Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2012, 00:26   #281
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
...de Nederlanders zullen zijn die in feite gefrustreerd zouden moeten zijn. Maar nee blijkbaar zijn er nog altijd een aantal met een zeer grote bek. Daar is maar een oplossing voor ! Dichtkloppen.
Ik zie je 't al roepen ergens in Holland.

Citaat:
Dat er Belgen zijn die voor Nederland supporterden bij gebrek aan beters dat is puur landverraad.
Kennelijk ben je niet zo goed op de hoogte van de ontstaansgeschiedenis van....Belgie.

Een Belg is hooguit een abstract begrip. Behalve voor Vlaamse kruipers natuurlijk.

Citaat:
Ik hoef niet te zeggen wat zo'n mensen na de 2e oorlog gebeurde.
Nederlandstaligen die achter Nederland stonden? Wat gebeurde daar dan precies mee?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 02:03   #282
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Mensen, het is maar voetbal, wat maakt het allemaal toch uit.
Natuurlijk niet,maar toch wel vreemd dat u even later het volgende stelt....

Citaat:
C ronaldo zou je alleen wel helemaal kapot moeten maken, wat een arrogant en vervelend ventje is dat.
Het zit dus bij u blijkbaar een eind dieper dan u hier wil voorgeven....

Laar nou CR7 nu nog genadig zijn geweest voor het oranjeteam....

Hij had er nét zo goed nog 2 extra kunnen bijmaken om de vernedering compleet te maken...

Gaan voor europees kampioen naar eigen zeggen,en er gelijk uitliggen met 0 punten....

Zeg eens even ,hoeveel zichzelve op voorhand uitroepende favorieten hebben al hetzelfde gepresteert .....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 02:27   #283
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben je een beetje gefrustreerd?
Zei de man die met gespleten tong sprak. Warm en koud blazen tegelijkertijd is blijkbaar jouw handelsmerk. Dat maakt jouw vele posts hier op het forum waardeloos in mijn ogen. Jij draait dus niet alleen met de wind mee, hebt de ene keer een bepaalde mening over iets, en de andere keer over dezelfde zaak een totaal andere mening, maar komt volledig verwarrend over. Ik ga jouw posts tot mijn spijt niet meer au serieux kunnen nemen ofwel volledig moeten negeren. Met jouw valt niets aan te vangen. Noch vis noch vlees.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 06:59   #284
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

*Twee minuten stilte houdt voor van Marwijk's Oranje-carriere.*
Oud 18 juni 2012, 06:59   #285
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat kan, maar dan ben je geen echte voetballiefhebber.

Een echte voetballiefhebber interesseert het niet of er nu Chinezen of Nigerianen in het team zitten, zolang ze maar kunnen voetballen.

Je hebt namelijk twee soorten mensen die naar voetbal kijken.

1: Voetballiefhebbers.

2: Supporters (en die KUNNEN ook voetballiefhebbers zijn).
Je hebt grofweg twee soorten mensen: zij die naar sport kijken omwille van de sport op zich, en zij die dat doen uit nationalistische overwegingen. Er zijn bv. veel mensen die totaal niet geïnteresseerd zijn in een sportwedstrijd wanneer er geen Nederlanders of Belgen meedoen.

Zie in dit opzicht ook deze column van Hugo Camps: http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...gebeente.dhtml

De drijfveer van Camps hier is niet de sport, maar nationalisme. Hij verfoeit in zijn column het Vlaams nationalisme, maar doet dit door Belgisch nationalisme te belijden. Hoewel hij het ongetwijfeld niet graag zal horen, verschilt Camps in deze in niets van de radicale flamingant die tijdens de Ronde van Vlaanderen met de leeuwenvlag langs het parcours staat te zwaaien en voor Tom Boonen supportert. Alleen het landje is verschillend.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 07:23   #286
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
C ronaldo zou je alleen wel helemaal kapot moeten maken, wat een arrogant en vervelend ventje is dat.
Toch aan het balen precies ? Het mag, na een 0 op 9, terwijl de Duitsers 9 op 9 halen

Heb nog een opbeurend filmpje voor je : Cristiano Ronaldo

Maar wat een voetballer, dolde Van De Wiel en Vlaar helemaal tureluurs
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 07:23   #287
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Het is toch niet moeilijk te begrijpen wat hij bedoelt? Als twee clubs met een allegaartje huurlingen tegen elkaar spelen, boeit het toch helemaal niet wie er wint. De voetballers van elke ploeg hadden evengoed bij de andere ploeg kunnen zitten als die een beter contract had geboden. Het maakt de competitie zielloos en oninteressant.

Als Barcelona daarentegen enkel uit Catalanen bestond en het dan tegen een Castiliaans Madrid opnam, zou het tenminste een symbolische betekenis hebben.
ik kijk naar Barcelona als voetballiefhebber, meer zelf, als sportliefhebber. Of Messi nu een Catalaan, Portugees, Chinees of Argentijn is, interesseert me niet, hij doet zaken met die bal die magisch zijn.

Als basketter kijk ik vooral naar de looplijnen van die gasten, die zijn fenomenaal, die kunnen wij ook gebruiken. Die looplijnen zijn gecreëerd door een Nederlander, Cruyff , geperfectioneerd door een Spanjaard, Guardiola, op de mat gelegd door een rits nationaliteiten, maar vooral door een Argentijn, Messi.

We leven in een gemondialiseerde wereld, aan de top bestaan er geen nationaliteiten en ik heb daar op zich geen problemen mee hoor. Het grootste probleem is gewoon dat het geld teveel regeert, in alle grote sporten. Dat maakt dat jonge gasten uit kleinere landen zoals België, minder kansen krijgen in hun eigen clubs en daardoor minder goed kunnen doorstromen. maar dat is een ander verhaal.
Oud 18 juni 2012, 07:25   #288
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
*Twee minuten stilte houdt voor van Marwijk's Oranje-carriere.*
Zeker? het is niet omdat de 16 miljoen andere bondscoaches dat willen, dat het gebeurt hé.
Oud 18 juni 2012, 07:27   #289
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nederland trouwens verdiend uitgeschakeld, buiten de eerste 15-20 minuten gisteren waren ze nergens. Ronaldo was op z'n eentje al beter dan het gouden vierkant van Nederland.

ach, het is zoals Filip Joos gisteren zei, binnen 2 jaar staan ze op het WK en nemen ze revanche. Joos was trouwens volgens mij wel supporter van Nederland......
Oud 18 juni 2012, 09:00   #290
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is geen normale menselijke reactie tegenover mensen (Nederlanders) die zowat voorheen iedereen hebben overbluft, belachelijk gemaakt, zo ongeveer in je gezicht hebben geurineerd.

Zo'n reactie is bijna heilig en van een ongeziene vergevensgezindheid. Ik hou het dus in het oog opdat je deze nobele attitude zal verderzetten in al je volgende posts.

Bij een slag op je wang bied je echt je andere wang. Maar vergeet ook niet dat HOOGMOED een van de 10 hoofdzonden is waar de Nederlanders dan toch duidelijk tegen gezondigd hebben. Laat ze dan maar eerst eens naar de biecht gaan, dan zien we wel. Miljoenen mogen nu in afwachting wel de hemel vergeten.
Amai, nu voel ik mij echt geïntimideerd, zeg.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 09:06   #291
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Natuurlijk niet,maar toch wel vreemd dat u even later het volgende stelt....

Het zit dus bij u blijkbaar een eind dieper dan u hier wil voorgeven....

Laar nou CR7 nu nog genadig zijn geweest voor het oranjeteam....

Hij had er nét zo goed nog 2 extra kunnen bijmaken om de vernedering compleet te maken...

Gaan voor europees kampioen naar eigen zeggen,en er gelijk uitliggen met 0 punten....

Zeg eens even ,hoeveel zichzelve op voorhand uitroepende favorieten hebben al hetzelfde gepresteert .....
C ronaldo heb ik altijd al een irritant ventje gevonden, dat heeft niets te maken met de wedstrijd tegen Nederland.

Tegen Nederland was hij niet ontzettend goed, hij heeft veel betere wedstrijden gehad.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 09:06   #292
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zei de man die met gespleten tong sprak. Warm en koud blazen tegelijkertijd is blijkbaar jouw handelsmerk. Dat maakt jouw vele posts hier op het forum waardeloos in mijn ogen. Jij draait dus niet alleen met de wind mee, hebt de ene keer een bepaalde mening over iets, en de andere keer over dezelfde zaak een totaal andere mening, maar komt volledig verwarrend over. Ik ga jouw posts tot mijn spijt niet meer au serieux kunnen nemen ofwel volledig moeten negeren. Met jouw valt niets aan te vangen. Noch vis noch vlees.
U mad bro?
Oud 18 juni 2012, 09:07   #293
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Toch aan het balen precies ? Het mag, na een 0 op 9, terwijl de Duitsers 9 op 9 halen

Heb nog een opbeurend filmpje voor je : Cristiano Ronaldo

Maar wat een voetballer, dolde Van De Wiel en Vlaar helemaal tureluurs
België? Waar was België nou?

En C ronaldo heb ik altijd al irritant gevonden.
Oud 18 juni 2012, 09:08   #294
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Nederlandstaligen die achter Nederland stonden? Wat gebeurde daar dan precies mee?
In 1834 werden hun huizen leeggeplunderd en in brand gestoken door Belgicistische oproerkraaiers.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 09:09   #295
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Nederland trouwens verdiend uitgeschakeld, buiten de eerste 15-20 minuten gisteren waren ze nergens. Ronaldo was op z'n eentje al beter dan het gouden vierkant van Nederland.

ach, het is zoals Filip Joos gisteren zei, binnen 2 jaar staan ze op het WK en nemen ze revanche. Joos was trouwens volgens mij wel supporter van Nederland......
Als dit team nog goed blijft tot aan het wk, dan wordt het wk ook niets. Al die spelers zijn toch veel te oud, man.
Oud 18 juni 2012, 09:09   #296
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U mad bro?
Wie is dat eigenlijk?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 09:11   #297
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Zeker? het is niet omdat de 16 miljoen andere bondscoaches dat willen, dat het gebeurt hé.
Inderdaad, hij is toch te arrogant om naar de bevolking te luisteren.
Oud 18 juni 2012, 09:11   #298
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Wie is dat eigenlijk?
Weet ik het, een aardige jonge.
Oud 18 juni 2012, 09:16   #299
Johan217
Minister

Johan217's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een van de 10 hoofdzonden
Komaan zeg, zelfs de gemiddelde Humolezer weet beter

Even serieus nu:
http://www.brobible.com/girls/slides...s-at-euro-2012

Laatst gewijzigd door Johan217 : 18 juni 2012 om 09:21.
Johan217 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 09:34   #300
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Ik feliciteer Portugal met hun verdiende overwinning.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be