Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2012, 11:58   #281
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Een inhoudelijke reactie, wat bijzonder.
.
Er heerst Staatsracisme en mijn eigen wetenschappelijk onderzoek naar de afgelopen holocaust 1933-1945 bewijst dat het de staat is die de holocausten organiseert en uitvoert. De stemmingmakerij tegen allochtonen, de opzettelijke verkeerde voorstelling van zaken waar het de sharia rechtsspraak betreft is een kwestie van de staatsmedia en de staat. Een toevallige coalitie van politieke opportunisten en zakkenvullers is niet de staat, maar is wel noodzakelijk om de misdaden van de staat een legalistisch tintje te geven..

In Nederland werden nog vóór de inval van de Duitse nazi vijand burgers als jood geregistreerd naar de Neurenbergse definitie van jood. Gemengde huwelijken werden tegengegaan. Gemengd gehuwden konden tijdens de bezetting hun leven redden door zich door Nederlandse artsen te laten steriliseren. De joden die de vernietigingskampen hadden overleefd kregen een zeer slecht onthaal en de beroving en schenden van hun mensenrechten ging gewoon door in Nederland, terwijl men meer dan genoegzaam bekend was met de verschrikkingen van de gaskamers en de lampenkappen van mensenhuid van Hitler.

Dit vormt voor mij het bewijs dat de Nederlanders wisten wat de joden die in in volgepropte dierenwagons naar Polen werden verstuurd te wachten stond, de Nederlanders wilden hun joodse medeburgers vernietigd zien. Wat men nu vertelt over de holocaust is een compleet verzonnen verhaal.

De reden waarom ik dit aanhaal voor de achterban is dat de allochtonen, dus ook de zwarte christenen, nu in de rol van joden worden geplaatst en men, de staat, een holocaust tegen hen aan het voorbereiden is. Wat in de eerste plaats een gigantische roofpartij is. De witte loosers op dit forum, drugsgebruikers en imbecielen die niet mee kunnen in hun eigen land, gaan in jullie mooie koophuizen gaan wonen en slapen tussen jullie linnen beddegoed.

Wanneer de oorlog tegen Iran begint, zullen wij moeten vluchten om lijf en leden te redden. Het heeft geen zin met deze mensen in discussie te gaan want holocausten is deel van wat zij onder beschaving verstaan. Leg eens aan aan Dajak uit dat koppensnellen onbehoorlijk is.
Oud 19 juni 2012, 14:04   #282
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Snowflake de Gorilla
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 14:39   #283
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een inhoudelijke reactie, wat bijzonder.
.
Er heerst Staatsracisme en mijn eigen wetenschappelijk onderzoek naar de afgelopen holocaust 1933-1945 bewijst dat het de staat is die de holocausten organiseert en uitvoert. De stemmingmakerij tegen allochtonen, de opzettelijke verkeerde voorstelling van zaken waar het de sharia rechtsspraak betreft is een kwestie van de staatsmedia en de staat. Een toevallige coalitie van politieke opportunisten en zakkenvullers is niet de staat, maar is wel noodzakelijk om de misdaden van de staat een legalistisch tintje te geven..

In Nederland werden nog vóór de inval van de Duitse nazi vijand burgers als jood geregistreerd naar de Neurenbergse definitie van jood. Gemengde huwelijken werden tegengegaan. Gemengd gehuwden konden tijdens de bezetting hun leven redden door zich door Nederlandse artsen te laten steriliseren. De joden die de vernietigingskampen hadden overleefd kregen een zeer slecht onthaal en de beroving en schenden van hun mensenrechten ging gewoon door in Nederland, terwijl men meer dan genoegzaam bekend was met de verschrikkingen van de gaskamers en de lampenkappen van mensenhuid van Hitler.

Dit vormt voor mij het bewijs dat de Nederlanders wisten wat de joden die in in volgepropte dierenwagons naar Polen werden verstuurd te wachten stond, de Nederlanders wilden hun joodse medeburgers vernietigd zien. Wat men nu vertelt over de holocaust is een compleet verzonnen verhaal.

De reden waarom ik dit aanhaal voor de achterban is dat de allochtonen, dus ook de zwarte christenen, nu in de rol van joden worden geplaatst en men, de staat, een holocaust tegen hen aan het voorbereiden is. Wat in de eerste plaats een gigantische roofpartij is. De witte loosers op dit forum, drugsgebruikers en imbecielen die niet mee kunnen in hun eigen land, gaan in jullie mooie koophuizen gaan wonen en slapen tussen jullie linnen beddegoed.

Wanneer de oorlog tegen Iran begint, zullen wij moeten vluchten om lijf en leden te redden. Het heeft geen zin met deze mensen in discussie te gaan want holocausten is deel van wat zij onder beschaving verstaan. Leg eens aan aan Dajak uit dat koppensnellen onbehoorlijk is.
Als er iemand gemengde huwelijken wil tegengaan zijn het wel de moslims zelf. Ze mogen dat zelfs niet van hun geloof. Ik hoef mij daarbij niet baseren op de voorstelling van de staat en de media wat betreft de Sharia. Als ik de Koran lees weet ik zeker hoe de vork aan de steel zit.

Me dunkt dat jij niet goed weet wat er speelt onder de bevolking, laat staan Vlaams Belangers.
Oud 19 juni 2012, 14:55   #284
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Als er iemand gemengde huwelijken wil tegengaan zijn het wel de moslims zelf. Ze mogen dat zelfs niet van hun geloof. Ik hoef mij daarbij niet baseren op de voorstelling van de staat en de media wat betreft de Sharia. Als ik de Koran lees weet ik zeker hoe de vork aan de steel zit.

Me dunkt dat jij niet goed weet wat er speelt onder de bevolking, laat staan Vlaams Belangers.
Me dunkt dat jij een vrouw met een hoofddoek wil trouwen? Waarom is dat, zijn onze Vlaamse zusters niet goed genoeg?

Hijab

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 juni 2012 om 14:57.
Oud 19 juni 2012, 15:04   #285
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Me dunkt dat jij een vrouw met een hoofddoek wil trouwen? Waarom is dat, zijn onze Vlaamse zusters niet goed genoeg?

Hijab
Ik ben al getrouwd, met een zwarte, dus van mij moet je alvast geen etnische zuiveringen verwachten. Maar om te antwoorden op jou vraag; als ze haar haat-ideologie jegens mij en mijn mede-kaffers afzweert kan dat.
Oud 19 juni 2012, 15:07   #286
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben al getrouwd, met een zwarte, dus van mij moet je alvast geen etnische zuiveringen verwachten. Maar om te antwoorden op jou vraag; als ze haar haat-ideologie jegens mij en mijn mede-kaffers afzweert kan dat.
Sommige nazi's hadden joodse vrouwen.

Jullie zijn een moordzuchtige natie van rovers, jullie projecteren jullie kwade inborst op anderen, om een reden te vinden voor de slachtpartijen waar jullie al eeuwig in verwikkeld zijn. Als ik je adres wist zou ik zorgen dat deze arme zwarte vrouw, als ze bestaat, van je wordt weggehaald, evenals kinderen, mochten die er zijn.

Salam aleikum

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 juni 2012 om 15:09.
Oud 19 juni 2012, 15:14   #287
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Sommige nazi's hadden joodse vrouwen.

Jullie zijn een moordzuchtige natie van rovers, jullie projecteren jullie kwade inborst op anderen, om een reden te vinden voor de slachtpartijen waar jullie al eeuwig in verwikkeld zijn. Als ik je adres wist zou ik zorgen dat deze arme zwarte vrouw, als ze bestaat, van je wordt weggehaald, evenals kinderen, mochten die er zijn.

Salam aleikum
Wat mijn voorouders gedaan hebben interesseert me niet zoveel, ik was er niet bij. Over roven gesproken: kijk eens naar de statistieken in de Belgische gevangenissen.

"Als ik je adres wist zou ik zorgen dat deze arme zwarte vrouw, als ze bestaat, van je wordt weggehaald, evenals kinderen, mochten die er zijn."

En dan zijn wij de nazi's

Hypocriet tot en met.
Oud 19 juni 2012, 15:19   #288
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat mijn voorouders gedaan hebben interesseert me niet zoveel, ik was er niet bij. Over roven gesproken: kijk eens naar de statistieken in de Belgische gevangenissen.

"Als ik je adres wist zou ik zorgen dat deze arme zwarte vrouw, als ze bestaat, van je wordt weggehaald, evenals kinderen, mochten die er zijn."

En dan zijn wij de nazi's

Hypocriet tot en met.
Je geeft precies die stomme papegaai antwoorden waaruit jullie schuld steeds weer blijkt: jullie rijkdom is gestolen, jullie hebben de helft van je joden helpen vermoorden, jullie hebben handen afgehakt in Congo, het kwaad zit in jullie en jullie zogenaamde redelijke kritiek op allochtonen en moslims, komt uit de zelfde moordzuchtige koker. Nu bereiden jullie je voor op de vernietiging van Iran, dus moeten wij allemaal geïndoctrineerd worden dat de moslim slecht is en jullie goed zijn. Mensen wordt toch wakker!

Antwerpse Chocolade Handjes

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 juni 2012 om 15:21.
Oud 19 juni 2012, 15:26   #289
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je geeft precies die stomme papegaai antwoorden waaruit jullie schuld steeds weer blijkt: jullie rijkdom is gestolen, jullie hebben de helft van je joden helpen vermoorden, jullie hebben handen afgehakt in Congo, het kwaad zit in jullie en jullie zogenaamde redelijke kritiek op allochtonen en moslims, komt uit de zelfde moordzuchtige koker. Nu bereiden jullie je voor op de vernietiging van Iran, dus moeten wij allemaal geïndoctrineerd worden dat de moslim slecht is en jullie goed zijn. Mensen wordt toch wakker!

Antwerpse Chocolade Handjes
Jij denkt dus dat 'het kwaad' genetisch wordt doorgegeven? Hahaha.
Jij lijkt me gewoon een bange, onzekere moslim die de wereld leert kennen van achter zijn computertje op indoctrinerende radicale moslim-websites.
Oud 19 juni 2012, 15:31   #290
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij denkt dus dat 'het kwaad' genetisch wordt doorgegeven? Hahaha.
Jij lijkt me gewoon een bange, onzekere moslim die de wereld leert kennen van achter zijn computertje op indoctrinerende radicale moslim-websites.
Ik ben geen moslim, ik ken ze persoonlijk en mede vanwege mijn intensieve reizen in moslimlanden, ik spreek wat Turks. Niemand hoeft aan mij uit te leggen wie of wat moslims zijn. Het zijn gewone mensen die samen met anderen in vrede willen leven, en een goede oude dag willen hebben. Gelukkig ben ik niet hier opgebracht, dus ben ik niet geïndoctrineerd in dat racistische denken waarvan alles in Europa en vooral Nederland doordrongen is. Jullie zijn ook ontzettend irrationeel, dus ook niet vatbaar voor rationele argumenten. Ik denk niet dat het genetisch is, met mijn andere draden probeer ik dat te begrijpen en kom uit op jullie Zwarte adel die jullie voorouders, de lijfeigenen en horigen, levend op straat liet villen en de huid als schoenleder gebruikte. Blijkbaar zit jullie dat nog steeds dwars, terwijl wij Surinamers al voorbij slavernij zijn en elke witte Europeaan compleet veilig is in Suriname. Zo veilig zelfs dat eentje van jullie mijn lezing over blauw bloed is zwart bloed wilde verstoren in Paramaribo.

Surinamers hebben geen enkel probleem met Nederlanders, maar jullie regering wil regiemwisseling afdwingen en dat kan gewoon niet. Bouterse is democratisch gekozen terwijl zijn tegenstander ook geld van Nederland kreeg om kiezers met goederen om te kopen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 juni 2012 om 15:41.
Oud 19 juni 2012, 15:45   #291
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik ben geen moslim, ik ken ze vanwege mijn reizen in moslimlanden, ik spreek wat Turks. Gelukkig ben ik niet hier opgebracht, dus ben ik niet geïndoctrineerd in dat racistische denken waarvan alles in Europa en vooral Nederland doordrongen is. Jullie zijn ook ontzettend irrationeel, dus ook niet vatbaar voor rationele argumenten. Ik denk niet dat het genetisch is, met mijn andere draden probeer ik dat te begrijpen en kom uit op jullie Zwarte adel die jullie voorouders, de lijfeigenen en horigen, levend op straat liet villen en de huid als schoenleder gebruikte. Blijkbaar zit jullie dat nog steeds dwars, terwijl wij Surinamers al voorbij slavernij zijn en elke witte Europeaan compleet veilig is in Suriname. Zo veilig zelfs dat eentje van jullie mijn lezing over blauw bloed is zwart bloed wilde verstoren in Paramaribo.
"Jullie zijn irrationeel dus ik geef geen rationele argumenten meer". Goedkoop.
Mijn leefwereld en de leefwereld van de meeste Vlamingen staat zooo ver af van al het gezwans dat jij hier komt verkondigen. De meeste mensen zullen eens raar opkijken als ze jou bezig horen. Verwar aub de realiteit niet met jou hersenspinsels.
Ik heb overigens verschillende Surinaamse (ook zwarte) vrienden die gelukkig niet zo bekrompen zijn als jij. Volgens jou theorietje zou ik alle Duitsers moeten haten omdat mijn grootvader in de nek hebben geschoten... want "het kwaad zit in hen". Welnu, zo stom ben ik gelukkig niet.
Oud 19 juni 2012, 15:46   #292
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Surinamers hebben geen enkel probleem met Nederlanders, maar jullie regering wil regiemwisseling afdwingen en dat kan gewoon niet. Bouterse is democratisch gekozen terwijl zijn tegenstander ook geld van Nederland kreeg om kiezers met goederen om te kopen.
Dit is geen Nederlands forum..
Oud 19 juni 2012, 16:15   #293
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is geen Nederlands forum..
Maar ze laten ook Nederlanders toe, en ik weet meer van Nederland dan van Belgie, dus richt ik mij soms waar het belangwekkende zaken betreft die raken aan het wezen van de Staat vaker tot de Nederlanders, zoals in de kwestie van de Gullits die vanwege de baby voet van Ruud gaan scheiden, en Estelle die in de overgang is en een jonge hooligan in haar bed wil hebben.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 juni 2012 om 16:19.
Oud 19 juni 2012, 16:22   #294
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Maar ze laten ook Nederlanders toe, en ik weet meer van Nederland dan van Belgie, dus richt ik mij soms waar het belangwekkende zaken betreft die raken aan het wezen van de Staat vaker tot de Nederlanders, zoals in de kwestie van de Gullits die vanwege de baby voet van Ruud gaan scheiden, en Estelle die in de overgang is en een jonge hooligan in haar bed wil hebben.
Lijkt me eerder een ontwijkingsmanoeuvre maar doe maar wat je wilt.
Oud 19 juni 2012, 16:28   #295
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
"Jullie zijn irrationeel dus ik geef geen rationele argumenten meer". Goedkoop.
Mijn leefwereld en de leefwereld van de meeste Vlamingen staat zooo ver af van al het gezwans dat jij hier komt verkondigen. De meeste mensen zullen eens raar opkijken als ze jou bezig horen. Verwar aub de realiteit niet met jou hersenspinsels.
Ik heb overigens verschillende Surinaamse (ook zwarte) vrienden die gelukkig niet zo bekrompen zijn als jij. Volgens jou theorietje zou ik alle Duitsers moeten haten omdat mijn grootvader in de nek hebben geschoten... want "het kwaad zit in hen". Welnu, zo stom ben ik gelukkig niet.
Ik betwijfel of je vrienden ook schrijvers zijn die zaken uitgebreid bekijken en bestuderen. Verder heb ik al vroeg gemerkt dat witte mensen zich soms gedragen alsof de slavetijd nog niet voorbij is en dat je ze niet zomaar mag aanspreken op hun gedrag in heden en verleden. Ik kreeg soms het gevoel dat men een zwaap zou pakken om mij af te ranselen. Daardoor zijn vele allochtonen geintimideerd en vertonen huisneger en gatlikkers gedrag, dan jullie boosheid te riskeren en op straat gezet te worden of ontslagen waardoor de hypotheek niet betaald kan worden. Vrouwen vandaag vertonen ook dat zelfde onderdanig gedrag tegenover mannen, want ze weten dat hun zusters tot de dag van vandaag gewoon op elke straathoek worden verhandelt en legaal verkracht. Anil Ramdas schreef hoe hij meedeed met de moslimhaat van de redactie om erbij te kunnen horen. In Nederland zegt men dat de slager zijn eigen vlees niet kan keuren, dus betwijfel ik of jij je wel een goed beeld van jullie zelf kan vormen. Ik ben een buitenstaander, ik heb geen haat tegen jullie, maar wel zware kanttekeningen. Dat jullie steeds ontdekt worden naast een stapel lijken, met bebloede handen en toch weer een raar verhaal vertellen. Ik ben het inmiddels zat: teveel lijken, en het worden er steeds meer en ook in mijn naam en met mijn belastinggeld. Dat mijn geld gebruikt wordt zodat Maxima in jurken van € 5000 kan rondhuppelen en prinses spelen is één ding, het zijn erg mooie jurken, maar om mijn geld te gebruiken om kinderen en vrouwen in Afghanistan te bombarderen: dat wil ik gewoon niet hebben. Of godbetere een holocaust tegen allochtonen in Europa.

Citaat:
1. Was Jane Austen black?
Codfried, Egmond / 1st ed / Codfried / 2011

2. Will there be another Holocaust? = Komt er weer een Holocaust?
Codfried, Egmond / Codfried / 2010

3. Blue blood is black blood : the iconographical proof of a dominating black and colored European race who were a noble and royal elite (1500-1789) = Blauw bloed is zwart bloed : het iconografisch bewijs van een dominerende zwarte en gekleurde Europese natie die een adellijke en koninklijke elite was (1500-1789)
Codfried, Egmond / Codfried / [2009]

4. De vijand van de Neeger
Codfried, Egmond / Codfried / 2006-...

5. De vijand van de Neeger ; Dl. 1: Ongeediteerde correspondentie en columns 2004-2006
Codfried, Egmond / 1e dr / Codfried / 2006

6. Carmelita, Carmen!
Codfried, Egmond / 1e dr / Codfried / 2006

7. Maria Susanna Du Plessis (1739-1795) : dader of slachtoffer?
Codfried, Egmond / 8e bew. dr / Codfried / 2005

8. Belle van Zuylen's vergeten oma: Maria Jacoba van Goor (1687-1737) : een beknopte studie over zwarten en kleurlingen in Europa en Nederland door de eeuwen heen
Codfried, Egmond / 1e verb. dr / Codfried / 2005

9. Belle van Zuylen's vergeten oma: Maria Jacoba van Goor (1687-1737) : een beknopte studie over zwarten en kleurlingen in Europa en Nederland door de eeuwen heen
Codfried, Egmond / Codfried / 2004

10. Maria Susanna Du Plessis (1739-1795) : dader of slachtoffer?
Codfried, Egmond / 4e bew. dr / Egmond Codfried / cop. 2003

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 juni 2012 om 16:36.
Oud 19 juni 2012, 16:37   #296
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Lijkt me eerder een ontwijkingsmanoeuvre maar doe maar wat je wilt.
Wat bedoel je precies, wat wil ik precies ontwijken?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 juni 2012 om 16:37.
Oud 19 juni 2012, 16:54   #297
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik betwijfel of je vrienden ook schrijvers zijn die zaken uitgebreid bekijken en bestuderen. Verder heb ik al vroeg gemerkt dat witte mensen zich soms gedragen alsof de slavetijd nog niet voorbij is en dat je ze niet zomaar mag aanspreken op hun gedrag in heden en verleden. Ik kreeg soms het gevoel dat men een zwaap zou pakken om mij af te ranselen. Daardoor zijn vele allochtonen geintimideerd en vertonen huisneger en gatlikkers gedrag, dan jullie boosheid te riskeren en op straat gezet te worden of ontslagen waardoor de hypotheek niet betaald kan worden. Vrouwen vandaag vertonen ook dat zelfde onderdanig gedrag tegenover mannen, want ze weten dat hun zusters tot de dag van vandaag gewoon op elke straathoek worden verhandelt en legaal verkracht. Anil Ramdas schreef hoe hij meedeed met de moslimhaat van de redactie om erbij te kunnen horen. In Nederland zegt men dat de slager zijn eigen vlees niet kan keuren, dus betwijfel ik of jij je wel een goed beeld van jullie zelf kan vormen. Ik ben een buitenstaander, ik heb geen haat tegen jullie, maar wel zware kanttekeningen. Dat jullie steeds ontdekt worden naast een stapel lijken, met bebloede handen en toch weer een raar verhaal vertellen. Ik ben het inmiddels zat: teveel lijken, en het worden er steeds meer en ook in mijn naam en met mijn belastinggeld. Dat mijn geld gebruikt wordt zodat Maxima in jurken van € 5000 kan rondhuppelen en prinses spelen is één ding, het zijn erg mooie jurken, maar om mijn geld te gebruiken om kinderen en vrouwen in Afghanistan te bombarderen: dat wil ik gewoon niet hebben. Of godbetere een holocaust tegen allochtonen in Europa.
Betaal dan geen belastingen of ga in een moslim-land wonen waar ze allemaal verdraagzaam en vredevol zijn.
Oud 19 juni 2012, 16:58   #298
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Betaal dan geen belastingen of ga in een moslim-land wonen waar ze allemaal verdraagzaam en vredevol zijn.
Ik neem genoegen met zes maanden in Suriname en zes maanden in Holland, dank je wel. Als Surinamer heb ik verder niets in die landen te zoeken, want het Surinaamse goud is in 350 jaar tijd naar Nederland versleept. Maar zodra jullie weer beginen met gaskamers ben ik weg. Holocausten vormen deel van wat jullie als beschaving beschouwen, dus heeft debat met jullie totaal geen zin. Probeer een Dajak uit te leggen dat koppensnellen onbehoorlijk is. Racisme is een bevrijdingsideologie omdat de schrik jullie nog in de benen zit.
Oud 19 juni 2012, 17:01   #299
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik neem genoegen met zes maanden in Suriname en zes maanden in Holland, dank je wel. Als Surinamer heb ik verder niets in die landen te zoeken, want het Surinaamse goud is in 350 jaar tijd naar Nederland versleept. Maar zodra jullie weer beginen met gaskamers ben ik weg. Holocausten vormen deel van wat jullie als beschaving beschouwen, dus heeft debat met jullie totaal geen zin. Probeer een Dajak uit te leggen dat koppensnellen onbehoorlijk is. Racisme is een overdreven bevrijdingsideologie omdat de schrik jullie nog altijd in de benen zit.

Paradijselijk Suriname waar jullie jaloers op zijn. Ze hebben daar geen crisis, ze hebben een normale, stabiele meerderheidsregering en de voedselprijzen gaan met 20% omlaag.
Oud 19 juni 2012, 17:10   #300
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik neem genoegen met zes maanden in Suriname en zes maanden in Holland, dank je wel. Als Surinamer heb ik verder niets in die landen te zoeken, want het Surinaamse goud is in 350 jaar tijd naar Nederland versleept. Maar zodra jullie weer beginen met gaskamers ben ik weg. Holocausten vormen deel van wat jullie als beschaving beschouwen, dus heeft debat met jullie totaal geen zin. Probeer een Dajak uit te leggen dat koppensnellen onbehoorlijk is. Racisme is een bevrijdingsideologie omdat de schrik jullie nog in de benen zit.
De moslims gedragen zich echter helemaal niet als "onderdrukte" groep maar eerder als nazi's die zich superieur achten.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be