![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gemeld aan moderatie bye bye pindar
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18942 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18944 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() deed ik helemaal niet en iedereen kan het zien, maar een ubertrol als jij heeft dat toch niet door
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() het ultieme bewijs van zieligheid ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18946 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het telkens terugkomen onder een andere nick na te zijn geband idd
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18947 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om op Lex te antwoorden: Juist maar dan enkel met thermite. Weken nadien was heel afval nog aan het smeulen. Ook werden er sporen van thermite gevonden. Alle afval werd maanden nadien nog streng bewaakt nadat het naar een andere plaats vervoerd werd. Uiteindelijk werd alle afval verkocht !! Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 19 juni 2012 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18948 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voila, heb ik u weer iets bijgeleerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18949 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18950 |
Banneling
|
![]() Na mijn eerste post in deze draad ineens naar vanachter gesprongen.... Klopt volledig Al-Quaida is een uitvinding van de CIA. De extremistische moslims schuilen zich daarachter echter maar al te graag. En weten nog niet eens dat zo'n groepering nog niet echt bestaat. Bij wijze van spreken op dezelfde manier dat ze nog niet weten wat hun grote voorbeeld Mohamed (vrede zonder hem) zoal allemaal uitgevreten heeft. Zij hebben echter niets met 9/11 te maken. Period.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 19 juni 2012 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18951 |
Minister
|
![]() Ik heb altijd de theorie dat er geen vliegtuigen in de WTC zijn gevlogen vrij belachelijk maar niet zo lang geleden heb ik dan dit gezien:
http://www.youtube.com/watch?v=_cEn6...e_gdata_player Toevallig is dit mijn vakgebied (compositing) en weet ik perfect wat er mogelijk is en wat niet. Hier wordt een hele mooie presentatie uiteen gezet, perfect verstaanbaar voor de leek, hoe dat de live footage op 11/9 (ik krijg schijt van 9/11, zo schrijven we geen datums, pure branding en brainwashing is dit) werd gefaket. Enkele heel frappante fouten komen aan het licht. Gelieve eerst volledig te kijken voor je hier commentaar op geeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18952 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Allemaal propaganda van de nwo. Jezus christus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18953 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
False flag op's is de ideale dekmantel voor de US. Het doel wettigt de middelen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18954 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De uss cole is buiten dienst gesteld met een rubberbootje. De teneur is duidelijk voor wie wil zien. Citaat:
En een overtuigende versie aub, niet de conspiracy bullshit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18956 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18957 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier nochtans een poging om je te laten inzien dat Al Quaida in feite niet bestaat. Het Al Quaida spinsel http://www.youtube.com/watch?v=cHAwb...eature=related |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18958 |
Banneling
|
![]() Oh ! En nog iets voor de 2 partijen hier.
1) De theorie dat er geen vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen is voor mij ook een zeer moeilijk te aanvaarden theorie. Bijna onmogelijk. Er zijn niet genoeg bewijzen dat er geen ontploffing bij de impact van binnen naar buiten zijn geweest (want dat zou dan idd. vereist zijn). Ik sluit echter niet uit dat het misschien wel geen Boeiings waren, daar zijn idd. meer vermoedens van. 2) Ik geloof ook in de Israeli connection (pech voor een paar hier op het forum). Zij zijn het trouwens die blijkbaar tekeer gaan als een duivel in een wijwatervat bij elke ontkenning van de officiele versie 3) Ook de "powerbeamtheorie" is volledig "too far fetched" 4) Ik heb wel eens op een Amerikaans forum uitgelegd hoe het naar alle waarschijnlijkheid moet gebeurd zijn. En hoe het idd. perfect kan gedaan worden met thermite ontploffingen. Er zijn idd. bewijzen dat dit al heel lang gepland was met weekends waar er blijkbaar lang tevoren "werken" waren aan het gebouw op een zaterdagen en zondagen. Periodes waar de beveiliging en het alarmsystem van het gebouw uitgeschakeld was "for no apparent reason". 5) Een groepering van een 100-tal ingenieurs heeft een jaar of zo samengewerkt om te bewijzen dat de torens onmogelijk konden neergestort zijn op de manier van de officiele versie. Velen onder hen zijn met de dood bedreigd, en hebben hun pogingen gestaakt. Erger nog zijn: zij durven op bepaalde fora nog enkel met valse identiteit en onder verwisseling m/v ID spreken, en dan zelfs nog niet tot de kern van de zaak komen. Vele getuigen of mensen die te dicht bij de waarheid kwamen zijn uit de weg geruimd, of op zeer vreemde wijze toevallig omgekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18959 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je een leugenaar of ga je enige moeite doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18960 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totale onzin, men is juist opvallend tolerant richting complotters , het barst van de 9/11 conspiracy websites, die worden niet uit de lucht gehaald. Het barst van de boeken over dit onderwerp , kun je gewoon overal bestellen.