![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() Doet mij trouwens denken aan alweer een gat in de markt; burqas met kevlar padding, voor het grootst mogelijk comfort tijdens stenigingen. Laatst gewijzigd door Liederik : 15 juni 2012 om 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vettige praat met bier en worsten is ook verledentijd op de voetbal, want er staan vrouwen bij. Ze pakken ons alles af. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Terecht. Astronauten zitten vooral in de ruimte omdat men hun hersenen nodig heeft daarboven. Een goed paar handen kan van pas komen, maar grote fysieke kracht is nergens voor nodig. Bemanningsleden die zoveel mogelijk hersenen en handen per meegezeulde kilo leveren hebben dus de voorkeur boven exemplaren die meer vrachtkosten met zich mee brengen. Dus alle astronauten dienen kleine ventjes of vrouwen te zijn.
Nu ik er over nadenk kunnen ze zelfs het best dwergen (oke, oke, kleine mensen) sturen. Even grondig scannen op verwante gezondheidsklachten natuurlijk, maar als ze daar doorheen zijn leveren ze de grootste hersenen ten opzichte van het formaat van het pakketje.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 15 juni 2012 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind de namen die de Chinezen uitvinden gewoon heerlijk.
Een ruimtelaboratorium dat Hemels Paleis heet, dat is toch fantastisch. Daar kan iedere liefhebber van sci-fi bij beginnen dromen - nu ik erover nadenk : aanhangers van godsdiensten eigenlijk ook.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Eindelijk een paar lippen in de ruimte.
|
![]() |
![]() |