![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Effect kan zijn racistische aard werkelijk niet verbergen. Die werd mij nl op 2 manieren meteen duidelijk : - zijn afkeer voor Vlaanderen - het feit dat hij van moslims een ras maakt, met een verkapte suggestie dat die in zijn ogen een Uberras zijn, toch in vergelijking met de Vlamingen Tenslotte maant hij iedereen aan om moslims niet over 1 kam te scheren. Zelf laat de grote zedepreker daar weinig van merken tav de volgelingen van de PVV en VB. Hoe kunnen dergeljke bobo's geloofwaardig zijn als hun betoog doorspekt is met vooroordelen en haat voor een deel van het eigen volk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen al in het feit dat jij hem volledig gelijk geeft.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe naïef moet men zijn om te denken dat nationalisten of rechte mensen nooit genieten van al het exotische wat de culinaire wereld ons te bieden heeft? De tijd van 'een aardappel is vreemd en toch eten jullie aardappelen' of 'de leeuw is een dier uit Afrika, maar jullie dragen het wel op jullie vlag' is allang passé hoor. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() U interpreteert me bewust fout. Ik negeer geen problemen, integendeel die moeten opgelost worden. Maar de racismekaart is niet de juiste oplossing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 18 juni 2012 om 12:57. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als het over de Islam gaat, dan baseer je je niet op de frontmannen die overduidelijk racistisch zijn. Qua dubbele standaard kan dat wel tellen provinciaaltje.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Kan u mij eenduidig de frontman van de islam aanduiden? Degene wiens woord wet is voor iedere islamiet van gematigd tot extremist? Vergeet niet dat de paus in principe gezag heeft over uw denken.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 18 juni 2012 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mohammed lijkt me een vrij duidelijke frontman te zijn. De paus heeft trouwens geen enkel gezag over mijn denken. Ik ben geen Christen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als jij dat denkt, dan moet ik u teleurstellen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet wel naar alle kosten kijken.
![]() Of had je thuis nog een doosje liggen? |
![]() |
![]() |