![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eurofascisme, nog maffer dan de creationisten die denken dat de wereld in 4004 vc werd geschapen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Banneling
|
![]() De markten en het IMF zijn het eens dat de toekomst van de euro enkel kan verzekerd worden door de totale bancaire, fiscale en monetaire unie.
Ze zijn het eens, dat hulp aan afzonderlijke staten maar pleisters zijn op een houten been. |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Letterlijk wel te verstaan. Dat u deze totalitaire, fascistische staat in wording (openlijk) steunt, zou zwaar bestraft moeten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jij zorgt wel voor amusement, maar niet voor argument |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Merkel wil niet afdokken zonder fiscal compact, en ze heeft groot gelijk. Zolang blijft de crisis duren. Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 15 juni 2012 om 10:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waaruit moet blijken dat dat pact de "enige oplossing" is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Banneling
|
![]() Osborne -Brit- weet het best:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Banneling
|
![]() Het boek "DE ONZICHTBARE HAND DIE ONS WURGT. Hoe de poenscheppers van de financiële sector de Amerikaanse droom kaapten en nu de Europese Unie gijzelen" kan gratis gedownload worden: http://www.bartstaes.be/pdf/DeOnzich..._BartStaes.pdf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De centrale banken zijn echter ook al klaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juni 2012 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeggen ze. Maar die centrale banken hebben al zoveel gezegd. Na iedere verhoging van de staatsschuld zeiden ze zelfs dat het nodig was.
Laat de boel failliet gaan dan krijgen wij het nog op onze kap en niet onze kinderen en kleinkinderen. We sleuren er ons wel door, hebben we al altijd gedaan. Zo niet creëren we de nieuwe slavernij voor onze kinderen. (is reeds bezig, maar nog niet te laat). |
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Banneling
|
![]() Derde stembeurt onderweg in Griekenland.
Gelijkspel, met waarschijnlijk Samaras aan zet, maar zonder mogelijkheden. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juni 2012 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ideaal zou een PASOK-ND coalitie zijn. Die gaan niet anders kunnen dan de Europese dictatuur aanvaarden, wat voor Griekenland een langzame doodstrijd betekent. Daar kan Syriza zware oppositie tegen voeren, zodat het tegen de volgende verkiezingen (die sowieso niet lang gaan uitblijven) de absolute meerderheid haalt.
Ondertussen blijft het "Griekse virus" lekker verspreiden naar Spanje, Italië, Portugal en Frankrijk en misschien zelfs Belgique. De fundamenten van Euroreich raken zo steeds verder verrot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Banneling
|
![]() Bon
Het wordt dus center-links coalitie en geen sprake van Grexit Pasok plus nea democratia => 151 zetels. Meerderheid plus 1, op 300 De verplichtingen worden nagekomen en slechts de termijn van het memorandum zal verlengd worden. Net zoals de endgame voor de €-zone. Die wordt nu ook weer eens naar het oneindige verschoven zonder vervaldatum. ![]() ![]() ![]() ![]() A narrow escape, maar die Tsipras, die ongeluksbrenger, kreeg het deksel op de neus. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juni 2012 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Banneling
|
![]() En de gouden dageraad komt niet meer op 's morgens.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#640 |