ik dit op papier ook, alhoewel ze in mijn hart altijd zal bestaan... en doe geen moeite nynorsk, probeer het niet te begrijpen, dit zou je verstand te boven kunnen gaan...je hebt ècht geen idee wat dit allemaal met een mens kan doen, er zijn grenzen aan mensen hun incasseringsvermogen... het laagste waar momenteel een volwassene zich tot kan verlagen is de zin gebruiken:ik begrijp je... er zijn mensen die weten wat wij mee maken maar je moet in hun schoenen gestaan hebben... zoek ik hier medeleven?misschien... maar vooral tips/raadgevingen wat we nog allemaal kunnen doen als de kl... jeugdhulp ouders tegen de muur zetten ipv hulp aanbieden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Lokaal Raadslid
|
![]() allè, de histoire gaat verder, volgens die politieagente heeft zijn nooit gezegd dat dochter mocht blijven overnachten met hem, wie is in dit verhaal nu de leugenaar??
tegen wie moet je dan nog klacht indienen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#619 |
Lokaal Raadslid
|
![]() raar genoeg hebben wij nog altijd geen pv kunnen laten opmaken bij politie wegens slagen en verwondingen,
ter plaatse zeiden ze dat mijn man eerst naar dr moest gaan dan op afspraak in bureau papier in handen geduwd met onze rechten op een advocaat of niet, moesten we eerst maar eens thuis lezen nieuwe afspraak vandaag, waren op tijd, krijgen te horen dat die agent nèt weg geroepen was en als we zaterdagnamiddag of avond niet kinden terugkomen euh, dan zitten ze volgens hun eigen zeggen bij verdwijning van dochter met maar 1 ploeg voor 60000 personen, zie ik ze niet pv's opmaken vroegen dan of we niet in onze fusie bij politie pv mochten laten opmaken, mocht zei die agent we waren net geen 5 minuten weggereden met het gedacht op nog een ander bureau de pv's te laten opmaken toen we ineens telefoon op gsm kregen van politieagent van onze fusie om morgen een afspraak bij hem te maken???was dit op nog geen 5 min doorgebeld van die ene zijn stad naar onze politiedienst, is dit niet raar? hij zei dat we mochten verklaringen afleggen, neen, zei ik, pv's laten opmaken, ging volgens hem niet want er was al een pv opgemaakt?????????????????? houden ze ons aan het lijntje zodat andere partij misbruik ervan kan maken?speelt politie onder 1 hoedje? morgennamiddag wordt er een pv geweigerd, gaan we naar nog een ander bureau en wordt de varkenstal uitgemest op de 2 bureau's... Laatst gewijzigd door gast2 : 13 juni 2012 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Lokaal Raadslid
|
![]() er zou een pv opgemaakt zijn van de "vechtpartij"-lees aanval op 4 juni, 2 dagen na het gebeurde, we zijn verklaringen mogen afleggen bij het bestaande pv?en nu is iedereen ineens verdachte?we konden bij het parket ons niet laten registreren als benadeelde/slachtoffer omdat we opstaan, zoals iedereen zegt politie(?), als verdachte??
morgen om 15.00h eindelijk afspraak, na 3 maanden vragen bij de jeugdrechter, onze dochter komt een uur later met hèm om nieuwe afspraken vast te leggen...en dan zullen we onze dochter al 2 weekends niet meer gezien hebben... |
![]() |
![]() |