![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Grappig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Das ook een optie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Het klopt nochtans wel. In jouw vergelijking schuilt zoveel waarheid als in de mijne : niets. Pedofilie heeft niets te maken met homofilie noch met Vlaams nationalisme.
En als ik dit had willen 'politiek recupereren' had ik wel een nieuwe draad gestart met een dikke vette schreeuwerige titel die aan duidelijkheid niets overliet maar ik heb dat niet gedaan. Jouw debiele post in deze onopvallende draad is wat me tot mijn bijdragen bewoog en niets meer of minder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is ook een feit dat op deze veronderstelde verbinding, om ze zelfs maar bespreekbaar te maken, een taboe rust, ook al gaat men ervan uit dat ze dat ze waarschijnlijk onjuist is. Laatst gewijzigd door Anselmo : 20 juni 2012 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen stel ik me de vraag zoals bij het "geval Capiau" of er bij een relatie tussen een 16/17 jarige en 24 jarige nog echt over pedofilie kan gesproken worden. Wettelijk gezien wegens de minderjarigheid wel, maar in feite....? Laatst gewijzigd door Anselmo : 20 juni 2012 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wanneer een resem geestelijken verdacht wordt van pedofiele handelingen, dan wordt gans de Rooms Katholieke Kerk met de vinger gewezen als zijnde een netwerk van pedofielen. Wat niet correct is natuurlijk. Maar niemand gaat hier tegen in. Soit. Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 20 juni 2012 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() De Kerk krijgt (terecht) veel tegenwind omdat ze systematisch criminele feiten tracht te bedekken en meer geeft om haar eigen belangen dan om slachtoffers van pedofilie, waardoor ze zich medeplichtig maakt. Moesten de meeste homorechtenorganisaties nu voortdurend ijveren voor de legalisatie van pedofiele handelingen, zou je misschien een punt hebben. Maar voor zover ik weet is dat niet het geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Hetzelfde voor de link criminaliteit en allochtonen...het vaststellen dat onze gevangenissen volzitten met allochtoon krapuul is door de logejustitie veroordeeld als racisme. Waarheid = racisme dus... Twintig jaar later gebruikt ene zekere Geert Wilders/Bram Moscowitz nu net voor de Nederlandse rechtbank dat argument waarmee in Vlaanderen een racisme-vonnis tegen de VZW's is gemotiveerd: "hoe kan de waarheid in Gods naam racistisch zijn?"
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel de (waan?)idee dat pedo's hoofdzakelijk homofielen zouden zijn ! Daar knappen de geesten op af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Jah, je kunt toch moeilijk zeggen dat VBers een rond hoofd hebben, als het vierkant is met een dik achterhoofd.
Laatst gewijzigd door giserke : 20 juni 2012 om 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Is de paus een katholiek?
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bij ons niet. Pedofilie komt hier voor, maar is streng verboden, en door de wet streng bestraft , als de feiten tenminste vlug genoeg bekend geraken. Daarom moet de verjaring opgeheven worden. Dan zou een Van Geluwe, en andere bekende pedo's ook 30 jaar later nog de bak in kunnen draaien. En nu niet.
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of als beschuldigde, kom maar eens boven met een alibi na 50 jaar. ik zie die flikken dat al vragen, "waar was je op de avond van 12 mei 1951?"
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 juni 2012 om 17:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]() |